Dagcafé
+19
Mida4you
May
Tullow
Sjaantje
Suus
Sweety
VeryCherry
Bimbam
Jeanette
Luthien
Lotus
Qiara
silly-one
Muppetje
Chocolate Cookie
Zwoesj
Try
Lejow
Jordana
23 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Die is douchen...Lejow schreef:Moet jij nie P. huggen? PM ?
Lexie, hoe laat wil je de taart hebben zaterdag?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Die is douchen...Lejow schreef:Moet jij nie P. huggen? PM ?
Lexie, hoe laat wil je de taart hebben zaterdag?
tsssssssssssssssssssssssssssssssss
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Oja, ik heb nog een zak erwtensoep (lekker met dit weer ). Rijst heb ik ook liggen, dus kan idd wel een pot chicken tonight ofzo kopen. Bij mijn pa heb ik nog een doos gyros in de vriezer liggen dus dat kan ik ook deze kant ophalen om dan met rijst ofzo te eten Zaterdag eet ik trouwens niet thuis, zondag waarschijnlijk ook niet, maandag en dinsdag ook al niet Dus voor deze week zit ik wel goed
Het is alleen zo stressvol om geen geld te hebben, ik vind het verschrikkelijk (ben dit helemaal niet gewend, ik heb altijd gewerkt en misschien krap gezeten maar niet zoals nu). Mijn vriend heeft trouwens deze week een hele mooie klok voor me gekocht (zal even plaatje uploaden) en een koelkastje voor op mijn kamer, echt heel lief (en dat laatste ook erg handig, zo hoef ik niet telkens de trap op en af)
Het is alleen zo stressvol om geen geld te hebben, ik vind het verschrikkelijk (ben dit helemaal niet gewend, ik heb altijd gewerkt en misschien krap gezeten maar niet zoals nu). Mijn vriend heeft trouwens deze week een hele mooie klok voor me gekocht (zal even plaatje uploaden) en een koelkastje voor op mijn kamer, echt heel lief (en dat laatste ook erg handig, zo hoef ik niet telkens de trap op en af)
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Of inderdaad zorgen dat je veel buiten de deur eet Bij je pa ofzo, of bij vrienden
Lejow- Lady Post-a-lot
Oh my, daar word ik echt verdrietig vanProudMama schreef:Dat komt 3 weken, dus op 7 euro per week = 1 euro per dag.
Try- Kletskop
Zoals ik het eerst las, tot 31e, kwam je op 5 euro per week.Try schreef:Oh my, daar word ik echt verdrietig vanProudMama schreef:Dat komt 3 weken, dus op 7 euro per week = 1 euro per dag.
Gast- Gast
Lejow schreef:Das pas cheap pastasaus Reva
Tosti's inderdaad, eitje bakken, blik unox soep en een afbakstokbroodje van 30 cent.
Haha, ja! Kost echt niks. En ontzettend lekker. Is het 'originele' bolognaise recept. Nou ja, dan geen courgette (maar dat vind ik gewoon heel lekker). Uien, selderij, (winter)wortel raspen en tomatenpuree. Plus peterselie (maar dat vind ik niet zo lekker). Veel lekker dat met zo'n pot saus vol e-nummers en troep. Chemisch.
Edit: Hee, dat schrijf je helemaal niet zo chique! Bolognese
Laatst aangepast door Reva op do 5 mei 2011 - 9:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Doeg PM, fijne avond!
Try- Kletskop
Reva schreef:Lejow schreef:Das pas cheap pastasaus Reva
Tosti's inderdaad, eitje bakken, blik unox soep en een afbakstokbroodje van 30 cent.
Haha, ja! Kost echt niks. En ontzettend lekker. Is het 'originele' bolognaise recept. Nou ja, dan geen courgette (maar dat vind ik gewoon heel lekker). Uien, selderij, (winter)wortel raspen en tomatenpuree. Plus peterselie (maar dat vind ik niet zo lekker). Veel lekker dat met zo'n pot saus vol e-nummers en troep. Chemisch.
Ga ik ook maar eens proberen! Klinkt goed!
Leeexiieee joeehoeee
Lejow- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Lejow schreef:Das pas cheap pastasaus Reva
Ik maak mijn sauzen eigenlijk ook liever zelf, en eet liever verse groenten dan die uit blik, vind het veel lekkerder Gelukkig woon ik in een multi-culti buurt en is er elke 10 meter een groentewinkel (veel concurrentie = vrij lage prijzen).
Try- Kletskop
Ik ga slapen!!
Lex, als je dit leest, doe me ff smsen hoe laat je de taart wilt zaterdag!
Lex, als je dit leest, doe me ff smsen hoe laat je de taart wilt zaterdag!
Lejow- Lady Post-a-lot
Weltrusten, PM!
Ceepee, de visite is welkom vanaf 13 uur, dus rond die tijd zou fijn zijn
Revie, ik heb een hele leuke dag gehad! Lieve kaartjes, van jou twee en daardoor was ik in de war! Ik zag die grote envelop en dacht: die MOET van Reva zijn! En toen kwam ik je olifantenkaart tegen en toen dacht ik: Heuh??? En op het laatste maakte ik de grote envelop open en hij was toch van jou! echt superlief, dank je wel! Oh ja, en omdat ik jarig ben mocht ik kiezen wat we aten (alsof ik dat normaal niet doe ) en we hebben zelfgemaakte pizza op! Jammie! En nu voel ik me vet en lelijk, maar ik heb wel lol gehad.
Ceepee, de visite is welkom vanaf 13 uur, dus rond die tijd zou fijn zijn
Revie, ik heb een hele leuke dag gehad! Lieve kaartjes, van jou twee en daardoor was ik in de war! Ik zag die grote envelop en dacht: die MOET van Reva zijn! En toen kwam ik je olifantenkaart tegen en toen dacht ik: Heuh??? En op het laatste maakte ik de grote envelop open en hij was toch van jou! echt superlief, dank je wel! Oh ja, en omdat ik jarig ben mocht ik kiezen wat we aten (alsof ik dat normaal niet doe ) en we hebben zelfgemaakte pizza op! Jammie! En nu voel ik me vet en lelijk, maar ik heb wel lol gehad.
Gast- Gast
Trusten Lejow
En hallo de wakkere dames
En hallo de wakkere dames
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Trusten, Ceepee! Ik sms je nog even voor het geval je bovenstaand berichtje niet meer mee krijgt.
Hoi silly-one!
Hoi silly-one!
Gast- Gast
Oja,
Lang zal ze leven, lang zal ze leven in de glo-ria, in de glo-ri-a, hieper-de-piep, HOERA! Van harte gefeliciteerd lieve Lexie!
Lang zal ze leven, lang zal ze leven in de glo-ria, in de glo-ri-a, hieper-de-piep, HOERA! Van harte gefeliciteerd lieve Lexie!
Try- Kletskop
Whaha Lex, leuk Hilarisch ook dat je mocht kiezen wat te eten Is wel heel lekker altijd, zelf pizza maken. Leuk dat je een fijne dag hebt gehad
Ik zit tot aan mn elleboog in een zak cheese onion chippies. Had 'm gekocht voor morgenavond als mn zus hier zou zijn, maar ik ben pissig op dr en zei dat het dan wat mij betreft morgen niet meer hoefde, dus ik dacht nou dan kan ik 'm net zo goed opeten
Ik zit tot aan mn elleboog in een zak cheese onion chippies. Had 'm gekocht voor morgenavond als mn zus hier zou zijn, maar ik ben pissig op dr en zei dat het dan wat mij betreft morgen niet meer hoefde, dus ik dacht nou dan kan ik 'm net zo goed opeten
Laatst aangepast door Reva op do 5 mei 2011 - 10:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ze ing nog maar 45minuten jarig he Try!
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: