Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+19
Mida4you
May
Tullow
Sjaantje
Suus
Sweety
VeryCherry
Bimbam
Jeanette
Luthien
Lotus
Qiara
silly-one
Muppetje
Chocolate Cookie
Zwoesj
Try
Lejow
Jordana
23 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 33 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 8:47

Storm schreef:Jaaa Alex, herkenbaar! Mannen zijn zeikerds.

cheers

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 8:48

Wat lief, PM! Ook wel echt heel erg balen dat je opeens niet meer mag werken Sad Maar je doet het goed, voor je ukkies, die over 12 weken pas komen cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 8:48

Alex schreef:

cheers
Ik erger me echt al dagen aan mijn vriend, ik vind het heel erg dat hij, elke keer als ik hem ergens op aanspreek, zegt dat ik negatief aan het doen ben (op zo'n belerend toontje). Kijk, zie je, nu doe je het weer! zegt ie dan. Gek word ik ervan!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 8:49

Storm schreef:Ik moet die stomme kutfilm Hancock meekijken, wat een klote film.

Ik heb die film in de bios gezien, toen pieste ik bijna in m'n broek van het lachen. Ik weet niet of hij een tweede keer ook nog leuk is.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 8:50

Ik kan er niet over meepraten, heb een lief exemplaar, zeker op het moment.
Alleen dat hele dag opruimen van hem zodat ik niks meer kan vinden is een beetje vervelend, alles staat opeens anders.

Burn: Gaat z'n gangetje hoor, en met jou?

Gast
Gast

Bericht  Mida4you vr 6 mei 2011 - 8:51

Hallo meiden, ik ben er ook weer even. Wil gezellig mee kletsen en even de rest vergeten....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 8:52

Ruimde die van mij z'n zooi maar eens op, hij ploft altijd gelijk achter de laptop als ie thuis komt en als ik hem vraag of ie wil helpen, is hij altijd te moe Evil or Very Mad

Sorry, nu Alex eenmaal begonnen is ben ik ook niet meer te stoppen, lol.

Gast
Gast

Mirjam4you schreef:Hallo meiden, ik ben er ook weer even. Wil gezellig mee kletsen en even de rest vergeten....
Wat is er aan de hand meis? Of wil je er niet over praten?

Gast
Gast

Reva schreef:Wat lief, PM! Ook wel echt heel erg balen dat je opeens niet meer mag werken Sad Maar je doet het goed, voor je ukkies, die over 12 weken pas komen cheers
Ja, en ze hebben personeelstekort, en dan val ik nog uit... drama!

Ja, nog ff doorzetten. Nog 9/ 10 weken wil ik ze wel binnen houden hoor!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 8:54

Vlg mijn man ben ik wel verslaafd... Laptop op schoot met msn en forum open. Telefoon op mijn buik om te smsen en pingen.

Is ook wel erg... Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Mida4you vr 6 mei 2011 - 8:54

Storm schreef:
Mirjam4you schreef:Hallo meiden, ik ben er ook weer even. Wil gezellig mee kletsen en even de rest vergeten....
Wat is er aan de hand meis? Of wil je er niet over praten?

Heb ontzettende ruzie met mijn man, het ging een hele poos goed maar het gaat weer bergafwaarts. Als je het wil terug lezen moet je ff vanaf pagina 45 lezen. op pagina 47 staat het hele verhaal
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 8:54

Storm schreef:
Alex schreef:

cheers
Ik erger me echt al dagen aan mijn vriend, ik vind het heel erg dat hij, elke keer als ik hem ergens op aanspreek, zegt dat ik negatief aan het doen ben (op zo'n belerend toontje). Kijk, zie je, nu doe je het weer! zegt ie dan. Gek word ik ervan!

Hebben wij dezelfde? :shock:

Mijn man werkt de laatste tijd vaak thuis en dan zorg ik dat ik bezig ben, ik ga dan het hele huis schoonmaken, boodschappen doen, was ophangen, opvouwen, wat dan ook. Anders gaat hij lopen zeiken dat ik weer de hele dag op het forum zit en met m'n reet op de bank tv zit te kijken. Gisteren was ik dus ook aan een grote schoonmaak bezig, zegt ie: je bent jarig, waarom maak je schoon? Ik: als je niet gaat zeuren dan ga ik wel tv kijken. Maar dat was dus ook niet goed, en ik was nog wel jarig! Zo jammer.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 8:55

Hallo!

Storm, wat irritant zo'n vent. Als je zijn zooi dan gewoon standaart naar zolder brengt en daar neer kwakt? Als hij geen schone kleding meer heeft of spullen kwijt is, moet hij het zelf maar van zolder halen en opruimen.
Kan me goed voorstellen dat je er flink moe van wordt.

PM,lief dat ze je bellen!

Gast
Gast

Bericht  Burn vr 6 mei 2011 - 8:55

ProudMama schreef:Ik kan er niet over meepraten, heb een lief exemplaar, zeker op het moment.
Alleen dat hele dag opruimen van hem zodat ik niks meer kan vinden is een beetje vervelend, alles staat opeens anders.

Burn: Gaat z'n gangetje hoor, en met jou?

Geniet van je lieve man!

Ehm tsja.. Kut! Ik verveel me, mn internet doet niet op laptop.. Ik erger me aa mn huisgenoot, ik voel me alleen.. En ik ben moe!
Verder alles goed!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 8:56

Mannen zijn raar scratch

Gast
Gast

Pff, Alex, klinkt als de mijne, die helpt ook nooit eens mee. Wel extra lullig omdat je jarig was!

Gast
Gast

Burn schreef:

Ehm tsja.. Kut! Ik verveel me, mn internet doet niet op laptop.. Ik erger me aa mn huisgenoot, ik voel me alleen.. En ik ben moe!
Verder alles goed!
Ahh hug

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 8:58

Wat heb ik dan mazzel met een man die zelf mee werkt in het huishouden. Vaatwasser heeft ie net aangezet.
Wassen/ drogen/ strijken/ stofzuigen/ koken/ schoonmaken... hij doet alles als het moet hoor en vind het niet erg om te doen ook!

Gast
Gast

Dolcis_ schreef:Hallo!

Storm, wat irritant zo'n vent. Als je zijn zooi dan gewoon standaart naar zolder brengt en daar neer kwakt? Als hij geen schone kleding meer heeft of spullen kwijt is, moet hij het zelf maar van zolder halen en opruimen.

Dit gaat serieus al jaren zo, en na vele ruzies verder heb ik me er min of meer bij neergelegd dus doe ik het huishouden gewoon alleen. Maar áls ik dan eens moe op de bank plof, durft ie het ook nog te vragen of ik drinken voor hem wil pakken en dan word ik echt een partij chagrijnig.

Gast
Gast

Wat rot Burn! Kan je niet naar huis het weekend? hug

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 8:59

ProudMama schreef:Wat heb ik dan mazzel met een man die zelf mee werkt in het huishouden. Vaatwasser heeft ie net aangezet.
Wassen/ drogen/ strijken/ stofzuigen/ koken/ schoonmaken... hij doet alles als het moet hoor en vind het niet erg om te doen ook!
Hou op schei uit Mad

Bestaat er geen opleiding die mannen leert het huishouden te doen? Huishoudschool voor mannen?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 8:59

Storm schreef:
Dolcis_ schreef:Hallo!

Dit gaat serieus al jaren zo, en na vele ruzies verder heb ik me er min of meer bij neergelegd dus doe ik het huishouden gewoon alleen. Maar áls ik dan eens moe op de bank plof, durft ie het ook nog te vragen of ik drinken voor hem wil pakken en dan word ik echt een partij chagrijnig.
Vreselijk!

Als ik het zo lees ben ik echt verwent nest... Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 9:00

Storm schreef:
ProudMama schreef:Wat heb ik dan mazzel met een man die zelf mee werkt in het huishouden. Vaatwasser heeft ie net aangezet.
Hou op schei uit Mad

Bestaat er geen opleiding die mannen leert het huishouden te doen? Huishoudschool voor mannen?
Kan vragen of die van mij een cursus wil geven?

Gast
Gast

Bericht  Luthien vr 6 mei 2011 - 9:00

Pff eindelijk die stomme lessenserie rond.

Alex, ja achterbaks is wel het goede woord voor mijn schoonzus. En iedere keer denk ik weer, ach ze zal het nu toch wel doorhebben, maar helaas... Ik heb ook helemaal geen zin om haar te bellen. Vind dat de bal nu bij haar ligt.

Mirjam, nog niet gezakt dus?
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 9:02

Gráág, PM!

Het ergste is nog dat mijn vriend vroeger thuis heel netjes was, hij ruimde z'n kamer goed op en maakte ook schoon enzo. Maar sinds ie op kamers is gaan wonen is het 180 graden omgeslagen.
Zijn redenering is dan dat hij meer werkt dan ik, en omdat ik parttime werk dat ik dan best het huishouden kan doen. Ehmmm ja, en die maand die je thuis gezeten hebt dan?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: