Dagcafé
+16
Curious
Luthien
Lejow
Jezzie
Chocolate Cookie
Samantha
Ugly Betty
May
Suus
VeryCherry
Zwoesj
Lotus
Jordana
Bimbam
Moezie
Burn
20 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Maple schreef:hetzalallemaalwel
Ik ga stofzuigen. Of wilde jij dat doen voor me, Anousch?
Gast- Gast
Hoi Samantha!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
hallo samantha, wat gezellig dat je mee komt kletsen. Alles goed gegaan met de verhuizing? Veel kluswerk?
Veel kookplezier alvast VC wat staat er op het menu?
Reva, ik heb nog wel een luchtbed en slaapzak voor je hoor
Veel kookplezier alvast VC wat staat er op het menu?
Reva, ik heb nog wel een luchtbed en slaapzak voor je hoor
Gast- Gast
Reva schreef:VC: mn baan stopt ermee, hogere hand/overheid vinden het niet nodig dat er fulltime opvullingen zijn. Slecht voor het regiocontact (ik heb nu in mn eentje deel vd regio voormn rekening). Waarom je niey.half een regio a. en half eem regio b. mag doen is nog niet duidelijk. Wel dat ik over goede 4 maanden geen baan meer heb zoals ik hem nu heb. Ga je een slaapzak voor me haken voor als ik in mn doos intrek?
Je mag wel bij ons in de berging komen wonen, die is 12m, krijg je die slaapzak alsnog
Maar wel kut joh. Wat voor baan zoek je?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Hmpfz, ik heb er niets van gelezen, jammer!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
VeryCherry schreef:Reva schreef:VC: mn baan stopt ermee, hogere hand/overheid vinden het niet nodig dat er fulltime opvullingen zijn. Slecht voor het regiocontact (ik heb nu in mn eentje deel vd regio voormn rekening). Waarom je niey.half een regio a. en half eem regio b. mag doen is nog niet duidelijk. Wel dat ik over goede 4 maanden geen baan meer heb zoals ik hem nu heb. Ga je een slaapzak voor me haken voor als ik in mn doos intrek?
Je mag wel bij ons in de berging komen wonen, die is 12m, krijg je die slaapzak alsnog
Het liefst Aanstormend Prinses.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Reva schreef:VC: mn baan stopt ermee, hogere hand/overheid vinden het niet nodig dat er fulltime opvullingen zijn. Slecht voor het regiocontact (ik heb nu in mn eentje deel vd regio voormn rekening). Waarom je niey.half een regio a. en half eem regio b. mag doen is nog niet duidelijk. Wel dat ik over goede 4 maanden geen baan meer heb zoals ik hem nu heb. Ga je een slaapzak voor me haken voor als ik in mn doos intrek?
Ik las even 12 kilometer
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Goedemiddag allemaal!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Lasagnette, na een weekend met patat en broodje knakworst. Wat zeg ik, zaterdag zelfs twee keer patat, 1 keer tussen de middag tijdens het klussen en 's avonds weer. Echt niet lekker! Gelukkig heeft N gezond gegeten bij mijn ouders
Ja donna dat is waar. Anders doe ik helemaal niets meer. Morgen moet ik ook weer werken na 3 weken "vrij"geweest te zijn dus even lekker zitten
Hoi suus!
Verhuizen is niet helemaal volgens plan gegaan maar het is zoals het is. Het is een nieuwbouwhuis dus alles moest nog gebeuren. Het is bij lange na nog niet af maar het is in iedergeval al bewoonbaar.
Hoi suus!
Verhuizen is niet helemaal volgens plan gegaan maar het is zoals het is. Het is een nieuwbouwhuis dus alles moest nog gebeuren. Het is bij lange na nog niet af maar het is in iedergeval al bewoonbaar.
Samantha- Fluisteraar
- Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11
Hey Reva, dan kan ik zelfs een trouwjurk voor je haken
Bimbam schreef:VeryCherry schreef:Reva schreef:VC: mn baan stopt ermee, hogere hand/overheid vinden het niet nodig dat er fulltime opvullingen zijn. Slecht voor het regiocontact (ik heb nu in mn eentje deel vd regio voormn rekening). Waarom je niey.half een regio a. en half eem regio b. mag doen is nog niet duidelijk. Wel dat ik over goede 4 maanden geen baan meer heb zoals ik hem nu heb. Ga je een slaapzak voor me haken voor als ik in mn doos intrek?
Ik las even 12 kilometer
Dan vraag ik of.Anousch komt dweilen als dagbesteding.
Gast- Gast
Reva schreef:
Het liefst Aanstormend Prinses.
Maar stel nou he, stél dat dat niet lukt (kleine kans want wie zou jou nou weigeren) dat dat niet lukt, wat moet het dan worden?
Gast- Gast
Whahahaha muts
@ Nonnevot die is ook echt prachtig!!
Steeds weer kippenvel
Steeds weer kippenvel
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Reva schreef:Bimbam schreef:VeryCherry schreef:Reva schreef:VC: mn baan stopt ermee, hogere hand/overheid vinden het niet nodig dat er fulltime opvullingen zijn. Slecht voor het regiocontact (ik heb nu in mn eentje deel vd regio voormn rekening). Waarom je niey.half een regio a. en half eem regio b. mag doen is nog niet duidelijk. Wel dat ik over goede 4 maanden geen baan meer heb zoals ik hem nu heb. Ga je een slaapzak voor me haken voor als ik in mn doos intrek?
Ik las even 12 kilometer
Dan vraag ik of.Anousch komt dweilen als dagbesteding.
Whahahaha volgens mij kan ze zo wel een maand bezig zijn!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Maar nu ga ik echt! Fijne avond
God, heb het in tijden niet zo druk meegemaakt op m'n werk, en toch zit ik de hele dag op het forum. Best knap van mezelf!
Gast- Gast
Doeii VC!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ja he ik heb dat niet snel maar bij dit nummer....loontjes-power schreef:@ Nonnevot die is ook echt prachtig!!
Steeds weer kippenvel
Gast- Gast
Nonnevot schreef:Ja he ik heb dat niet snel maar bij dit nummer....loontjes-power schreef:@ Nonnevot die is ook echt prachtig!!
Steeds weer kippenvel
Hier nog eentje
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: