Dagcafé
+19
Mida4you
May
Tullow
Sjaantje
Suus
Sweety
VeryCherry
Bimbam
Jeanette
Luthien
Lotus
Qiara
silly-one
Muppetje
Chocolate Cookie
Zwoesj
Try
Lejow
Jordana
23 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Jordana schreef:Mirjam: Hele dikke knuffel...
Dank je
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
ik vind het fijn dat ik dit met jullie kan delen
Mida4you- Ratel
Mirjam4you schreef:ABE, jou verhaal raakt me heel erg.... tranen rollen over mijn gezicht. Misschien moet ik morgen eens met mijn ouders gaan praten.... Ik weet het anders ook niet meer
Sorry, dat was niet de bedoeling.
En in mijn verhaaltje gaat het natuurlijk ook over jouw man. Houden van is soms ook loslaten. Loslaten, omdat de situatie niet gelukkig maakt en je een ander wel gelukkig wilt maken. En soms is dat gelukkig zijn met een ander of alleen.
Maar praten helpt. Praat met jouw ouders. Succes! Praten kan opluchten! Sterkte!
Gast- Gast
Mijn man is nu net naar bed gegaan............. Ik heb vanavond al mijn excuses aangeboden. Ik loop niet achter hem aan
Mida4you- Ratel
Dank je ABE
Mida4you- Ratel
Je zult inderdaad al alles aangegrepen hebben. Vind het echt heel erg voor je. Kan me heel goed voorstellen dat dit tussen jullie in blijft staan. Ik kan wel vanalles gaan opnoemen, maar daar heb je óf niks aan óf allang zelf bedacht. Hoop dat je in je omgeving iemand kunt vinden waarmee je er over kunt praten. Wij zijn natuurlijk ook niet helemaal objectief in deze situatie.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Ook vaker gewoon doen he, als je het nodig hebt.Mirjam4you schreef:ik vind het fijn dat ik dit met jullie kan delen
Daar is het dagcafe ook voor, tussen de (vaak) onzin door.
We kunnen je geen schouder bieden om op uit te huilen, maar wel een luisterend oor, virtuele knuffel en hopelijk wat steun geven.
Gast- Gast
Mirjam4you schreef:ik vind het fijn dat ik dit met jullie kan delen
Mooi zo! Heerlijk om soms even alles eruit te kunnen gooien zonder je irl te moeten 'verantwoorden'. Heel veel sterkte ermee in ieder geval, hoop dat je er tzt rust in kunt vinden, met welke uitkomst dan ook.
Gast- Gast
Mirjam4you schreef:Mijn man is nu net naar bed gegaan............. Ik heb vanavond al mijn excuses aangeboden. Ik loop niet achter hem aan
Goed gedaan maar laat hem nou maar en neem even tijd voor jezelf.
Mocht je er over willen praten mijn inbox staat open.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Ook vaker gewoon doen he, als je het nodig hebt.Mirjam4you schreef:ik vind het fijn dat ik dit met jullie kan delen
Daar is het dagcafe ook voor, tussen de (vaak) onzin door.
We kunnen je geen schouder bieden om op uit te huilen, maar wel een luisterend oor, virtuele knuffel en hopelijk wat steun geven.
+1
Gast- Gast
Mag ik jullie iets over jezelf vragen waarbij ik misschien een tik over mijn vingers krijg?
Gast- Gast
Ja hoor vertel maar ABE.
Jordana- Ratel
Maple schreef:Mag ik even gillen, schreeuwen, slaan of wat dan ook?
Jij altijd!!
Jordana- Ratel
Dan gil en schreeuw ik even met je mee Maple.
Luthien- Prater
Dank jullie wel allemaal. Ik ga even wat eten maken, voor zover ik iets naar binnen krijg want de tranen rollen over mijn gezicht. Ik ga er vanavond goed over nadenken.
Mida4you- Ratel
In het dagtopic zitten veel moeders welke ook al een man hebben. Ik ben 28 jaar en ben aan beiden niet toe. Dat is iets wat in mij ligt, maar ik vraag me af of er een bepaalde reden is waarom er zo vroeg getrouwd is en waarom er al kinderen zijn of komen....
Gast- Gast
Ik was 15 toen ik mijn man leerde kennen, ben op m'n 20 gaan samenwonen, 23e getrouwd en waren op ons 24 toe aan kindjes. Dat laatste heeft nog niet zo mogen zijn (ben inmiddels 26), maar de fases van het leven zijn er zo naar.
Luthien- Prater
Nogmaals een dikke knuffel.Mirjam4you schreef:Dank jullie wel allemaal. Ik ga even wat eten maken, voor zover ik iets naar binnen krijg want de tranen rollen over mijn gezicht. Ik ga er vanavond goed over nadenken.
Luthien- Prater
Luthien schreef:Ik was 15 toen ik mijn man leerde kennen, ben op m'n 20 gaan samenwonen, 23e getrouwd en waren op ons 24 toe aan kindjes. Dat laatste heeft nog niet zo mogen zijn (ben inmiddels 26), maar de fases van het leven zijn er zo naar.
Helder antwoord.
Misschien denk ik wel te ouderwets, hoor.
Gast- Gast
Of ik ben zo gek dat ik genoegen neem met de eerste de beste
Oeh dat klinkt heel negatief, ben hartstikke gek op em hoor, nog steeds.
Oeh dat klinkt heel negatief, ben hartstikke gek op em hoor, nog steeds.
Luthien- Prater
Gast- Gast
Eet ik heel lief een heel lekkere salade..en ik zat helemaal vol. Eet ik daarna net een heel pak koekjes leeg in nog geen 5 minuten (die al in de plee liggen). Hoop dat mn salade er nog zit
Gast- Gast
Maple, ik geef je ook een knuffel. Misschien heb je mijn verhalen ook al gelezen maar ik weet dus ook niet meer hoe lang ik dit trek.... vreselijk allemaal
Mida4you- Ratel
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: