Dagcafé
+16
Curious
Luthien
Lejow
Jezzie
Chocolate Cookie
Samantha
Ugly Betty
May
Suus
VeryCherry
Zwoesj
Lotus
Jordana
Bimbam
Moezie
Burn
20 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Godver, ik hang al een halfuur met T.NT aan de telefoon, er moet hier post opgehaald worden maar hij is er nog niet. En ik ben nu eigenlijk klaar met werken al.
Gast- Gast
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
ja hier vergeten ze het ook wel eens, gelukkig zit dat servicepunt een paar 100 meter verderop dus dan breng ik het zelf ff.
Gast- Gast
Ik ga dat echt niet zelf brengen Lily, het zijn 2 zware zakken en ik ben op de fiets. Heb net al een klacht ingediend, verdorie ik wil naar huis!
Gast- Gast
Ja nouja dat vind ik ook weer lullig...heb tegen ze gezegd dat ik nog een kwartiertje blijf en dat ik dan echt ga.
Gast- Gast
Ja, zou ik ook doen, moeten ze maar op tijd zijn!Lily schreef:dat snap ik storm en gewoon gaan? dat de zakken morgen meegaan?
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
vind tnt de laatste tijd erg slecht, wij horen ook regelmatig van klanten dat hun bestelling niet bezorgd is en dan issie gewoon kwijt :S
Gast- Gast
Grrr zit me echt op te vreten hier! De hele dag is perfect gedaan, alles goed geregeld maar nu dit..
Gast- Gast
TNT is wel vaker te laat.. Jammer, ik ga dan altijd naar huis..
Moet ook van m`n baas trouwens, die laat ze mooi voor de deur staan
Moet ook van m`n baas trouwens, die laat ze mooi voor de deur staan
Gast- Gast
nja dat risico willen wij heir dus niet lopen, voor hetzelfde geld neemt iemand die zakken mee.
Gast- Gast
Ow nee, kom ik langs de Kruidvat, liggen de Birckenstocks van de actie er al, in mijn maat, in de kleur die ik wil.... heb ik geen geld bij me
Gast- Gast
Lily schreef:dat wordt morgenvroeg op tijd naar de kruidvat dan
Nee, ze stonden daar te trekken en de doos werd gelijk uit mijn handen gepakt ongeveer, dus het heeft weinig zin denk ik eigenlijk.
Gast- Gast
Oooh, wat jammer, Isabella!
Pff, mannenlogica. Ik ging even de was ophangen buiten, dus man vraagt of hij het gehakt dat opstaat even in de gaten moet houden. Nou, graag. Kom ik binnen, is de gehaktbal netjes een paar keer omgedraaid, ziet er goed uit. Maar ik ruik een aanbaklucht. Staan de aardappeltjes aan te bakken. Jemig, snappen mannen dat nou echt niet?
Pff, mannenlogica. Ik ging even de was ophangen buiten, dus man vraagt of hij het gehakt dat opstaat even in de gaten moet houden. Nou, graag. Kom ik binnen, is de gehaktbal netjes een paar keer omgedraaid, ziet er goed uit. Maar ik ruik een aanbaklucht. Staan de aardappeltjes aan te bakken. Jemig, snappen mannen dat nou echt niet?
Gast- Gast
Hahah Alex, en heeft hij ook nog gezegd "Ja maar je zei niet dat ik die ook in de gaten moest houden"?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Tja, je zei alleen dat hij op het gehakt moest letten Wel zonde van je aardappeltjes...
Ik heb het eten ook opstaan, ruikt goed en heb trek
Ik heb het eten ook opstaan, ruikt goed en heb trek
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Lig op de bank, eten is bijna klaar zo te ruiken, en zit te dubben of we straks naar dansles gaan.. Heb niet zoveel zin...
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zwoesj schreef:Hahah Alex, en heeft hij ook nog gezegd "Ja maar je zei niet dat ik die ook in de gaten moest houden"?
Natuurlijk zei hij dat. gelukkig zijn ze niet al te erg verschroeid. We gaan nu eten!
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: