Dagcafé
+19
Mida4you
May
Tullow
Sjaantje
Suus
Sweety
VeryCherry
Bimbam
Jeanette
Luthien
Lotus
Qiara
silly-one
Muppetje
Chocolate Cookie
Zwoesj
Try
Lejow
Jordana
23 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Hallo,
Wat ik nu weer heb meegemaakt!!
Ik zat afgelopen week ff op het terras op de markt en daar is iets heel vervelends voorgevallen.
Er zaten 2 kerels de hele tijd naar mij te loeren!
Ik heb hen direct duidelijk gemaakt dat ik daar niet van was gediend (je weet wel hoe ik dan kan kijken... ).
Maar na een tijdje kwamen ze naast me zitten en lieten me niet meer met rust.
Heel irritant! Je weet wel hoe dat soort mannen zijn!
Uiteindelijk heb ik gewoon gezegd dat ik al bezet ben en dat ik absoluut niet in hen geïnteresseerd was!
Hieronder een foto van de heren (met mijn mobieltje gemaakt) voor het geval dat ze bij jou in de buurt komen, wees gewaarschuwd!!!!!!!
scroll maar eens snel naar beneden!
[img][/img]
Wat ik nu weer heb meegemaakt!!
Ik zat afgelopen week ff op het terras op de markt en daar is iets heel vervelends voorgevallen.
Er zaten 2 kerels de hele tijd naar mij te loeren!
Ik heb hen direct duidelijk gemaakt dat ik daar niet van was gediend (je weet wel hoe ik dan kan kijken... ).
Maar na een tijdje kwamen ze naast me zitten en lieten me niet meer met rust.
Heel irritant! Je weet wel hoe dat soort mannen zijn!
Uiteindelijk heb ik gewoon gezegd dat ik al bezet ben en dat ik absoluut niet in hen geïnteresseerd was!
Hieronder een foto van de heren (met mijn mobieltje gemaakt) voor het geval dat ze bij jou in de buurt komen, wees gewaarschuwd!!!!!!!
scroll maar eens snel naar beneden!
[img][/img]
Gast- Gast
Oh Maple, das wel fijn.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Flauw Storm flauw.
Luthien- Prater
Whahaha, wat flauw Storm
Ik wel echt op terrasje in A'dam knipoog gekregen van Vin Diesel Jammer dat ik niet wist wie hij was toen
Ik wel echt op terrasje in A'dam knipoog gekregen van Vin Diesel Jammer dat ik niet wist wie hij was toen
Gast- Gast
Maple schreef:Whaat... heeft mijn man meegelezen ofzo? Zomaar kwam hij net ineens naar me toe om z'n hart te luchten, gewoon een normaal gesprek gehad? Ineens! Nouja, voelt in elk geval een stuk fijner dan die boosheid die hij net had
Gelukkig maar Maple.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ja hij is wel grappig hoor.
Luthien- Prater
Ik vind het haar van Stacey echt verschrikkelijk. Als je dan een pruik wilt dragen, doe dan iig een goede op. Brrrr!
Gast- Gast
Hey dames!
Ik verveel me! En ik erger me doooood aan mn huisgenoot! Blegh..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:Hey dames!
Ik ook! Echt ontzettend zelfs. Weet zelfs niet waar ik online kan shoppen. Zit met een bak olijven op schoot, X-factor te kijken en te forummen. Maar heb eigenlijk zin om ergens op de bar te staan en me te bezatten. Nou kan dat laatste ook wel thuis, maar ik wil graag het einde van X-factor halen, dus daar begin ik nog niet mee
Gast- Gast
Alex schreef:Haha, flauw hoor, Storm wel grappig!
Vin Diesel, Reev?????? Lucky bitch!
Lachen he? Vet grote macho, wit t-shirtje, liep in z'n eentje rond. Mn zus gekscherend 'Lijkt wel Vin Diesel, MUAHAHAH'. Thuis op internet een bericht dat hij in NL was voor promo van een film toen
Ik ben Tim zat.
Gast- Gast
ik ben boos op m'n schoonzus. Lang verhaal waarom nu, maar ze presteert het iedere keer weer om mijn beeld van haar te bevestigen....
Luthien- Prater
Reva schreef:Burn schreef:Hey dames!
Ik ook! Echt ontzettend zelfs. Weet zelfs niet waar ik online kan shoppen. Zit met een bak olijven op schoot, X-factor te kijken en te forummen. Maar heb eigenlijk zin om ergens op de bar te staan en me te bezatten. Nou kan dat laatste ook wel thuis, maar ik wil graag het einde van X-factor halen, dus daar begin ik nog niet mee
Pff! Ik ben maar bezig gegaan met stageopdrachten.. Blegh!
Hahaha! Nog ff wachten dan..
Burn- Lady Post-a-lot
Ik ben Tim ook zat. Hij zal wel weer doorgaan door al die geilende pubermeisjes.
Luthien, wat vervelend van je schoonzus. Is het iets wat je met haar kunt bespreken?
Luthien, wat vervelend van je schoonzus. Is het iets wat je met haar kunt bespreken?
Gast- Gast
Tis gewoon een steeds terugkerende frustratie.
Ze werk onregelmatig en ik weet nooit wanneer ze aan het werk is, dus dan sms ik haar om dingen te communiceren. Heb van de week gesmst dat ik de taart voor de verjaardag van haar dochter niet vers een dag te voren kan maken. Of ze het een probleem vond om hem een week eerder te krijgen zodat ze em kan invriezen en de dag ervoor kan ontdooien. Tot op heden geen reactie over gehad, maar hoor van m'n andere schoonzus dat ze loopt te verkondigen 'dat ik nu opeens de taart niet kan maken'. Dat is helemaal niet wat ik gezegd heb en ze heeft ook nog niet de moeite genomen om contact met mij op te nemen. Smsen is niet de beste manier om te communiceren, maar reageren is toch niet zo moeilijk.
Nu zou ik bijna uit principe willen zeggen van laat die hele taart maar zitten.
edit: het gaat vooral om dat ze het al wel met anderen er over heeft, maar er nog niet met mij over gesproken heeft.
Ze werk onregelmatig en ik weet nooit wanneer ze aan het werk is, dus dan sms ik haar om dingen te communiceren. Heb van de week gesmst dat ik de taart voor de verjaardag van haar dochter niet vers een dag te voren kan maken. Of ze het een probleem vond om hem een week eerder te krijgen zodat ze em kan invriezen en de dag ervoor kan ontdooien. Tot op heden geen reactie over gehad, maar hoor van m'n andere schoonzus dat ze loopt te verkondigen 'dat ik nu opeens de taart niet kan maken'. Dat is helemaal niet wat ik gezegd heb en ze heeft ook nog niet de moeite genomen om contact met mij op te nemen. Smsen is niet de beste manier om te communiceren, maar reageren is toch niet zo moeilijk.
Nu zou ik bijna uit principe willen zeggen van laat die hele taart maar zitten.
edit: het gaat vooral om dat ze het al wel met anderen er over heeft, maar er nog niet met mij over gesproken heeft.
Luthien- Prater
Collega van mij belde, heel lief, ze missen me echt
Ik wil ook belastinggeld en vakantiegeld!!
Gast- Gast
Hoe ga ik dat nu morgen doen met mijn moeder? Ga ik gewoon zitten en ga ik weg wanneer het me niet bevalt? Of zeg ik haar op voorhand dat er gepraat moet worden en dat als dit niet haar doel is dat ik gewoon weer wegga? Of hoe?
Ik stond net even te strijken en vroeg me af hoe ik dat nou morgen even ga flikken. Ik ben niet zenuwachtig, maar ik wil een goed gesprek of het hoeft van mij helemaal niet. Hmmz....
Ik stond net even te strijken en vroeg me af hoe ik dat nou morgen even ga flikken. Ik ben niet zenuwachtig, maar ik wil een goed gesprek of het hoeft van mij helemaal niet. Hmmz....
Gast- Gast
Ik kan me best voorstellen dat je daar van baalt. Ik vind het nogal achterbaks om over jou te kletsen met anderen en dat er niet naar jou gecommuniceerd wordt, terwijl het in dit geval wel iets is dat jou aangaat. Ik zou haar erop aanspreken, je wordt nu lullig behandeld en dat moet je echt niet toestaan.
Pffff, hebben alle mannen vandaag een zeikbui? Tering. Mijn man had blijkbaar last van mijn glas, zet het ergens anders neer zonder te kijken met als gevolg dat hij het glas op zijn telefoon zet waardoor het glas omvalt. Zet hij dat glas met een rotklap op het tafeltje, dus ik vroeg waar dat op slaat. Krijg ik de volle laag omdat HIJ zich verveelt en dat KUTprogramma (X-Factor) mee moet kijken en dat ik hem met rust moet laten. Flikker op, zeiklul. Ga naar je nest.
Pffff, hebben alle mannen vandaag een zeikbui? Tering. Mijn man had blijkbaar last van mijn glas, zet het ergens anders neer zonder te kijken met als gevolg dat hij het glas op zijn telefoon zet waardoor het glas omvalt. Zet hij dat glas met een rotklap op het tafeltje, dus ik vroeg waar dat op slaat. Krijg ik de volle laag omdat HIJ zich verveelt en dat KUTprogramma (X-Factor) mee moet kijken en dat ik hem met rust moet laten. Flikker op, zeiklul. Ga naar je nest.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Collega van mij belde, heel lief, ze missen me echt
Wat lief! Hoe is het met je?
Burn- Lady Post-a-lot
Lekker agressief zonder reden, Alex Ik ben vanavond even blij dat ik vrijgezel ben
Ik HAAT het zó als mensen verkrachten als werkwoord gebruiken. Teringtyfus, vind ik zó storend.. Excuus.
Ik HAAT het zó als mensen verkrachten als werkwoord gebruiken. Teringtyfus, vind ik zó storend.. Excuus.
Gast- Gast
Woehoew ik heb een nieuwe telefoon gekocht. Met wifi erop Gaat een wereld voor me open hahaha. Nou nog een abo nemen met internet
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: