Dagcafé
+19
Mida4you
May
Tullow
Sjaantje
Suus
Sweety
VeryCherry
Bimbam
Jeanette
Luthien
Lotus
Qiara
silly-one
Muppetje
Chocolate Cookie
Zwoesj
Try
Lejow
Jordana
23 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
Maar hebben jullie dan niet de neiging om post-it dingen op de spiegel te plakken als 'Sokken die zelf naar de wasmand lopen moeten nog worden uitgevonden. Doe daar een poging toe en gooi ze er tot die tijd even in'. Met een pijltje naar de wasmand. En op de wasmand een post-it met 'Vieze sokken hier'. En op de vloer 'Grond, niet wasmand'
Gast- Gast
ProudMama schreef:Heb je geen (mini) laptop waarmee je lekker kan internetten ofzo?Burn schreef:Reva: Overdag heb ik het heel leuk, maar 's avonds is het saai hier! En dan verveel ik me dood! En dan ga ik me aan alles lopen ergeren, denken..
Ben uit verveling maar met een verslag bezig gegaan..
Internettoegang is heel slecht hier.. HELAAAAAAS!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Reva schreef:Maar hebben jullie dan niet de neiging om post-it dingen op de spiegel te plakken als 'Sokken die zelf naar de wasmand lopen moeten nog worden uitgevonden. Doe daar een poging toe en gooi ze er tot die tijd even in'. Met een pijltje naar de wasmand. En op de wasmand een post-it met 'Vieze sokken hier'. En op de vloer 'Grond, niet wasmand'
Gast- Gast
Iedereen nog een fijne avond. Ik ga proberen om wat slaap te pakken.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Laptop met mobiel internet abonnementje?Burn schreef:ProudMama schreef:Heb je geen (mini) laptop waarmee je lekker kan internetten ofzo?Burn schreef:Reva: Overdag heb ik het heel leuk, maar 's avonds is het saai hier! En dan verveel ik me dood! En dan ga ik me aan alles lopen ergeren, denken..
Gast- Gast
Reva schreef:Maar hebben jullie dan niet de neiging om post-it dingen op de spiegel te plakken als 'Sokken die zelf naar de wasmand lopen moeten nog worden uitgevonden. Doe daar een poging toe en gooi ze er tot die tijd even in'. Met een pijltje naar de wasmand. En op de wasmand een post-it met 'Vieze sokken hier'. En op de vloer 'Grond, niet wasmand'
whaha Maar met een plaat voor je kop kan je die post-it plakkertjes niet lezen
Gast- Gast
Slaap lekker!Mirjam4you schreef:Iedereen nog een fijne avond. Ik ga proberen om wat slaap te pakken.
Gast- Gast
Mirjam4you schreef:Iedereen nog een fijne avond. Ik ga proberen om wat slaap te pakken.
Slaap lekker!
Gast- Gast
Slaap lekker!ABE schreef:Mirjam4you schreef:Iedereen nog een fijne avond. Ik ga proberen om wat slaap te pakken.
Slaap lekker!
Gast- Gast
WHAHAHAHAHA!! Briljant idee!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Laptop met mobiel internet abonnementje?Burn schreef:ProudMama schreef:Heb je geen (mini) laptop waarmee je lekker kan internetten ofzo?Burn schreef:Reva: Overdag heb ik het heel leuk, maar 's avonds is het saai hier! En dan verveel ik me dood! En dan ga ik me aan alles lopen ergeren, denken..
Daar kan ik nog wel ff na gaan kijken!!
Burn- Lady Post-a-lot
ProudMama schreef:Misschien kan CBL een handboek opstellen met de gedragscode voor mannen?
Daar heb ik CBL niet voor nodig, daarom ben ik nog steeds vrijgezel.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Misschien kan CBL een handboek opstellen met de gedragscode voor mannen?
Ja, dat lijkt me nou echt een gezellig huwelijk
Regel 1: mijn man vervangen door me man.
Regel 2: schoonmoeder vervangen door schoonloeder
Regel 3: overal waar schoonfamilie ja op zegt, nee op antwoorden
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Smaakt het?Burn schreef:Ik voel me slecht! Heb al bijna een zak chips op..
dat wel...
Burn- Lady Post-a-lot
Reva schreef:ProudMama schreef:Misschien kan CBL een handboek opstellen met de gedragscode voor mannen?
Ja, maar dan gaat het om CBL, dan moet je nog CBL's handboek voor haar man hebben.
1) Opzitten
2)Pootje geven
3)Bedanken en blafje geven.
Gast- Gast
Ik had toen een abo voor 2 jaar incl 'gratis' laptop voor 29,95 per maand. Ideaal.Burn schreef:
Daar kan ik nog wel ff na gaan kijken!!Ik voel me slecht! Heb al bijna een zak chips op..
Gast- Gast
Ach, d'r man zal geen trapje nodig hebben om op bed te komen, dan scheelt weerABE schreef:Reva schreef:ProudMama schreef:Misschien kan CBL een handboek opstellen met de gedragscode voor mannen?
Ja, maar dan gaat het om CBL, dan moet je nog CBL's handboek voor haar man hebben.
1) Opzitten
2)Pootje geven
Gast- Gast
En is dat juist niet iets wat we niet weten?ProudMama schreef:Ach, d'r man zal geen trapje nodig hebben om op bed te komen, dan scheelt weerABE schreef:Reva schreef:ProudMama schreef:Misschien kan CBL een handboek opstellen met de gedragscode voor mannen?
1) Opzitten
2)Pootje geven
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ach, d'r man zal geen trapje nodig hebben om op bed te komen, dan scheelt weerABE schreef:Reva schreef:ProudMama schreef:Misschien kan CBL een handboek opstellen met de gedragscode voor mannen?
1) Opzitten
2)Pootje geven
Nou, ik denk dat het mentaal voor hem best een drempel is.
Gast- Gast
Alex schreef:En de rest, Revie? Je gelooft toch niet dat CBL maar 3 regels heeft?
Ik denk wel 100. Maar volgens AngelNyn is het achterbaks en moet ik wachten tot CBL in het topic is, dan mag ik doorschrijven.. *gaap*
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: