Dagcafé
+19
Mida4you
May
Tullow
Sjaantje
Suus
Sweety
VeryCherry
Bimbam
Jeanette
Luthien
Lotus
Qiara
silly-one
Muppetje
Chocolate Cookie
Zwoesj
Try
Lejow
Jordana
23 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Gezellig!
Ja, invalwerk is er genoeg. Ik ben er ook zo ingerold. In welke regio zoek je iets? In de Randstad is namelijk genoeg te vinden.
Ja, invalwerk is er genoeg. Ik ben er ook zo ingerold. In welke regio zoek je iets? In de Randstad is namelijk genoeg te vinden.
Gast- Gast
Ik ben op dit moment wel even happy want ik heb een teruggave gekregen van de belastingdienst en dat komt ons hartstikke goed uit omdat we momenteel financieel behoorlijk krap zitten! Dus we kunnen er nu weer heel even tegenaan.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mirjam4you schreef:Ik ben op dit moment wel even happy want ik heb een teruggave gekregen van de belastingdienst en dat komt ons hartstikke goed uit omdat we momenteel financieel behoorlijk krap zitten! Dus we kunnen er nu weer heel even tegenaan.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Het is een teruggaaf van de belastingdienst staat er, en dan staat er dit IB/PVV weet iemand wat dit betekend? Voordat we het gaan uitgeven en terug moeten betalen?
Mida4you- Ratel
Omgeving Apeldoorn, Randstad is dus een beetje te ver weg. Maar ik beperk me niet door me op een klein gebied te richten. Ik wil best wat verder reizen voor werk.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Dat betekent dat je afgelopen keer op de PVV hebt gestemd en dit je toeslag is!Mirjam4you schreef:Het is een teruggaaf van de belastingdienst staat er, en dan staat er dit IB/PVV weet iemand wat dit betekend? Voordat we het gaan uitgeven en terug moeten betalen?
Atelier Madame- Ratel
Dit is nog niet ons daadwerkelijke belastingteruggave hoor. Die krijgen we nog want die wordt op de rekening van mijn man gestort. Maar liv je hoeft niet meer lang te wachten neem ik aan? Vakantiegeld zul je deze maand wel krijgen!
Mida4you- Ratel
Mirjam4you schreef:Het is een teruggaaf van de belastingdienst staat er, en dan staat er dit IB/PVV weet iemand wat dit betekend? Voordat we het gaan uitgeven en terug moeten betalen?
IB = inkomstenbelasting
PVV = premie volksverzekeringen.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Atelier Madame schreef:Dat betekent dat je afgelopen keer op de PVV hebt gestemd en dit je toeslag is!Mirjam4you schreef:Het is een teruggaaf van de belastingdienst staat er, en dan staat er dit IB/PVV weet iemand wat dit betekend? Voordat we het gaan uitgeven en terug moeten betalen?
Haha
Mida4you- Ratel
Ja, ik neem aan dat ik m'n vakantiegeld aan het eind van deze maand krijg.
Ik woon ook in Gelderland en ik reis nu 20 minuten met de auto, dus dat is goed te doen. Dan kon je die kinderen tenminste niet overal tegen.
Ik woon ook in Gelderland en ik reis nu 20 minuten met de auto, dus dat is goed te doen. Dan kon je die kinderen tenminste niet overal tegen.
Gast- Gast
oooh mensen ik heb echt eventjes genoeg van hier binnen zitten! Ik heb de hele week op mn stage gezeten, terwijl er zoooveel mesnen om me heen zijn die lekker meivakantie hadden of gewoon vrij kregen op hun stage voor 5 mei! Wel over 3 uurtjes weekend, maar wil nu al zooo graag naar buiten!!
Atelier Madame- Ratel
bij mij stond er ook IB/PVV bij hoor
Atelier Madame- Ratel
Atelier Madame schreef:oooh mensen ik heb echt eventjes genoeg van hier binnen zitten! Ik heb de hele week op mn stage gezeten, terwijl er zoooveel mesnen om me heen zijn die lekker meivakantie hadden of gewoon vrij kregen op hun stage voor 5 mei! Wel over 3 uurtjes weekend, maar wil nu al zooo graag naar buiten!!
Nog even geduld . Het scheelt dat het dit weekend ook lekker warm wordt en kun je dan je schade inhalen!
Mida4you- Ratel
Atelier Madame schreef:bij mij stond er ook IB/PVV bij hoor
Oh, jij hebt ook een teruggave gehad?
Mida4you- Ratel
Haha Liv, ja dat is zeker een voordeel, zou niet in dezelfde wijk als mijn school willen wonen. Heb je om de haveklap je kinderen aan de deur.
Luthien- Prater
Nee, klopt, maar normaal zou je nog 15 weken moeten, dus is de kans klein.Luthien schreef:PM, maar je weet toch nooit wanneer je gaat bevallen... Ik hoop voor je dat het werkt en dat je je snel beter zult voelen.
Ik zou nog 11 weken moeten, maar met die complicaties is de kans dat het eerder begint alleen maar nog groter...
Gast- Gast
Ik heb in het 3e jaar m'n stages gelopen in m'n eigen dorp. Dan staat die aan de deur en dan weer die. En je komt ze overal tegen en je bent altijd de juf. Ik vind dit een stuk prettiger.
Gast- Gast
Nee dat snap ik wel, maar het zou sowieso niet goed zijn als je binnen nu en twee weken bevalt, toch? Of houden ze een langere uitwerktijd aan voor dat middel?
Luthien- Prater
Nee, dat zou heel slecht zijn, en duim ook dat rust houden genoeg effect heeft om het in elk geval stabiel te houden. Maandag weer controle, dan weet ik weer meer.Luthien schreef:Nee dat snap ik wel, maar het zou sowieso niet goed zijn als je binnen nu en twee weken bevalt, toch? Of houden ze een langere uitwerktijd aan voor dat middel?
Hoop het in elk geval te kunnen rekken tot minimaal 32 weken, nu hopen dat dat ook haalbaar is.
Gast- Gast
ja, gewoon mn terugave nav mn aangifte.Mirjam4you schreef:Atelier Madame schreef:bij mij stond er ook IB/PVV bij hoor
Oh, jij hebt ook een teruggave gehad?
Atelier Madame- Ratel
Dat klopt, maar ik heb het voor deze week gewoon eventjes gehad, vooral omdat ik niet meer zoveel boeiend gedaan heb maar gewoon 40 uur per week moet makenMirjam4you schreef:Atelier Madame schreef:oooh mensen ik heb echt eventjes genoeg van hier binnen zitten! Ik heb de hele week op mn stage gezeten, terwijl er zoooveel mesnen om me heen zijn die lekker meivakantie hadden of gewoon vrij kregen op hun stage voor 5 mei! Wel over 3 uurtjes weekend, maar wil nu al zooo graag naar buiten!!
Nog even geduld . Het scheelt dat het dit weekend ook lekker warm wordt en kun je dan je schade inhalen!
Atelier Madame- Ratel
Atelier Madame schreef:Dat klopt, maar ik heb het voor deze week gewoon eventjes gehad, vooral omdat ik niet meer zoveel boeiend gedaan heb maar gewoon 40 uur per week moet makenMirjam4you schreef:Atelier Madame schreef:oooh mensen ik heb echt eventjes genoeg van hier binnen zitten! Ik heb de hele week op mn stage gezeten, terwijl er zoooveel mesnen om me heen zijn die lekker meivakantie hadden of gewoon vrij kregen op hun stage voor 5 mei! Wel over 3 uurtjes weekend, maar wil nu al zooo graag naar buiten!!
Ja, dan is het moeilijk om je hoofd erbij te houden he!
Mida4you- Ratel
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: