Dagcafé
+16
Curious
Luthien
Lejow
Jezzie
Chocolate Cookie
Samantha
Ugly Betty
May
Suus
VeryCherry
Zwoesj
Lotus
Jordana
Bimbam
Moezie
Burn
20 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
[quote="Ugly Betty"]
**
Anousch schreef:Ugly Betty schreef:Anousch schreef:
Het regent hier :S
al de hele tijd trouwens..
[/quote/]
Balen dat je al zo lang thuis zit en dat je je verveelt! Wanneer kan je dan beginnen met je nieuwe baan?
Met een goed boek en een grote pot thee op de bank, is dat een idee?
Ik moet wachten op mijn verklaring van goed gedrag die ik 1,5 week geleden aangevraagd heb..
Anders had ik vandaag kunnen beginnen.
Ik heb al mn boeken al uitgelezen :S al mn films gezien, kamer opgeruimd, zolder opgeruimd, al mn kleding gepast en wat niet meer past weg, boodschappen gedaan, op de wii, op de computer.
En dan houdt het wel een keer op, vooral met dit weer.
Waarom duurt dat zo lang met die verklaring? Is dat altijd zo? Ik hoop echt voor je dat het snel geregelt kan worden en dat je lekker kan beginnen.
**
Laatst aangepast door Anousch op ma 9 mei 2011 - 3:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
N. speelt bijna altijd buiten, hij mag wel op de computer, maar het boeit hem niet zo. En eigenlijk kijkt hij alleen een half uurtje tv na het eten. Heerlijk
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Reva schreef:Ik zei vorige week al dat die verklaring even kan duren. Altijd naar Tante Reva luisteren.
**
Laatst aangepast door Anousch op ma 9 mei 2011 - 3:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Anousch, je komt een beetje als een klein, zeurend meisje op me over. Kom op, geef jezelf een schop onder je kont en verzin wat leuks om te doen.
Gast- Gast
Ik zit al jaren thuis, heb genoeg te doen
Storm schreef:Lily, natuurlijk accepteer ik jou, haha
Anousch, ik ben het met Maple eens, al snap ik wel dat je het zat bent om de hele dag thuis te zitten. Ik zou er lekker op uit trekken met de fiets, mooie foto's maken, schilderijtjes maken, huis schoonmaken...(hoe vaak kan ik 'maken' zeggen in een zin)
Daar kan je je idd wel mee vermaken
Gast- Gast
Maple schreef:Anousch, je komt een beetje als een klein, zeurend meisje op me over. Kom op, geef jezelf een schop onder je kont en verzin wat leuks om te doen.
+1, kom op je hebt nu werk het is nog ff wachten. Juist nu ff genieten van die laatste vrije dagen. Ga wandelen, fietsen, zwemmen, ...
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Ik zit al jaren thuis, heb genoeg te doen
Gast- Gast
Wat zit je nou te lachen? Ik ben echt heel lief hoor...._Donnaa schreef:Whahaahhaa..Storm schreef:Reva, vind je mij nog steeds als een bitch overkomen?
Gast- Gast
Haha, ik bedoel maarVeryCherry schreef:Ik zit al jaren thuis, heb genoeg te doen
Gast- Gast
Ik schoot gewoon even in de lachStorm schreef:Wat zit je nou te lachen? Ik ben echt heel lief hoor...._Donnaa schreef:Whahaahhaa..Storm schreef:Reva, vind je mij nog steeds als een bitch overkomen?
Gast- Gast
Whahaha tante Reva
Poeh, ik krijg een sms van een oud-collega dat ze weer secretaresses zoeken. Is het raar om daar weer te solliciteren? ik ben bang dat ik afgewezen word ...
Poeh, ik krijg een sms van een oud-collega dat ze weer secretaresses zoeken. Is het raar om daar weer te solliciteren? ik ben bang dat ik afgewezen word ...
Gast- Gast
Alles kan geregeld worden..Anousch schreef:VeryCherry schreef:Ik zit al jaren thuis, heb genoeg te doen
ja want je hebt een hobby, een kind en een huishouden.
Maar als je dat niet hebt is het lastug he.
Gast- Gast
Nee hoor, hoeft niet elk jaar opnieuw.
Maarre, je mag ook vacatures voor mij zoeken? Ik heb over een paar maanden geen baan meer weet ik sinds vandaag (en ook geen recht op ww uitkering, bijstand, revafonds etc. En niks is geen optie aangezien ik geen partnermet inkomen heb, maar wel huur (en een lintworm, haha).
Maarre, je mag ook vacatures voor mij zoeken? Ik heb over een paar maanden geen baan meer weet ik sinds vandaag (en ook geen recht op ww uitkering, bijstand, revafonds etc. En niks is geen optie aangezien ik geen partnermet inkomen heb, maar wel huur (en een lintworm, haha).
Gast- Gast
Anousch, je hoeft niet zo aangevallen te doen.
Ik snap je punt wel, maar je moet je er wel overheen zetten.
Je hebt toch uitzicht op een dagbesteding
Ik snap je punt wel, maar je moet je er wel overheen zetten.
Je hebt toch uitzicht op een dagbesteding
_Donnaa schreef:Alles kan geregeld worden..Anousch schreef:VeryCherry schreef:Ik zit al jaren thuis, heb genoeg te doen
Gast- Gast
Maarreh Reva, waarom heb je over een paar maanden geen baan meer?
Prima dat jij je verveelt hoor, maar daar reageer ik ook niet op. Ik reageer meerop de reactie die jij gaf op de persoon die 'Gefeliciteerd' zei. Je kruipt enorm in de slachtofferhoek terwijl je binnenkort mag beginnen met een nieuwe baan, en daar word ik een beetje kriebelig van. Je blijft er een beetje in hangen.Anousch schreef:VeryCherry schreef:Ik zit al jaren thuis, heb genoeg te doen
Weetje laat maar hangen allemaal..
Als ik al niet eens meer kan zeggen dat ik me verveel, hoeveel mensen zeggen dat.
Of dat ze niks weten te doen, of geen zin ergens in hebben.
Laatst aangepast door Maple op ma 9 mei 2011 - 3:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Storm schreef:Reva, vind je mij nog steeds als een bitch overkomen?
Nee, vind je de laatste maanden wel leuk
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: