Dagcafé
+19
Mida4you
May
Tullow
Sjaantje
Suus
Sweety
VeryCherry
Bimbam
Jeanette
Luthien
Lotus
Qiara
silly-one
Muppetje
Chocolate Cookie
Zwoesj
Try
Lejow
Jordana
23 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Ik vind hem cool
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Oh ja, van oorsprong is hij roze
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Oh ja, van oorsprong is hij roze
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Oh, ok.. Ik dacht dat mijn ex veel meer kwijt was?_Donnaa schreef:Ja, hoe duur het is ligt aan hoe ernstig de overtreding was, dus hoeveel er gedronken is..Try schreef:Zo'n cursus is toch ontzettend duur? Fijn dat het met een sisser is afgelopen zeg._Donnaa schreef:Goed Try, hij heeft een boete gekregen en moet zo`n alcoholcursus doen.. Ik heb hem nog steeds niet gesproken en hij is nu heerlijk op vakantie! Lekker rustig
Hij had 1 biertje teveel gehad, dus heeft een 'goedkope' cursus van €600.. De dure is €1100 geloof ik..
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Lekker dan... doe je een bestelling die geleverd moet worden over een week of 4, is het nu al onderweg!! Waar laat ik alles?
Wat voor bestelling dan?
Gast- Gast
?Alex schreef:ProudMama schreef:Lekker dan... doe je een bestelling die geleverd moet worden over een week of 4, is het nu al onderweg!! Waar laat ik alles?
Wat voor bestelling dan?
Try- Kletskop
Misschien met de boete er boven op?Try schreef:Oh, ok.. Ik dacht dat mijn ex veel meer kwijt was?
Gast- Gast
Van baby dump. oa 2 matrassen.Alex schreef:ProudMama schreef:Lekker dan... doe je een bestelling die geleverd moet worden over een week of 4, is het nu al onderweg!! Waar laat ik alles?
Wat voor bestelling dan?
Heb al gebeld, gelukkig zitten de 2 bedjes er niet bij...
Gast- Gast
Zou kunnen, maar hij was in totaal een paar duizend euro kwijt. En als ie 't niet kon betalen raakte hij zijn rijbewijs kwijt ofzo? Hij zei tegen mij dat ie maar een (half) glas wijn te veel had gedronken. Achja, interesseert me eigenlijk ook geen donder_Donnaa schreef:Misschien met de boete er boven op?Try schreef:Oh, ok.. Ik dacht dat mijn ex veel meer kwijt was?
Try- Kletskop
Ja, het is inderdaad verplicht, maar zo`n hoog bedrag heb ik nog nooit van gehoord.. Ik denk niet dat hij helemaal de waarheid verteld heeft over een half glas wijn, haha..
Gast- Gast
Nee, nog lang niet. Boven is het een stoffige chaos, dus alle dozen + kinderwagen staan in de woonkamer. En dan komt er nog meer bij...Alex schreef:Oh, dat scheelt, haha. Is de babykamer nog niet klaar?
Gast- Gast
Misschien heb ik er overheen gelezen hoor Donnaa, maar heb je W zijn auto nog verplaatst?
Ik ben bijna niet meer online geweest sinds woensdagmiddag haha, dus je hebt niets gemist..VeryCherry schreef:Misschien heb ik er overheen gelezen hoor Donnaa, maar heb je W zijn auto nog verplaatst?
Ik heb zijn auto natuurlijk verplaatst, in het belang van de zaak..
Gast- Gast
Wow wat ijverig van je
Nou zoals je weet ga ik ook invalwerk doen, naast mijn uren die standaard zijn op de ma,di,do
krijg ik net een mailtje voor de invaldiensten van die week, en zie ik dus ook die dienst staan die ik donderdag zou doen :S maar dat kan toch niet?! want mijn locatiemanager had al gebeld van we hebben diensten voor je maar nou staat die er toch bij?!
neem aan dat ze mij niet na 3 dagen werken al met een invaller laten werken?
Maar ik probeerde dus te bellen naar locatiemanager, is ze vrij op vrijdag :S
Oftewel: ik weet dus niet of ik nou moet reageren op die dienst, aangezien het volgens mij al geregeld was?
krijg ik net een mailtje voor de invaldiensten van die week, en zie ik dus ook die dienst staan die ik donderdag zou doen :S maar dat kan toch niet?! want mijn locatiemanager had al gebeld van we hebben diensten voor je maar nou staat die er toch bij?!
neem aan dat ze mij niet na 3 dagen werken al met een invaller laten werken?
Maar ik probeerde dus te bellen naar locatiemanager, is ze vrij op vrijdag :S
Oftewel: ik weet dus niet of ik nou moet reageren op die dienst, aangezien het volgens mij al geregeld was?
Gast- Gast
Ja, ik rij er toch langs als ik naar huis moet en ik werk natuurlijk ook voor het bedrijf..VeryCherry schreef:Wow wat ijverig van je
Gast- Gast
???_Donnaa schreef:Ik ben bijna niet meer online geweest sinds woensdagmiddag haha, dus je hebt niets gemist..VeryCherry schreef:Misschien heb ik er overheen gelezen hoor Donnaa, maar heb je W zijn auto nog verplaatst?
Ik heb zijn auto natuurlijk verplaatst, in het belang van de zaak..
Ja, ik denk ook dat hij niet eerlijk was hoor. Verbaasd me niets, het ging tenslotte uit omdat hij zoveel loog (en vreemdging). Dit drank-incident was overigens al nadat het uit was
Try- Kletskop
anousch, ik snap je verhaal niet helemaal. Is het probleem nu dat je na 3 dagen al met een invaller moet werken of dat je al standaar een dienst doet op donderdag :S ?
Gast- Gast
Ik ben nog steeds heel verdrietig omdat mijn vriend er niet is, voel me echt rot en eenzaam
Try- Kletskop
+1Lily schreef:anousch, ik snap je verhaal niet helemaal. Is het probleem nu dat je na 3 dagen al met een invaller moet werken of dat je al standaar een dienst doet op donderdag :S ?
Try- Kletskop
Try, W. is op vakantie en hij had z`n auto bij de zaak neergezet, voor een lege loods.. Alleen die loods was sinds kort niet meer leeg en de kraan in die loods was nodig voor een project.. Ik ben de enige met sleutels van die auto, dus vandaar
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: