Dagcafé
+19
Mida4you
May
Tullow
Sjaantje
Suus
Sweety
VeryCherry
Bimbam
Jeanette
Luthien
Lotus
Qiara
silly-one
Muppetje
Chocolate Cookie
Zwoesj
Try
Lejow
Jordana
23 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Goedemorgen!
Hoe is het met jullie?
PM: ik heb het gisteren niet gevraagd maar ben wel erg benieuwd hoe het met jou is, en met de kindjes? Trappelen ze lekker?
Donnaa: hoe is het met jou? Hoe is het met W. en dat 'ongeluk' afgelopen?
Hoe is het met jullie?
PM: ik heb het gisteren niet gevraagd maar ben wel erg benieuwd hoe het met jou is, en met de kindjes? Trappelen ze lekker?
Donnaa: hoe is het met jou? Hoe is het met W. en dat 'ongeluk' afgelopen?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk Donnaa. Veel plezier in Duitsland.
Goedemorgen Ty.
Goedemorgen Ty.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb wel een iets betere dag inderdaad.
Het was wel weer moeilijk, Lily. Ik moet daar ruimte innemen en ik wil mezelf juist onzichtbaar maken en wegkruipen, dus dat is een gevecht. Maar het ging redelijk.
Het was wel weer moeilijk, Lily. Ik moet daar ruimte innemen en ik wil mezelf juist onzichtbaar maken en wegkruipen, dus dat is een gevecht. Maar het ging redelijk.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Goed Try, hij heeft een boete gekregen en moet zo`n alcoholcursus doen.. Ik heb hem nog steeds niet gesproken en hij is nu heerlijk op vakantie! Lekker rustig
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Ik ben wat sufs aan het doen joh. Ik ben een slaapzakje voor mijn knuffel aan het haken omdat z'n nekje zo slap wordt
Huh? Wat helpt een slaapzakje dan tegen een slappe nek?
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Hahaha, true.. Alleen moet hij nog wel even reageren op msn.. Zo onhandig, mensen die online zijn maar niet reageren..Brennuss schreef:_Donnaa schreef:Naar een vriend van me en naar de Primark!Bimbam schreef:Donnaa, wat ga je doen in Duitsland?
Primark for the win
Gast- Gast
Ik ben me er goed van bewust dat zwanger zijn niet altijd even leuk is, hoor. Houd dat mezelf nu ook maar voor. Heb genoeg andere dingen aan m'n hoofd, dus voorlopig niet zwanger zijn is eigenlijk niet eens een straf.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Bimbam schreef:VeryCherry schreef:Ik ben wat sufs aan het doen joh. Ik ben een slaapzakje voor mijn knuffel aan het haken omdat z'n nekje zo slap wordt
Zit er strak om heen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Zo'n cursus is toch ontzettend duur? Fijn dat het met een sisser is afgelopen zeg._Donnaa schreef:Goed Try, hij heeft een boete gekregen en moet zo`n alcoholcursus doen.. Ik heb hem nog steeds niet gesproken en hij is nu heerlijk op vakantie! Lekker rustig
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, hoe duur het is ligt aan hoe ernstig de overtreding was, dus hoeveel er gedronken is..Try schreef:Zo'n cursus is toch ontzettend duur? Fijn dat het met een sisser is afgelopen zeg._Donnaa schreef:Goed Try, hij heeft een boete gekregen en moet zo`n alcoholcursus doen.. Ik heb hem nog steeds niet gesproken en hij is nu heerlijk op vakantie! Lekker rustig
Hij had 1 biertje teveel gehad, dus heeft een 'goedkope' cursus van €600.. De dure is €1100 geloof ik..
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Bimbam schreef:VeryCherry schreef:Ik ben wat sufs aan het doen joh. Ik ben een slaapzakje voor mijn knuffel aan het haken omdat z'n nekje zo slap wordt
Zit er strak om heen
Ah ja, natuurlijk. Had ik ook zelf kunnen bedenken. Wat voor knuffel is het trouwens?
Bimbam- Kletskop
Bimbam schreef:VeryCherry schreef:Bimbam schreef:VeryCherry schreef:Ik ben wat sufs aan het doen joh. Ik ben een slaapzakje voor mijn knuffel aan het haken omdat z'n nekje zo slap wordt
Zit er strak om heen
Ah ja, natuurlijk. Had ik ook zelf kunnen bedenken. Wat voor knuffel is het trouwens?
Een 25-jarige konijnteckel
Whahaha ja, en ik slaap er nog steeds mee. Tis mijn schatje
VeryCherry schreef:Bimbam schreef:VeryCherry schreef:Bimbam schreef:VeryCherry schreef:Ik ben wat sufs aan het doen joh. Ik ben een slaapzakje voor mijn knuffel aan het haken omdat z'n nekje zo slap wordt
Zit er strak om heen
Een 25-jarige konijnteckel
Dan snap ik ook dat ie een slappe nek krijgt. Is de ouderdom natuurlijk. Wat is trouwens een konijnteckel? Ik probeer er een beeld bij te krijgen maar dat lukt nog niet echt...
Bimbam- Kletskop
Jeetje zijn die cursussen zo duur? Nouja, je kiest er zelf voor om met alcohol op te gaan rijden.
VC, is het er zo een waar ook het pluche er vanaf is? Heb ook nog wel knuffels van 'vroeger' maar sliep er nooit mee, dus die zijn nog redelijk intact.
VC, is het er zo een waar ook het pluche er vanaf is? Heb ook nog wel knuffels van 'vroeger' maar sliep er nooit mee, dus die zijn nog redelijk intact.
Luthien- Prater
Hoi Anousch!
Wat een schatje, VC!
Wat een schatje, VC!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Ik vind zulke knuffels er altijd een beetje eng uitzien...
Luthien- Prater
Ja, die zijn natuurlijk niet voor niets zo duurLuthien schreef:Jeetje zijn die cursussen zo duur? Nouja, je kiest er zelf voor om met alcohol op te gaan rijden.
Gast- Gast
Lekker dan... doe je een bestelling die geleverd moet worden over een week of 4, is het nu al onderweg!! Waar laat ik alles?
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: