Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wagen al ombouwen?

+13
nillis
Flip Fluitketel
ekjir@M
_Jet
pantuf
moepie
Nana
loesje
Tania
Nijntje
Pien
Mida4you
Teddyaapje
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

wagen al ombouwen? - Pagina 2 Empty Re: wagen al ombouwen?

Bericht  Parisienne za 7 mei 2011 - 0:10

Dromertje schreef:Onze dochter lag met 4 maanden al klem in de wagenbak, hoofdje tegen het hoofdbord en voetjes tegen de onderkant, dus toen hebben we 'm ook al omgebouwd, maar eigenlijk bedenk ik me nu dat ze nog nooit in de wandelwageninzet gezeten heeft.

Hoezo gebruik je de kinderwagen eigenlijk niet? Draag je Y. eigenlijk altijd in de draagdoek? Ook als je boodschappen gaat doen, winkelen of een lekker stuk gaat wandelen o.i.d.?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  duckie za 7 mei 2011 - 0:14

vanaf wanneer mogen ze officieel in de buggyzit eigenlijk? strax (vandaag ook al trouwens) als het echt mega warm is lijkt me de buggyzit veel koeler/lekkerder als ik zon warme bak eigenlijk...

gisteravond vond ze er in de bak niets meer aan, heb haar t laatste stuk gedragen en dat vond ze toch geweldig, niets aan de hand, mw kon alles goed bekijken en in de gaten houden
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Susan za 7 mei 2011 - 0:53

Officieel geloof ik vanaf dat ze zelf kunnen zitten, maar de meeste kinderen zijn de wagenbak al eerder zat.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  duckie za 7 mei 2011 - 0:57

ja dat denk ik ook want voor dat ze echt goed kunnen zitten duurt wel ff natuurlijk
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 1:01

Parisienne schreef:
Dromertje schreef:Onze dochter lag met 4 maanden al klem in de wagenbak, hoofdje tegen het hoofdbord en voetjes tegen de onderkant, dus toen hebben we 'm ook al omgebouwd, maar eigenlijk bedenk ik me nu dat ze nog nooit in de wandelwageninzet gezeten heeft.

Hoezo gebruik je de kinderwagen eigenlijk niet? Draag je Y. eigenlijk altijd in de draagdoek? Ook als je boodschappen gaat doen, winkelen of een lekker stuk gaat wandelen o.i.d.?

ik heb Y. inderdaad altijd in de doek, nooit in de kinder/wandelwagen. Ik denk dat we de kinderwagen een keer of 5 gebruikt hebben, helemaal in het begin een paar keer, en voor haar om te slapen toen we in december een weekend weg waren, verder gaat ze altijd in de doek.

Gast
Gast

Bericht  Parisienne za 7 mei 2011 - 2:08

Dromertje schreef:
Parisienne schreef:

ik heb Y. inderdaad altijd in de doek, nooit in de kinder/wandelwagen. Ik denk dat we de kinderwagen een keer of 5 gebruikt hebben, helemaal in het begin een paar keer, en voor haar om te slapen toen we in december een weekend weg waren, verder gaat ze altijd in de doek.

Oke. Ik heb geen idee hoe het is om je kindje in de draagdoek te hebben, heb het zelf nooit gebruikt. Zoals ik begrijp van veel meiden hier zal het wel heerlijk zijn om je kindje lekker te dragen. Maar is het niet zo dat je het af en toe wel eens even zat bent? 'Zat' is een groot woord, bedoel het ook niet helemaal zo.. maar zou je het niet eens lekker vinden om lekker naar buiten te gaan met de kinderwagen en dan zonder Y. op je buik/rug? Gewoon even lekker 'los'.

Ik bedoel het helemaal niet vervelend hoor.. vind het juist heel leuk dat je haar zoveel draagt! Maar ik kan me er geen voorstelling bij maken hoe het is om de hele tijd met een kindje op je buik/rug rond te lopen. Tot welke leeftijd/gewicht kan je haar ongeveer dragen?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 2:23

nee hoor, ik vind het juist veel makkelijker dan het lopen achter/met een kinderwagen. Het lijkt me vreselijk onpraktisch om door de volgebouwde gangpaden van het kruidvat te moeten manouvreren met een kinderwagen bijvoorbeeld :P Daarbij weet ik 10000% zeker dat Y. niet gaat huilen/jengelen in de doek en in de kinderwagen weet ik 90% zeker dat ze het na niet al te lange tijd zat is. Verder vind ik het heel fijn om haar zo dicht bij me te hebben en precies in de gaten te kunnen houden wat ze aan het doen is en hoe ze zich voelt.
Ik ben van plan om haar nog wel even te dragen, zolang jouw N. nog in de buggy zit, zal ik Y. blijven dragen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 5:57

Pfff dat lijkt me serieus echt vermoeiend! Lopen sjouwen met een kind overal waar je naartoe gaat, en je kindje dag en nacht bij je in de buurt willen houden en in de gaten willen houden smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 6:00

foolish sam, nu overdrijf je schromelijk...

Gast
Gast

Bericht  Parisienne za 7 mei 2011 - 7:00

Vind het erg knap dat je dit 'volhoudt'! Vind de gedachte die jij erachter hebt ook mooi. Mij lijkt het ook vrij vermoeiend, in de zin van het vele lopen met een kind op je rug/buik. Maar als jij je er fijn bij voelt is het toch helemaal goed?! Very Happy

Daarnaast wil ik wel zeggen dat ik met mijn Bugaboo mezelf door de kleinste paden manoeuvreer! Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 7:01

als je goed knoopt voel je het gewicht echt niet, kunnen de meeste mensen nauwelijks geloven, maar het is echt, écht waar :P

Gast
Gast

Bericht  Tania za 7 mei 2011 - 7:04

Dromertje schreef:nee hoor, ik vind het juist veel makkelijker dan het lopen achter/met een kinderwagen. Het lijkt me vreselijk onpraktisch om door de volgebouwde gangpaden van het kruidvat te moeten manouvreren met een kinderwagen bijvoorbeeld :P Daarbij weet ik 10000% zeker dat Y. niet gaat huilen/jengelen in de doek en in de kinderwagen weet ik 90% zeker dat ze het na niet al te lange tijd zat is. Verder vind ik het heel fijn om haar zo dicht bij me te hebben en precies in de gaten te kunnen houden wat ze aan het doen is en hoe ze zich voelt.
Ik ben van plan om haar nog wel even te dragen, zolang jouw N. nog in de buggy zit, zal ik Y. blijven dragen.

Dat is natuurlijk ook gewoon gewenning.

Ik draag J. ook nogsteeds vaak. Vooral als we naar drukke dingen gaan omdat ik denk dat het dan prettiger vindt dan tegen al die benen aankijken. Maar we gaan ook regelmatig met de wagen omdat hij het dan ook prima naar z'n zin heeft.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Parisienne za 7 mei 2011 - 7:20

Dromertje schreef:als je goed knoopt voel je het gewicht echt niet, kunnen de meeste mensen nauwelijks geloven, maar het is echt, écht waar :P

Ik geloof je! Wink Anders zou het niet vol te houden zijn!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 7:27

ik neem de doek wel mee naar de meeting, als je het leuk vindt, kun je het eens proberen!

Binnenkort wil ik eens naar de kinderboerderij, ik denk dat ik dan de buggy wel mee neem, dan kan ze vanuit de buggy recht de hokken in kijken, denk dat ze dat wel leuk vindt.

Gast
Gast

Bericht  Susan za 7 mei 2011 - 7:30

Is dat een kinderboerderij waar je tussen de dieren loopt? Dan moet je wel zorgen dat er echt niets eetbaars, geen kruimeltje in je wagen of in het boodschappenmandje ligt, want die geiten duiken zo met hun kop naar binnen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 7:53

de geiten zitten in een afgesloten landje waar je wel in mag, maar niet hoeft. Buiten dat landje lopen er geen dieren vrij, dus Y. is veilig :P Dan haal ik haar er wel even uit als we bij de dieren in het land komen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 7:55

Dromertje schreef:foolish sam, nu overdrijf je schromelijk...

het lijkt MIJ! vermoeiend smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 7:56

Susan schreef:Is dat een kinderboerderij waar je tussen de dieren loopt? Dan moet je wel zorgen dat er echt niets eetbaars, geen kruimeltje in je wagen of in het boodschappenmandje ligt, want die geiten duiken zo met hun kop naar binnen.

Haha, ja dat ken ik Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 7:57

FoolishSam schreef:
Dromertje schreef:foolish sam, nu overdrijf je schromelijk...

het lijkt MIJ! vermoeiend smile

doelde vooral op dit: 'en je kindje dag en nacht bij je in de buurt willen houden en in de gaten willen houden'. Dat vond ik overdreven.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 8:03

Dromertje schreef:Verder vind ik het heel fijn om haar zo dicht bij me te hebben en precies in de gaten te kunnen houden wat ze aan het doen is en hoe ze zich voelt.

Ik zie niet zo goed wat er overdreven aan is Wink maar goed. Het was ook niet de bedoeling dat het aanvallend over zou komen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 8:13

dat jij suggereert dat ik haar dag en nacht bij me heb om in de gaten te willen houden, wat dus niet het geval is Wink

Gast
Gast

Bericht  Parisienne za 7 mei 2011 - 8:39

Dromertje schreef:ik neem de doek wel mee naar de meeting, als je het leuk vindt, kun je het eens proberen!

Binnenkort wil ik eens naar de kinderboerderij, ik denk dat ik dan de buggy wel mee neem, dan kan ze vanuit de buggy recht de hokken in kijken, denk dat ze dat wel leuk vindt.

Lijkt me leuk om eens te proberen! Neem de doek maar mee naar de meeting inderdaad.. ben stiekem toch wel erg benieuwd hoe het is! Wink

Denk dat het inderdaad voor Y. wel leuk is om vanuit de buggy de diertjes te bekijken. Dan 'beleeft' ze het misschien net weer wat anders.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: