Dagcafé
+19
Mida4you
May
Tullow
Sjaantje
Suus
Sweety
VeryCherry
Bimbam
Jeanette
Luthien
Lotus
Qiara
silly-one
Muppetje
Chocolate Cookie
Zwoesj
Try
Lejow
Jordana
23 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Brennuss schreef:Hhahaha, Ymke op dat paard.
Ze is slank en stijf en ik dacht dat ik de enige was dat niet op een paard kon komen.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Rtl 4, die outfit van Ymke... :face:
Whahahaha, ik zei het net tegen K. Echt gruwelijk.
OMG: Britt is the shit.
Gast- Gast
Trouwens een beetje jammer... (Betrekking op "Gek op Jack")
- Spoiler:
- Voor wie morgen bedenkt dat hij "Gek op Jack" moet kijken. Hoeft niet als je vandaag "Everybody loves Raymond" heeft gekeken. Het zal weer exact hetzelfde zijn. Toch een beetje jammer van RTL.
Gast- Gast
ABE schreef:Trouwens een beetje jammer... (Betrekking op "Gek op Jack")
- Spoiler:
Voor wie morgen bedenkt dat hij "Gek op Jack" moet kijken. Hoeft niet als je vandaag "Everybody loves Raymond" heeft gekeken. Het zal weer exact hetzelfde zijn. Toch een beetje jammer van RTL.
Ik kijk wel vaak 'Everybody loves Raymond', dus ik herken eigenlijk alle afleveringen van "Gek op Jack". Zelfs het intro is hetzelfde..
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Ik wil mn afrukken en naar de tv gooien.
Wat wil je?
Mn arm afrukken Alleen was ik arm vergeten!
Gast- Gast
Vond de serie ook erg tegenvallen...Brennuss schreef:ABE schreef:Trouwens een beetje jammer... (Betrekking op "Gek op Jack")
- Spoiler:
Voor wie morgen bedenkt dat hij "Gek op Jack" moet kijken. Hoeft niet als je vandaag "Everybody loves Raymond" heeft gekeken. Het zal weer exact hetzelfde zijn. Toch een beetje jammer van RTL.
Ik kijk wel vaak 'Everybody loves Raymond', dus ik herken eigenlijk alle afleveringen van "Gek op Jack". Zelfs het intro is hetzelfde..
Gast- Gast
Brennuss schreef:ABE schreef:Trouwens een beetje jammer... (Betrekking op "Gek op Jack")
- Spoiler:
Dat bedoel ik dus. Ik kijk dus ook graag "Everybody loves Raymond" en herken het ook, maar zoals ze het vandaag hebben gedaan vond ik ronduit dom. Ze doen zaterdag de aflevering NL, die vanavond dus net is uitgezonden op RTL5. Vind ik toch een beetje dom, want ook al is het NL, het kijkt toch alsof ik naar een herhaling kijk.
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Ik wil mn afrukken en naar de tv gooien.
Wat wil je?
Mn arm afrukken Alleen was ik arm vergeten!
Whahahaha omg ik moet huilen omdat je zo grappig bent
Gast- Gast
Ik heb heel erg zin in kaas. Van die volle met romige smaak. Niet te hard, niet te zacht. Gewoon precies goed.
Of een nasischijf.
Of een nasischijf.
Gast- Gast
Brennuss schreef:Wat vinden jullie van Stacey haar pruik?
Zei ik al eerder in het topic; Als je een pruik wilt dragen, dan aub één mooie. Dit is echt afgrijselijk!
Gast- Gast
Kaas met komkommerReva schreef:Ik heb heel erg zin in kaas. Van die volle met romige smaak. Niet te hard, niet te zacht. Gewoon precies goed.
Of een nasischijf.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik heb heel erg zin in kaas. Van die volle met romige smaak. Niet te hard, niet te zacht. Gewoon precies goed.
Of een nasischijf.
Die van Mora zijn best goed. En kaas van de Jumbo (de allergoedkoopste eigen merk, 3.49 per kg) heerlijk! Maar dat is pas morgen....
Gast- Gast
ABE schreef:Brennuss schreef:Wat vinden jullie van Stacey haar pruik?
Zei ik al eerder in het topic; Als je een pruik wilt dragen, dan aub één mooie. Dit is echt afgrijselijk!
Ja, echt heel lelijk. Maar goed, in het thema van "Let's go crazy'' is ze geslaagd .
Gast- Gast
Brennuss schreef:ABE schreef:Brennuss schreef:Wat vinden jullie van Stacey haar pruik?
Ja, echt heel lelijk. Maar goed, in het thema van "Let's go crazy'' is ze geslaagd .
Hahahaha! Sowieso!
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: