Dagcafé
+28
Lotus
Curious
bolus26
girli
Kaboutertje
mzcharlotte
Pien
Sjaantje
May
Zwoesj
Atelier Madame
Suus
Lotus_
Admin
Kamperseboekenwurm
Susan
Lavendel
Mida4you
_Lacey_
Laquisia
Burn
Jordana
Chocolate Cookie
Luthien
Caroow
Zininzon
Jeanette
Lejow
32 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Storm schreef:Blaaa, moet hier nodig opruimen maar ikn heb echt geen zin..
Heb ik ook hoor, doe alleen even wat echt moet en dat het een beetje lijkt.
Grote/goede schoonmaak komt volgende week wel weer!
Gast- Gast
Oh PM, zal zeker een heftige ochtend zijn geweest.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Ach, ben in elk geval weer thuis.Luthien schreef:Oh PM, zal zeker een heftige ochtend zijn geweest.
Gooi altijd mijn half jaar stage op die afdeling van jaren geleden in de discussie, dat ik weet wanneer ik moet bellen. Werkt vaak wel mee.
En daar lig je ook maar te liggen, dat doe ik dan liever hier op bed of op de bank met laptop, dvd's en boeken binnen handbereik als daar...
Gast- Gast
PM: Ik weet niet wat er gebeurt is
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Staat in mijn topic in zwanger & mama pijler.Jordana schreef:PM: Ik weet niet wat er gebeurt is
Maar in het kort: had vanmorgen na opstaan bloedverlies, dus weer naar ziekenhuis, alle onderzoeken weer gehad, maar gelukkig weer thuis.
Gast- Gast
Wat heftig PM!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Zo ik ben er ook weer eens De boodschappen heb ik al binnen en mijn ouders heb ik uitgezwaaid, die zijn nu op vakantie.
PM> Hoe gaat het nu met je na die heftige ochtend? En wanneer weet je meer van de onderzoeken?
PM> Hoe gaat het nu met je na die heftige ochtend? En wanneer weet je meer van de onderzoeken?
Gast- Gast
Sterkte PM! Wat een nare gebeurtenis.
Ik moest stiekem wel even lachen om de actie van Mozz' vriend.
Ik moest stiekem wel even lachen om de actie van Mozz' vriend.
Gast- Gast
Moet maandag weer terug voor controle, maar de uitslag van de echo en inwendig onderzoek vertellen ze meteen hoor.Theedoosje schreef:Zo ik ben er ook weer eens De boodschappen heb ik al binnen en mijn ouders heb ik uitgezwaaid, die zijn nu op vakantie.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Moet maandag weer terug voor controle, maar de uitslag van de echo en inwendig onderzoek vertellen ze meteen hoor.Theedoosje schreef:Zo ik ben er ook weer eens De boodschappen heb ik al binnen en mijn ouders heb ik uitgezwaaid, die zijn nu op vakantie.
Ow en waren die wel goed verder?
Gast- Gast
Baarmoederhals lengte is natuurlijk te kort, maar het was niet korter geworden.Theedoosje schreef:ProudMama schreef:Moet maandag weer terug voor controle, maar de uitslag van de echo en inwendig onderzoek vertellen ze meteen hoor.Theedoosje schreef:Zo ik ben er ook weer eens De boodschappen heb ik al binnen en mijn ouders heb ik uitgezwaaid, die zijn nu op vakantie.
Gast- Gast
PM... ! wooow! Ik hoop dat het nu weer beter met je gaat! Doe rustig aan..
Jordana, ik PM je vanavond ff terug.. Verveel me vanavond toch!!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
ProudMama schreef:Baarmoederhals lengte is natuurlijk te kort, maar het was niet korter geworden.Theedoosje schreef:ProudMama schreef:Moet maandag weer terug voor controle, maar de uitslag van de echo en inwendig onderzoek vertellen ze meteen hoor.Theedoosje schreef:Zo ik ben er ook weer eens De boodschappen heb ik al binnen en mijn ouders heb ik uitgezwaaid, die zijn nu op vakantie.
Oke gelukkig. Hopelijk blijft dat zo
Gast- Gast
Ik leef nog, kinderen leven nog en zitten nog lekker warm binnen, dus komt vast allemaal goed!Burn schreef:PM... ! wooow! Ik hoop dat het nu weer beter met je gaat! Doe rustig aan..
Gast- Gast
Ja, die kans is er ook hoor, dat het zo blijft tot 36 weken en dat ik dan alsnog ingeleid moet worden.Theedoosje schreef:ProudMama schreef:Baarmoederhals lengte is natuurlijk te kort, maar het was niet korter geworden.Theedoosje schreef:ProudMama schreef:Moet maandag weer terug voor controle, maar de uitslag van de echo en inwendig onderzoek vertellen ze meteen hoor.Theedoosje schreef:Zo ik ben er ook weer eens De boodschappen heb ik al binnen en mijn ouders heb ik uitgezwaaid, die zijn nu op vakantie.
Oke gelukkig. Hopelijk blijft dat zo
Alleen is de kans niet zo heel groot, maar de kans is er wel
Gast- Gast
Ik moet het even snel en kort kwijt. Maar ik word echt gek van mijn buurman. Hij is 26, wel getrouwd enzo. Maar hij vind mij schijnbaar nogal leuk. Ik word er helemaal gestoord van. Hij is alles behalve leuk. Hij is vervelend met zijn vunzige opmerkingen en nu het zomer is zou je zeggen dat je lekker in de tuin kan liggen met bikini aan. Maar dat durf ik dus ook niet echt meer. Hij hangt inmiddels ook wekelijks over de schutting te praten met mijn ouders, terwijl hij mij in de gaten houd. Wat ben ik blij als ik uit huis ben zeg!
Chocolate Cookie- Ratel
O jakkes CC! Misschien gewoon in zijn gezicht zeggen dat je geen interesse hebt?
Gast- Gast
Die vunzige opmerkingen etc. maakte hij alleen op msn. Zodra mijn ouders erbij zijn doet hij het zo subtiel mogelijk. Maar aangezien ik het mijn vader maar heb verteld... Hij ziet het ook, dus ligt niet aan mij. Heb hem natuurlijk wel van msn gegooit! En had daarvoor al heel erg vaak tegen hem gezegt dat ik zijn opmerkingen niet waardeerde maar hij ging gewoon door, hoe bot ik ook was
Chocolate Cookie- Ratel
Bah, inderdaad gelijk blokkeren.
Misschien een hint geven dat je ook weleens een babbeltje wil maken met zijn vrouw als hij zo door gaat?
Misschien een hint geven dat je ook weleens een babbeltje wil maken met zijn vrouw als hij zo door gaat?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik leef nog, kinderen leven nog en zitten nog lekker warm binnen, dus komt vast allemaal goed!Burn schreef:PM... ! wooow! Ik hoop dat het nu weer beter met je gaat! Doe rustig aan..
Gelukkig! Ik duim/bid voor je! Dikke knuffel!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dank je wel lieve meid!Burn schreef:ProudMama schreef:Ik leef nog, kinderen leven nog en zitten nog lekker warm binnen, dus komt vast allemaal goed!Burn schreef:PM... ! wooow! Ik hoop dat het nu weer beter met je gaat! Doe rustig aan..
Gelukkig! Ik duim/bid voor je! Dikke knuffel!
Gast- Gast
Dat heb ik ook al eens gedaan....
Maar als hij zo doorgaat doe ik dat inderdaad echt (als ik de ballen heb).
Maar als hij zo doorgaat doe ik dat inderdaad echt (als ik de ballen heb).
Chocolate Cookie- Ratel
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: