Dagcafé
+28
Lotus
Curious
bolus26
girli
Kaboutertje
mzcharlotte
Pien
Sjaantje
May
Zwoesj
Atelier Madame
Suus
Lotus_
Admin
Kamperseboekenwurm
Susan
Lavendel
Mida4you
_Lacey_
Laquisia
Burn
Jordana
Chocolate Cookie
Luthien
Caroow
Zininzon
Jeanette
Lejow
32 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
O Yes, het regent!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Hier nog altijd kruk droog!! En warm..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Oeh daz lullig ja. Vooral omdat het pas over morgen ging en niet over vandaag. Maar zie het positief: heb je vandaag een extra lange dag om leuke dingen te doen doordat je vroeger wakker bentBimbam schreef:Door mijn werk. Of ik morgen kan werken. Ja hoor, kan best, kun jij dan in het vervolg wat later bellen?Vergeet-me-nietje schreef:Door wie, wat, waar, waarom?Bimbam schreef:Goedemorgen!
Ik werd net uit bed gebeld, grrr
Goedemorgen Alex!
Enne.. Regen? Waar? Ik wil ook regen!
Gast- Gast
Hmm, volgens mij heb ik te vroeg gejuicht, het is hier ook alweer droog.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Nadat mn verklaring binnen is ja.
En we gingen er allemaal vanuit dat ik vandaag wel zou kunnen beginnen, nou fout gedacht.
En we gingen er allemaal vanuit dat ik vandaag wel zou kunnen beginnen, nou fout gedacht.
Gast- Gast
Ik word echt gestoord van die gore stofzooi, kan niet eens meer op mijn balkon zitten zonder het gevoel te hebben dat ik in een zandbak zit :S
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Dat dacht ik ook...Lily schreef:ik dacht dat je werk had anousch?
De banenzoekstress voor mijn man komt me nu al mijn neus uit. Hij kan er niets aan doen, dat weet ik, maar ik stress met hem mee en het feit dat ik voor mezelf geen knop om kan zetten vind ik gewoon heel vervelend.
Hij wil liever geen ww, en ik snap nu waarom, want in principe moet hij als hij eenmaal in de ww zit, álles accepteren wat op zijn niveau ligt, dus ook uitzendwerk. En hij wil werken, heel graag, maar het enige wat hij pertinent níét wil, is dus uitzendwerk. En aangezien uitzendbureaus je gemiddeld 3x per dag bellen met een baanvoorstel...
Gelukkig heeft hij nog 3 maanden en heeft hij al redelijk wat opties gevonden waar hij zou willen solliciteren. Maar de sfeer thuis is er niet gezelliger op geworden.
Gast- Gast
Ik wil ook vakantie!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Komt dat door die werkzaamheden, VC? Of gewoon omdat het zo droog is?
Gisteravond/vannacht heeft het hier al geregend, nu droog en warm (zonder zon), maar ik kan wel even de wwitte was te drogen hangen buiten.
A. is vannacht aan het spoken geweest, maar dat heeft ze ruimschoots goedgemaakt door te slapen tot 10.15 uur
Gisteravond/vannacht heeft het hier al geregend, nu droog en warm (zonder zon), maar ik kan wel even de wwitte was te drogen hangen buiten.
A. is vannacht aan het spoken geweest, maar dat heeft ze ruimschoots goedgemaakt door te slapen tot 10.15 uur
Gast- Gast
Maple schreef:Dat dacht ik ook...Lily schreef:ik dacht dat je werk had anousch?
.
Als mijn verklaring omtrent goed gedrag binnen is mag ik binnen, eerder niet.
Hoop dat je man snel werk heeft!
Gast- Gast
Maple, dat is niet waar dat je alles moet accepteren. Ik heb ook even in de WW gezeten maar ik had dan een begeleidingscoach die me hielp e.d. maar niemand die we dwong om zomaar iets te accepteren.
Anousch, hoelang duurt het dan voordat je dat papiertje hebt?
Anousch, hoelang duurt het dan voordat je dat papiertje hebt?
Gast- Gast
De meeste hebben 'm binnen 2 weken gekregen... er staat maximaal 6 weken voor.
Maar aangezien ik dat papier bij mijn vorige aanvraag (voor stage) binnen 3 werkdagen had, hoopte ik dat dat nu ook het geval zou wezen.
Maar aangezien ik dat papier bij mijn vorige aanvraag (voor stage) binnen 3 werkdagen had, hoopte ik dat dat nu ook het geval zou wezen.
Gast- Gast
hmm balen dat je `m dan nu nog niet hebt, hopelijk heb je `m snel dat je kan beginnen met werken.
Gast- Gast
Lily schreef:Maple, dat is niet waar dat je alles moet accepteren. Ik heb ook even in de WW gezeten maar ik had dan een begeleidingscoach die me hielp e.d. maar niemand die we dwong om zomaar iets te accepteren.
't Schijnt een regel te zijn sinds 2008 of 2009. Er staat erbij vermeld dat de regel niet geldt voor hogeropgeleiden met een aantal jaar werkervaring. Maar mijn man heeft dus geen opleiding gevolgd. Werkervaring zát, maar geen opleiding. En in de stukken op internet die ik tot nu toe gelezen heb, staat heel expliciet vermeld dat je passend werk moet accepteren en als je (uitzend)werk weigert, dat dat gevolgen kan hebben voor je ww.
Gast- Gast
hmm apart, ik heb vorig jaar nog in de WW gezeten :S maar ik had inderdaad wel een aantal dingen die ik moest doen ik moest wel een x aantal sollicitaties per week versturen e.d. maar ik moest niet zomaar iets accepteren. En ik ben niet hogeropgeleid gewoon MBO niveau.
Gast- Gast
Alex schreef:Komt dat door die werkzaamheden, VC? Of gewoon omdat het zo droog is?
Beide, en doordat we op een hoek wonen, waait het altijd, waardoor het stof nog is extra door de lucht dwarrelt.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: