Dagcafé
+19
Mida4you
May
Tullow
Sjaantje
Suus
Sweety
VeryCherry
Bimbam
Jeanette
Luthien
Lotus
Qiara
silly-one
Muppetje
Chocolate Cookie
Zwoesj
Try
Lejow
Jordana
23 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
Doe maar stoerProudMama schreef:Wat heb ik dan mazzel met een man die zelf mee werkt in het huishouden. Vaatwasser heeft ie net aangezet.
Wassen/ drogen/ strijken/ stofzuigen/ koken/ schoonmaken... hij doet alles als het moet hoor en vind het niet erg om te doen ook!
Storm, wat een lamzak. En dan ben jij ook nog zo'n goedzak en pak je zijn drinken ook nog?
Ik heb me dood geergert hier in huis. Ik heb de hele huiskamer, bijkeuken keuken en tuinhuis uitgemest. Ik heb echt alles schoon gemaakt en alle zooi weg gesmeten. Ik heb tot kwart voor 10 in de tuin gezeten onkruid wieden en aanvegen. Ik ben dit huis echt zó zat.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Wat rot Burn! Kan je niet naar huis het weekend?
Ik ben maandag en dinsdag vrij! Dus ik ga maandagmorgen naar huis, en dan dinsdagavond weer terug!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Euh lieve storm, hij vergeet dan 1 heel belangrijk onderdeel in jou leven. Je draagt ook de zorg voor jullie zoon. Of doet hij daar wel wat mee? Hij kan niet alles op jou gaan lopen afschuiven..
Gast- Gast
Sorry Dolcis, het is gewoon zo.
En het is toch een echte vent hoor, geen vrouwelijk typje.
En het is toch een echte vent hoor, geen vrouwelijk typje.
Gast- Gast
Dus nog ff 2 dagen doorbijten?Burn schreef:ProudMama schreef:Wat rot Burn! Kan je niet naar huis het weekend?
Ik ben maandag en dinsdag vrij! Dus ik ga maandagmorgen naar huis, en dan dinsdagavond weer terug!
Gast- Gast
Ach, toen ik hoogzwanger was en niks mocht doen (net zoals PM nu) deed hij ook geen reet. En dan ging ik stiekem schoonmaken en stofzuigen en de badkamer schoonmaken ... En dan zag hij dat en werd hij boos. Ja, dikke lul. Ik ga zitten toekijken hoe het huis een grote pleurisbende wordt, dikke doei.
En van gisteren lag ook wel deels aan mij, ik had weer schoonmaakdrang omdat ik gistermiddag bezoek kreeg en morgen zit ook het huis (of de tuin ) vol en word ik onrustig als het huis niet aan kant is.
En van gisteren lag ook wel deels aan mij, ik had weer schoonmaakdrang omdat ik gistermiddag bezoek kreeg en morgen zit ook het huis (of de tuin ) vol en word ik onrustig als het huis niet aan kant is.
Gast- Gast
Storm schreef:Dit gaat serieus al jaren zo, en na vele ruzies verder heb ik me er min of meer bij neergelegd dus doe ik het huishouden gewoon alleen. Maar áls ik dan eens moe op de bank plof, durft ie het ook nog te vragen of ik drinken voor hem wil pakken en dan word ik echt een partij chagrijnig.Dolcis_ schreef:Hallo!
Storm, wat irritant zo'n vent. Als je zijn zooi dan gewoon standaart naar zolder brengt en daar neer kwakt? Als hij geen schone kleding meer heeft of spullen kwijt is, moet hij het zelf maar van zolder halen en opruimen.
Kan me goed voorstellen dat je er flink moe van wordt.
PM,lief dat ze je bellen!
Kijk ik heb ooit zo'n vent gehad, dus hoe serieus je mijn verhaal neemt weet ik ook niet...
Maar op een dag heb ik niets meer gedaan. Jij geen schone kleren voor werk? Nou, wat dacht je van ze gewoon in de wasmand te gooien? Geen schone glazen? Nee, die staan allemaal op de salontafel? Geen weekendkleding? Was ze zelf, want je hebt ze wederom niet in een wasmand gegooid. (Ik waste alleen wat er in de wasmand lag, terwijl ik daarvoor elke kamer doorging om zijn spullen bij elkaar te rapen?) Ligt er stof? Mankeert je toch niets? Doei, ik ga naar vrienden. En op een dag, nadat ik ergelijk (want ik houd helemaal niet van een smerig ongeorganiseerd huis) kwam hij kwaad binnen en zei:"Als je voor elke dorstje een glas pakt, was het dan ook af!" Waarop ik zei:"Mankeert je toch niets?" En daarna:"Het is hier smerig!" Ja, dat zag ik ook... Dan pak je een poetsdoek...En opeens zei hij continu:"Even samen doen?"
Soms helpt het niet hoor, maar bij mij hielp het wel. Ik heb welgeteld twee maanden schijt moeten hebben aan het huishouden. Ging me niet verkeerd af. We werkten 40u en ik onregelmatig. Maar op het eind irriteerde me het zelfs dat hij al voor ik aan iets kon beginnen hij het al had gedaan.
Gast- Gast
Alex, volgens mij hebben wij echt dezelfde vent bij ons ging dat toen ik hoogzwanger was precies hetzelfde. Ik mocht van hem niet stofzuigen maar hij deed ook niks!
Gast- Gast
Het geeft ook zo'n voldoening uiteindelijk als alles mooi netjes is. Ik ben nu ook wel tevreden, maar ga echt het héle huis door. Morgen ga ik verder met mesten. heb de boel een beetje erg verwaarloosd afgelopen weken
Gast- Gast
ABE, dat is bij ons echt geen optie. Ik hou er niet van als mijn huis vuil wordt. Plus we hebben hier nog een dreumes rondlopen en ik vind het niet fris als dat in een vies huis is..
Gast- Gast
ProudMama schreef:Dus nog ff 2 dagen doorbijten?Burn schreef:ProudMama schreef:Wat rot Burn! Kan je niet naar huis het weekend?
Jep, en dan nog 4 maand en 3 weken..
Burn- Lady Post-a-lot
Storm schreef:ABE, dat is bij ons echt geen optie. Ik hou er niet van als mijn huis vuil wordt. Plus we hebben hier nog een dreumes rondlopen en ik vind het niet fris als dat in een vies huis is..
Nee, maar als hij weet dat alles voor hem wordt gedaan, waarom zou hij dan nog iets doen? Ik snap heel goed dat je met een dreumes een schoon huis wilt, maar kun je niet ergens een punt maken?
Gast- Gast
Luthien schreef:Pff eindelijk die stomme lessenserie rond.
Alex, ja achterbaks is wel het goede woord voor mijn schoonzus. En iedere keer denk ik weer, ach ze zal het nu toch wel doorhebben, maar helaas... Ik heb ook helemaal geen zin om haar te bellen. Vind dat de bal nu bij haar ligt.
Mirjam, nog niet gezakt dus?
Nouja hij is om half 9 naar bed gegaan, ik wil morgen met hem praten om te kijken wat we gaan doen. Of we er echt voor gaan vechten ( wat we al eerder hebben gedaan ) of dat ik misschien alleen verder ga samen met mijn dochtertje
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Burn schreef:ProudMama schreef:Dus nog ff 2 dagen doorbijten?Burn schreef:ProudMama schreef:Wat rot Burn! Kan je niet naar huis het weekend?
Jep, en dan nog 4 maand en 3 weken..
Heb je het niet naar je zin?
Gast- Gast
Ik krijg altijd gezeur als ik was in de wasmachine van hem heb gedaan, wat niet vies was en hij nog aan wilde. Tja, eigen schuld. Moet hij het maar opruimen of in de was gooien. Ik ga niet kleding stukv oor kleding stuk besnuffelen om te kijken of het schoon of vies is..
Gast- Gast
+1. Daarom smijt ik alles op zolder als het te gek word. Zie ik geen zooi, en hij is alles kwijtABE schreef:Storm schreef:ABE, dat is bij ons echt geen optie. Ik hou er niet van als mijn huis vuil wordt. Plus we hebben hier nog een dreumes rondlopen en ik vind het niet fris als dat in een vies huis is..
Nee, maar als hij weet dat alles voor hem wordt gedaan, waarom zou hij dan nog iets doen? Ik snap heel goed dat je met een dreumes een schoon huis wilt, maar kun je niet ergens een punt maken?
Gast- Gast
Niet?Dolcis_ schreef:Ik krijg altijd gezeur als ik was in de wasmachine van hem heb gedaan, wat niet vies was en hij nog aan wilde. Tja, eigen schuld. Moet hij het maar opruimen of in de was gooien. Ik ga niet kleding stukv oor kleding stuk besnuffelen om te kijken of het schoon of vies is..
Is dat nou liefde?
Laatst aangepast door ProudMama op vr 6 mei 2011 - 9:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja, het is voor hem wel lekker makkelijk zo inderdaad. Maar ik heb geen idee hoe ik het bij hem in zijn hoofd krijg dat als ik iets vraag, ik dan niet constant gezucht wil horen dat ie geen zin heeft om het te doen enzo. Reminds me of, ik heb hem een week geleden gevraagd of ie de ketting van mijn fiets erop wil leggen, en ik heb het deze week nog een paar keer gevraagd of ie dan wil doen. Is nog steeds niet gebeurd. Soms word ik zo moe van hem.ABE schreef:Storm schreef:ABE, dat is bij ons echt geen optie. Ik hou er niet van als mijn huis vuil wordt. Plus we hebben hier nog een dreumes rondlopen en ik vind het niet fris als dat in een vies huis is..
Gast- Gast
Reva: Overdag heb ik het heel leuk, maar 's avonds is het saai hier! En dan verveel ik me dood! En dan ga ik me aan alles lopen ergeren, denken..
Ben uit verveling maar met een verslag bezig gegaan..
Burn- Lady Post-a-lot
Ik hoop dat jullie er dan morgen samen uitkomen, en zo niet dan inderdaad voor jezelf en je dochter kiezen.
Schoonmaken is echt alles behalve mijn hobby, heb er echt een schurfthekel aan. Mijn man is juist heel schoon en wil eigenlijk met ieder stofje al weer dat er gezogen wordt, nou dan doet ie dat maar mooi zelf.
Schoonmaken is echt alles behalve mijn hobby, heb er echt een schurfthekel aan. Mijn man is juist heel schoon en wil eigenlijk met ieder stofje al weer dat er gezogen wordt, nou dan doet ie dat maar mooi zelf.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Ik zou het liefst ook al zijn ondergoed en sokken laten liggen in de slaap- en badkamer en het huishouden laten voor wat het is, maar wij hebben ook een uk rondlopen en dat vind ik gewoon niet fris voor haar (voor mezelf ook niet trouwens). Daarbij heeft ze astma, dus ik kan niet besluiten maar een week niet te stofzuigen.
Gast- Gast
ja haha! Als het ergens in huis rond slingert was ik het gewoon uit, vuil of nietProudMama schreef:Niet?Dolcis_ schreef:Ik krijg altijd gezeur als ik was in de wasmachine van hem heb gedaan, wat niet vies was en hij nog aan wilde. Tja, eigen schuld. Moet hij het maar opruimen of in de was gooien. Ik ga niet kleding stukv oor kleding stuk besnuffelen om te kijken of het schoon of vies is..
Is dat nou liefde?
Kan het ook allemaal terug in zijn kast leggen maar volgens mij word dat dan 1 grote stinkkast
Gast- Gast
En als het echt te gek word, smijt ik het naar zolder. Ben ik er vanaf. Niet mijn zorg meer dan.
Gast- Gast
Storm schreef:Ja, het is voor hem wel lekker makkelijk zo inderdaad. Maar ik heb geen idee hoe ik het bij hem in zijn hoofd krijg dat als ik iets vraag, ik dan niet constant gezucht wil horen dat ie geen zin heeft om het te doen enzo. Reminds me of, ik heb hem een week geleden gevraagd of ie de ketting van mijn fiets erop wil leggen, en ik heb het deze week nog een paar keer gevraagd of ie dan wil doen. Is nog steeds niet gebeurd. Soms word ik zo moe van hem.ABE schreef:Storm schreef:ABE, dat is bij ons echt geen optie. Ik hou er niet van als mijn huis vuil wordt. Plus we hebben hier nog een dreumes rondlopen en ik vind het niet fris als dat in een vies huis is..
Oh men! Ik zou stijlgek worden! Serieus! Ik kan niet tegen dat soort gekneuter. Even het beste pootje voor en is iedereen weer gelukkig.
Is hij ook zo iemand die zijn was in elke kamer waar hij het uittrekt achterlaat? Men, een huishouden doe je toch met zijn allen? Niet één iemand alleen? De vriend van mijn moeder ook, als ik hem vraag waarom hij niet helpt:"Nee, ik heb weekend". Nee, mijn moeder niet (werkt 40u per week)? Die heeft het niet verdiend om iets van verlichting te hebben? En jij, jij bent moeder, dat is ook een fulltime baan, waarom zou hij niet even meehelpen? Vele handen, licht werk?! Zoiets!?
Laatst aangepast door ABE op vr 6 mei 2011 - 9:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Heb je geen (mini) laptop waarmee je lekker kan internetten ofzo?Burn schreef:Reva: Overdag heb ik het heel leuk, maar 's avonds is het saai hier! En dan verveel ik me dood! En dan ga ik me aan alles lopen ergeren, denken..
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: