Dagcafé
+16
Curious
Luthien
Lejow
Jezzie
Chocolate Cookie
Samantha
Ugly Betty
May
Suus
VeryCherry
Zwoesj
Lotus
Jordana
Bimbam
Moezie
Burn
20 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Ik heb een hele leuke dag gehad! Door alle lieve kaartjes voelde ik me zeer gewaardeerd en dat gevoel had ik al een tijd niet gehad. Dus ik vind iedereen die mij een kaartje heeft gestuurd echt lief!
Gast- Gast
Reva How are you?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Ik heb een hele leuke dag gehad! Door alle lieve kaartjes voelde ik me zeer gewaardeerd en dat gevoel had ik al een tijd niet gehad. Dus ik vind iedereen die mij een kaartje heeft gestuurd echt lief!
Goed om te horen! Dat had je ook zeker verdiend!
Merai- Ratel
Dames, zeurende echtgenoot en een lege batterij. Ik ben er weg van (PUH Revie )!
Weltrusten en tot morgen!
Weltrusten en tot morgen!
Laatst aangepast door Alex op ma 9 mei 2011 - 10:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva schreef:Hee ABE, ze kijkt vrolijker uit dr gezicht he?
Dat waren die vrienden van Yosie toch? Het enige wat ik dacht was:"Hoe chagrijnig moet het kind dan voor Dames in de dop hebben gekeken?" Dus ik heb de fout niet meegekregen.
Sjees, ik lul uit mijn nek vanavond. Maar ik geef het hoesten en kop vol snot de schuld.
Gast- Gast
Slaap lekker!
Merai- Ratel
Reva schreef:Truste, Luxaflex
Oeiii, pas op dat mensen geen kotsneigingen krijgen van je koosnaampjes!
Trusten lieve Reev!
Gast- Gast
Nou ABE, vertel eens wat leuks wat ik wel kan volgen dan Of heb ik daar een tv voor nodig?
Merai- Ratel
Merai schreef:Nou ABE, vertel eens wat leuks wat ik wel kan volgen dan Of heb ik daar een tv voor nodig?
Sja... Ehmz... Iets wat je wel kunt begrijpen...
Ik zou zeggen zet de tv even aan.
Gast- Gast
ABE schreef:Merai schreef:Nou ABE, vertel eens wat leuks wat ik wel kan volgen dan Of heb ik daar een tv voor nodig?
Sja... Ehmz... Iets wat je wel kunt begrijpen...
Ik zou zeggen zet de tv even aan.
Die hebben we niet
Merai- Ratel
ABE schreef:Geen tv? Wat is dat nou? Zonder tv geen leven....
Haha nouja het is geboren vanuit het feit dat we in ons eerste huis geen aansluiting hadden, maar ik keek daarvoor al amper tv en mijn vriend woonde daar al een paar jaar dus die was er ook aan gewend. Ondertussen zijn we twee huizen verder maar het bevalt ons wel, alles wat je wil zien kun je op uitzending gemist terug kijken en het doelloos zappen is voorbij. Bovendien scheelt het een hele hoek in je huiskamer
Merai- Ratel
Ja, dat kan ook. Ik zou niet zonder mijn televisie kunnen. Hij staat eigenlijk dag en nacht aan, maar overdag meestal voor het geluid. Zodat het net is alsof ik niet alleen ben in huis.
In het ouderlijk huis had ik ook een tv op de slaapkamer en die stond de hele nacht aan. Maar in dit huis kan ik geen tv bergen en ik moet zeggen dat ik nu wel veel beter slaap.
In het ouderlijk huis had ik ook een tv op de slaapkamer en die stond de hele nacht aan. Maar in dit huis kan ik geen tv bergen en ik moet zeggen dat ik nu wel veel beter slaap.
Gast- Gast
Het is meer een kwestie van willen toch Daar is ook niks mis mee, volgens mij zijn wij de uitzondering in deze.. Voor het achtergrondgeluid werkt een cdtje ook heel goed!
Merai- Ratel
Alex schreef:Reva schreef:Truste, Luxaflex
Trusten lieve Reev!
Ik zeg toch geen Luxieflex?
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Truste, Luxaflex
Trusten lieve Reev!
Spuit 11 Maar hoe gaat het met je?
Merai- Ratel
Merai schreef:Het is meer een kwestie van willen toch Daar is ook niks mis mee, volgens mij zijn wij de uitzondering in deze.. Voor het achtergrondgeluid werkt een cdtje ook heel goed!
Ja, maar daar ga ik van schoonmaken. Dus de televisie zorgt er ook nog eens voor dat ik lui genoeg ben om te blijven zitten op de bank. En dat noemen ze dan weer relaxen en ik doe mijn best.
Gast- Gast
Merai schreef:Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Truste, Luxaflex
Trusten lieve Reev!
Spuit 11 Maar hoe gaat het met je?
Ja, wel goed volgens mij. Vandaag gehoord dat per november mijn baan niet meer bestaat, das iets minder Dus technisch gezien zou ik ernstig op zoek moeten naar wat anders, omdat ik als freelancer (mn contract nu) natuurlijk nergens aanspraak op kan maken
En bij u?
Gast- Gast
Reva schreef:Maar mis je dan niet het op de bank liggen en een film kijken?
Dat kan ook prima op de laptop of mac hoor Maar dat doen we eigenlijk zelden.
Relaxen is zeker belangrijk ABE, ik merk alleen altijd als zo'n ding aanstaat dat je ook gaat kijken en aan het eind van de avond heb je eigenlijk niks gezien.
Merai- Ratel
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Truste, Luxaflex
Trusten lieve Reev!
Oh ja, punt voor jou! Dan mag het! Nu ga ik echt hoor! Doeiiii!
Gast- Gast
Reva schreef:
Ja, wel goed volgens mij*. Vandaag gehoord dat per november mijn baan niet meer bestaat, das iets minder Dus technisch gezien zou ik ernstig op zoek moeten naar wat anders, omdat ik als freelancer (mn contract nu) natuurlijk nergens aanspraak op kan maken
En bij u?
*Twijfel je eraan? Wat vervelend dat je je baan straks kwijt bent, wil je weer iets in dezelfde sector gaan vinden?
Merai- Ratel
Nu heb ik de hele middag geslapen en denk ik niet dat ik zo weer kan slapen. Ik ben niet zo'n slaper als ik veel slaap. Klotengriep... Ik wil morgen weer naar het werk, maar ik denk dat het beter is als ik nog even een dag rust neem...
Gast- Gast
ABE schreef:Nu heb ik de hele middag geslapen en denk ik niet dat ik zo weer kan slapen. Ik ben niet zo'n slaper als ik veel slaap. Klotengriep... Ik wil morgen weer naar het werk, maar ik denk dat het beter is als ik nog even een dag rust neem...
Als je dat denkt dan moet je dat dus doen Het heerst wel, bij ons op het werk ook veel zieken. Misschien werkt het wel gewoon om in bed te gaan liggen en van jezelf niet te hoeven slapen?
Merai- Ratel
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: