Dagcafé
+16
Curious
Luthien
Lejow
Jezzie
Chocolate Cookie
Samantha
Ugly Betty
May
Suus
VeryCherry
Zwoesj
Lotus
Jordana
Bimbam
Moezie
Burn
20 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Jordana schreef:Burn schreef:Jordana schreef:Burn schreef:Jordana, laat maar.. Misschien stel ik me wel aan. Ik PM je wel niet!
Schat, dat idee heb ik ook zo vaak pm maar hoor
Hahaha! Ik doe het vanavond wel even, ik ga nu naar een receptie! Jeuhj :S
veel plezier
Dankje! Ik zal het nodig hebben!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Jordana schreef:Dat is geen goede binnenkomer van haar...
Hoe ging de dag verder met haar mozz?
Het klikt niet tussen haar en mij maar ze heeft met meer mensen problemen en ze blameerde zich nogal bij de baas met die opmerking, die keek nogal raar.
Gast- Gast
mozzarella schreef:Jordana schreef:Dat is geen goede binnenkomer van haar...
Het klikt niet tussen haar en mij maar ze heeft met meer mensen problemen en ze blameerde zich nogal bij de baas met die opmerking, die keek nogal raar.
En hoe lang blijft ze nog?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Jordana schreef:mozzarella schreef:Jordana schreef:Dat is geen goede binnenkomer van haar...
En hoe lang blijft ze nog?
Ze is net aangesteld en we hebben haar helaas nodig omdat ze zeldzaam is in haar vakgebied. Maar gelukkig ben ik haar teamleidster en niet omgekeerd.
Gast- Gast
Ik bedoelde het eigenlijk ook als 2 opties, niet goed erin gezet sorry.
Lekker dan Mozz, je zou bijna morgen een kroontje op zetten op je werk. Wat een stomme opmerking
Lekker dan Mozz, je zou bijna morgen een kroontje op zetten op je werk. Wat een stomme opmerking
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Wat een kak reactie Mozz. Heb je gezegd welke functie je wel hebt binnen het bedrijf?
Gast- Gast
Nouja, wat een uitspraak, Mozz. En wat is haar functie ten opzichte van jou? Moet jij haar opdrachten geven ofzo?
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Zo'n soort gelijke opmerking heeft mij bijna de kop gekost op het werk. Ik zei zoiets als "En wie denk jij dat je bent?" Ik mocht direct meekomen in het kamertje. Maar goed, ze zal dondersgoed weten dat ze uniek is in haar vakgebied en dat ze dergelijke opmerkingen niet alleen hoeft te denken, maar ook gewoon mag zeggen...
Gast- Gast
Zij moet gewoon haar werk doen en ik begeleid haar ontwikkeling en bewaak de kwaliteit. Ze is net nieuw en heeft het hoogste woord. Laatst ook al tijdens een presentatie, ging ze allemaal onwaarheden verkondigen en mij verbeteren voor het publiek (verkeerd ook nog...ik weet wat ik vertel in tegenstelling tot haar). Ze is 30 jaar ouder dan ik dus misschien denkt ze dat het ok is ofzo hahaha.
Gast- Gast
Nou de onderbuurman schreeuwt weer alles bij elkaar. En gooit met meubelen? In ieder geval harde dreunen, alsof er iets groots door de kamer wordt gegooid. Moet ik nu WEER de politie bellen? Begin die man nu echt wel zat te worden, hoor.
Gast- Gast
misschien heeft ze er moeite mee dat ze lager staat dan iemand die 30 jaar jonger is.
Gast- Gast
Woont hij alleen ABE? Geen huiselijk geweld?
Zwoesj- Ratel
Lily schreef:misschien heeft ze er moeite mee dat ze lager staat dan iemand die 30 jaar jonger is.
Dat denk ik ook.
Abe: Je kan altijd bellen en afwachten wat die zeggen. Genoeg is genoeg
Lees net de telegraaf: Vandaag een 26 jarige proefwielrenner gevallen en overleden :S
Jordana- Ratel
Ik heb ook geeen zin in de receptie. Ik ga niet heen!
Burn- Lady Post-a-lot
ja dat had ik ook al gehoord op het nieuws jordana, erg he.
En abe, gewoon bellen hoor. Hij verstoort jou woongenot.
Maare dames ik ben er weg van. Fijne avond allemaal en tot morgen.
En abe, gewoon bellen hoor. Hij verstoort jou woongenot.
Maare dames ik ben er weg van. Fijne avond allemaal en tot morgen.
Gast- Gast
En hij zou nou in september vader worden
Burn: Dan blijf je tochh lekker hier
Jordana- Ratel
Zwoesj schreef:Woont hij alleen ABE? Geen huiselijk geweld?
Ook. Ze is er nu ook. Gisteren heb ik gebeld, want meneer gooide wijnflessen naar beneden. Politie gekomen, maar toen zei hij dat hij boos was en niet op haar. Hij was straalbezopen, net als nu, want hij is gewoon alcoholist. De vrouw loopt vaak weg. Dan gaat ze naar mijn buurman met de vraag of hij haar wil wegbrengen of ze gaat naar de shoarmazaak hieronder (die gisteren ook vertelde alles te kunnen meekrijgen in zijn zaak ) Met dezelfde vraag. Ze heeft al aangifte gedaan tegen mishandeling, vertelde de politie. Hij staat bekent bij de VvE en woningbouwvereniging en de politie, maar hij blijft doorgaan. Het is gewoon bloedirritant, want nu is het pas om 20.00u, maar hij heeft er ook een handje van om zoiets midden in de nacht te doen.
En ik vind het zielig voor de vrouw dat ze blijft terugkomen.
Gast- Gast
Jordana schreef:En hij zou nou in september vader worden
Jordana, ik had het ook gehoord ja! Gaddarrie!
Dat doe ik zekerr!
En kan ik mijn zusje even helpen met het knippen en in de kaarten doen van de briefjes..
Burn- Lady Post-a-lot
ABE schreef:Zwoesj schreef:Woont hij alleen ABE? Geen huiselijk geweld?
Ook. Ze is er nu ook. Gisteren heb ik gebeld, want meneer gooide wijnflessen naar beneden. Politie gekomen, maar toen zei hij dat hij boos was en niet op haar. Hij was straalbezopen, net als nu, want hij is gewoon alcoholist. De vrouw loopt vaak weg. Dan gaat ze naar mijn buurman met de vraag of hij haar wil wegbrengen of ze gaat naar de shoarmazaak hieronder (die gisteren ook vertelde alles te kunnen meekrijgen in zijn zaak ) Met dezelfde vraag. Ze heeft al aangifte gedaan tegen mishandeling, vertelde de politie. Hij staat bekent bij de VvE en woningbouwvereniging en de politie, maar hij blijft doorgaan. Het is gewoon bloedirritant, want nu is het pas om 20.00u, maar hij heeft er ook een handje van om zoiets midden in de nacht te doen.
En ik vind het zielig voor de vrouw dat ze blijft terugkomen.
Dan zou ik zeker weer melding maken, al is het maar dat het vaak geregistreerd staat, anders kunnen ze straks helemaal niets doen omdat er geen meldingen zijn.
Zwoesj- Ratel
Mijn man is net even snel naar de kapper geweest en ik ook, en ik ben over mijn eigen haar NIET te spreken... Wilde een boblijn met licht opgeknipte achterkant, maar bij mij is het in m'n nek toch een stuk meer opgeknipt dan ik in gedachten had. En ze waren zomaar een hele pluk vergeten mee te knippen, die heeft manlief net maar weggeknipt (als z'n sollicitatie morgen niks wordt, kan hij desnoods nog als kapper aan de slag )
Kan ik twee dingen doen... Of eraan wennen, wnat zo'n verschrikkelijk model is het niet, het past alleen niet zo bij mij. Of morgen terug en de zijkanten bij laten knippen zodat het verschil tussen de zijkanten en de opgeknipte achterkant kleiner wordt. Maar dan wordt 't meteen zo kort en krijg ik een plofkop. Dus 't zal wel wennen worden. En dan over een week of vier terug en de boel bij laten knippen ofzo?
Nee, ik plaats geen foto
Kan ik twee dingen doen... Of eraan wennen, wnat zo'n verschrikkelijk model is het niet, het past alleen niet zo bij mij. Of morgen terug en de zijkanten bij laten knippen zodat het verschil tussen de zijkanten en de opgeknipte achterkant kleiner wordt. Maar dan wordt 't meteen zo kort en krijg ik een plofkop. Dus 't zal wel wennen worden. En dan over een week of vier terug en de boel bij laten knippen ofzo?
Nee, ik plaats geen foto
Gast- Gast
Burn schreef:Jordana schreef:En hij zou nou in september vader worden
Dat doe ik zekerr!
En kan ik mijn zusje even helpen met het knippen en in de kaarten doen van de briefjes..
Ik vind het zo een leuk idee van jullie!!!
Ja dat van hem is echt wel even shock...
Jordana- Ratel
Maple: Ik zou morgen terug gaan. dat je niet tevreden bent.
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Burn schreef:Jordana schreef:En hij zou nou in september vader worden
Dat doe ik zekerr!
Ik vind het zo een leuk idee van jullie!!!
Ja dat van hem is echt wel even shock...
Hartstilstand?
Haha! Daarover ging dus ook het gedoe met mijn schoonzusje!
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: