Dagcafé
+19
Mida4you
May
Tullow
Sjaantje
Suus
Sweety
VeryCherry
Bimbam
Jeanette
Luthien
Lotus
Qiara
silly-one
Muppetje
Chocolate Cookie
Zwoesj
Try
Lejow
Jordana
23 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
@ Mirjam: dat klinkt vervelend, ik hoop dat jullie er samen uitkomen.
Dames, ik ga jullie voor vandaag verlaten voor veel beter gezelschap: mijn studie, kuch Fijne avond allemaal!
Dames, ik ga jullie voor vandaag verlaten voor veel beter gezelschap: mijn studie, kuch Fijne avond allemaal!
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Zoals ik al zei ging het een poos goed tussen ons maar dat veranderd weer naar de oude situatie, ik wordt er niet gelukkiger van. En soms heb ik echt het idee dat het niet meer goed komt. En het is alleen maar moeilijker nu we samen een kleine meid hebben. Als we onze kleine meid niet hadden dan waren we vast een tijd uit elkaar gegaan om goed na te denken van wat we nu echt willen.....
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
En weet je... Ik wil iets zinnigs zeggen om Mirjam4you tot steun te zijn, maar er komt helemaal niets uit me. Ik schenk dus nog maar een wodka voor haar in.
Gast- Gast
haha dank je voor de wodka Die gaat er zeker wel in! Misschien wel de hele fles
Mida4you- Ratel
Mirjam4you schreef:Zoals ik al zei ging het een poos goed tussen ons maar dat veranderd weer naar de oude situatie, ik wordt er niet gelukkiger van. En soms heb ik echt het idee dat het niet meer goed komt.
Dat idee heb ik ook over mijn relatie.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Mirjam4you schreef:haha dank je voor de wodka Die gaat er zeker wel in! Misschien wel de hele fles
Dan moet je Reva even lief aankijken, want ik schenk haar Wodka-fles leeg.
Gast- Gast
Jordana schreef:Mirjam4you schreef:Zoals ik al zei ging het een poos goed tussen ons maar dat veranderd weer naar de oude situatie, ik wordt er niet gelukkiger van. En soms heb ik echt het idee dat het niet meer goed komt.
Zit je een beetje in het zelfde schuitje Jordana?
Mida4you- Ratel
ABE schreef:Mirjam4you schreef:haha dank je voor de wodka Die gaat er zeker wel in! Misschien wel de hele fles
Mag ook wel iets anders sterks. Heb je nog iets anders in de drankkast staan?
Mida4you- Ratel
Mirjam4you schreef:ABE schreef:Mirjam4you schreef:haha dank je voor de wodka Die gaat er zeker wel in! Misschien wel de hele fles
Ik heb niets sterks. Een biertje misschien? Het is wat bitter, maar hé, het is drank.
Gast- Gast
ABE schreef:Mirjam4you schreef:ABE schreef:Mirjam4you schreef:haha dank je voor de wodka Die gaat er zeker wel in! Misschien wel de hele fles
Ik heb niets sterks. Een biertje misschien? Het is wat bitter, maar hé, het is drank.
Biertje mag ook, heerlijk
Mida4you- Ratel
Patatjes waren zoooo lekker!!
Mirjam: Waar naar meis
Is jullie relatie slechter geworden na de komst van jullie kleine of was het ervoor ook niet ideaal?
Financieel zitten jullie ook niet zo lekker toch? Heeft het daar ook niet mee te maken?
Is jullie relatie slechter geworden na de komst van jullie kleine of was het ervoor ook niet ideaal?
Financieel zitten jullie ook niet zo lekker toch? Heeft het daar ook niet mee te maken?
Gast- Gast
Reva schreef:TNMN: jij hebt heel rare prioriteiten Succes!
hehe dankje, heb ik wel nodig!
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Mirjam4you schreef:ABE schreef:Mirjam4you schreef:ABE schreef:Mirjam4you schreef:haha dank je voor de wodka Die gaat er zeker wel in! Misschien wel de hele fles
Lekker koud, ik serveer ze vanuit de vriezer. Want een lauw biertje heeft niet mijn voorkeur .
*Vang*
Gast- Gast
ProudMama schreef:Patatjes waren zoooo lekker!!
Onze relatie is slechter geworden na de komst van onze kleine..... En qua financieel heeft het er niets mee te maken dat het niet lekker gaat tussen ons.
Mida4you- Ratel
TNMN schreef:Reva schreef:TNMN: jij hebt heel rare prioriteiten Succes!
hehe dankje, heb ik wel nodig!
Zei ze, terwijl ze weg was....
Gast- Gast
ABE schreef:Mirjam4you schreef:ABE schreef:Mirjam4you schreef:ABE schreef:Mirjam4you schreef:haha dank je voor de wodka Die gaat er zeker wel in! Misschien wel de hele fles
Lekker koud, ik serveer ze vanuit de vriezer. Want een lauw biertje heeft niet mijn voorkeur .
*Vang*
*gevangen* smaakt lekker
Mida4you- Ratel
Mirjam4you schreef:Jordana schreef:Mirjam4you schreef:Zoals ik al zei ging het een poos goed tussen ons maar dat veranderd weer naar de oude situatie, ik wordt er niet gelukkiger van. En soms heb ik echt het idee dat het niet meer goed komt.
Zit je een beetje in het zelfde schuitje Jordana?
Ja klopt, Wij hebben ook een behoorlijke dip en er was verandering te zien maar we vervallen beiden in onze ouder situatie.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Pfft, wat rot joh. Hoop echt voor je dat het goed komt, op welke manier dan ook!Mirjam4you schreef:ProudMama schreef:Patatjes waren zoooo lekker!!
Onze relatie is slechter geworden na de komst van onze kleine..... En qua financieel heeft het er niets mee te maken dat het niet lekker gaat tussen ons.
Gast- Gast
Zal ik eens wat goed nieuws vertellen?
Vandaag is mijn overbuurman (collega die tegenover me zit) aangenomen voor een andere baan binnen het bedrijf. Al meer dan een jaar is hij mijn overbuurman. Ik ga hem missen, maar ik gun het, met zijn kennis, enorm dat hij de baan heeft gekregen! (En hij vertrekt net als een andere collega, tien meter naar links van me Hoezo missen?? )
Vandaag heb ik ook een Bila gehad met de TM. Ze was zwaar over me te bespreken. Mijn gedrag was geweldig, mijn werklust aanstekelijk, mijn netheid van afleveren werk super (Ik heb de eerste 100% op clean order gehaald!) en toen ik zei dat ik tot zeker 14 oktober op mijn plek zat, dat het afwachten was of ze me wilde houden, zei ze dat dat wel goed zat! Jeej!
Vandaag is mijn overbuurman (collega die tegenover me zit) aangenomen voor een andere baan binnen het bedrijf. Al meer dan een jaar is hij mijn overbuurman. Ik ga hem missen, maar ik gun het, met zijn kennis, enorm dat hij de baan heeft gekregen! (En hij vertrekt net als een andere collega, tien meter naar links van me Hoezo missen?? )
Vandaag heb ik ook een Bila gehad met de TM. Ze was zwaar over me te bespreken. Mijn gedrag was geweldig, mijn werklust aanstekelijk, mijn netheid van afleveren werk super (Ik heb de eerste 100% op clean order gehaald!) en toen ik zei dat ik tot zeker 14 oktober op mijn plek zat, dat het afwachten was of ze me wilde houden, zei ze dat dat wel goed zat! Jeej!
Gast- Gast
Maar Mirjam, financieel gedoe hoeft niet per se direct een reden te zijn voor gedoe in jullie relatie, maar kan indirect toch wel invloed hebben? Misschien hebben jullie wel allebei een wat korter lontje, meer aan je hoofd, sneller een 'zeur niet' idee, minder tijd/geld om 'geluk te kopen'.
PM: wat had je erbij? *huilt*
Gast- Gast
Hij heeft tijdens mijn zwangerschap en daarna een poosje persoonlijk contact gehad met een vrouwelijke collega. Die is gelukkig al een hele poos weg maar ik heb een paar keer in zijn telefoon gekeken en ze waren met elkaar aan het mailen. ( over sex etc. ) Ik heb het heel lang weggestopt, echt super dom van me en ik heb mijn man er pas 3 maanden later mee geconfronteerd..... Ik wou het gewoon niet geloven. Ze hebben nooit buiten het werk om met elkaar afgesproken en dat geloof ik want ik hield hem altijd goed in de gaten. Uiteindelijk barstte de bom bij mij en heb ik alles verteld en dat ik in zijn telefoon heb gekeken en alles. Hij biechtte alles op en het was al stop gezet omdat zij verder wou en mijn man niet. En ik geloof hem, want ik ken hem als geen ander. Maar dit speelt wel een rol dat het o.a. niet goed gaat tussen ons. Ik kan hem gewoon niet meer voor 100% vertrouwen.
Ook vind ik dat hij soms niet genoeg aandacht geeft aan ons dochtertje en dat heb ik hem al zo vaak verteld. In huis is hij ook zo lui. Hij doet helemaal niet en ik spreek hem er zo vaak mee aan en dan zegt hij dat hij het beter zal aanpakken. Okee ik ben nu nog thuis ( omdat ik een hele poos werkloos ben geweest ) en logisch dat ik alles in huis doe, maar als het in het weekend een dikke bende hier in huis is mag hij oook wel helpen en dat doet hij dus niet.....
Tja, zo kan ik wel doorgaan eigenlijk....
Ook vind ik dat hij soms niet genoeg aandacht geeft aan ons dochtertje en dat heb ik hem al zo vaak verteld. In huis is hij ook zo lui. Hij doet helemaal niet en ik spreek hem er zo vaak mee aan en dan zegt hij dat hij het beter zal aanpakken. Okee ik ben nu nog thuis ( omdat ik een hele poos werkloos ben geweest ) en logisch dat ik alles in huis doe, maar als het in het weekend een dikke bende hier in huis is mag hij oook wel helpen en dat doet hij dus niet.....
Tja, zo kan ik wel doorgaan eigenlijk....
Mida4you- Ratel
Reva schreef:Maar Mirjam, financieel gedoe hoeft niet per se direct een reden te zijn voor gedoe in jullie relatie, maar kan indirect toch wel invloed hebben? Misschien hebben jullie wel allebei een wat korter lontje, meer aan je hoofd, sneller een 'zeur niet' idee, minder tijd/geld om 'geluk te kopen'.
Het geld heeft geen invloed op onze relatie. Mijn ouders helpen ons financieel en dit is echt niet mijn grootste zorg. En mijn man heeft nooit veel om geld gegeven en die maakt zich natuurlijk wel zorgen maar dat is niet de redenen dat onze relatie niet goed is.
Mida4you- Ratel
Reva schreef:Tijdens je zwangerschap???! Wat een, ik weet gewoon geen woord
Dat bedoel ik... ik zit hier echt met tranen in mijn ogen.....
Mida4you- Ratel
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: