Dagcafé
+19
Mida4you
May
Tullow
Sjaantje
Suus
Sweety
VeryCherry
Bimbam
Jeanette
Luthien
Lotus
Qiara
silly-one
Muppetje
Chocolate Cookie
Zwoesj
Try
Lejow
Jordana
23 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Nouschie: ben je al begonnen op de BSO? If so, bevalt het?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Anousch schreef:Alina schreef:Haha ok dan
Wat ben je aan het doen?
Ik wacht op een kerel die vnvd via marktplaats een trein kaartje van me zou overnemen.
Komt ie net met een briefje van 50 euro
Of ik ook kan wisselen? Ik vroeg 12,50 voor het kaartje
Ik heb hem maar naar de snackbar verderop gestuurd om te wisselen....
whahaha nou ja wat dom! sommige mensen
Ik kijk gepest op rtl4!
Vond het ook niet echt een slimme actie van hem
Gast- Gast
Try schreef:Nouschie: ben je al begonnen op de BSO? If so, bevalt het?
Haai trytje! hoe is het met jou??
Nee ik wacht op mn verklaring omtrent gedrag en dan mag ik beginnen, maar wachten duurt dan lang zou eigenlijk maandag mogen beginnen maar dat kan ik nu wel vergeten ben ik bang.
Gast- Gast
Hoihoi,
Volgens mij is het hier rustig...
Volgens mij is het hier rustig...
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Psststt Zwoesj.. Het opaatje is al klaar...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Zo'n ding kan je toch gewoon ophalen bij de gemeente? Spannend hoor, hoop dat je het snel kan regelen!
Pfff, ik ben zo verdrietig! Mijn vriend is vandaag weer weggegaan, na hier 8 dagen geweest te zijn (en ik een week daarvoor ook 5 dagen daar). Ik ben er nu zo 'gewend' aan hem hier te hebben, 'm om me heen te hebben, lekker te kunnen knuffelen enzo. Ik mis zijn aanwezigheid, zijn gezelligheid enzo..
Pfff, ik ben zo verdrietig! Mijn vriend is vandaag weer weggegaan, na hier 8 dagen geweest te zijn (en ik een week daarvoor ook 5 dagen daar). Ik ben er nu zo 'gewend' aan hem hier te hebben, 'm om me heen te hebben, lekker te kunnen knuffelen enzo. Ik mis zijn aanwezigheid, zijn gezelligheid enzo..
Try- Kletskop
Kan ik begrijpen Try Wanneer zien jullie elkaar weer?
En hoe gaat het met je been?
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Psststt Zwoesj.. Het opaatje is al klaar...
Aaaaaah kun je een foto PMen??? Ben zooooo benieuwd!!
Zwoesj- Ratel
Try schreef:Zo'n ding kan je toch gewoon ophalen bij de gemeente? Spannend hoor, hoop dat je het snel kan regelen!
Dat ding moet opgestuurd worden dat is het probleem haha.
Ah wat rot! hopelijk zien jullie elkaar snel weer!
Gast- Gast
Is underway Zwoesje
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Kan ik begrijpen Try Wanneer zien jullie elkaar weer?
Weet ik niet De afspraak is elke 3 weken maar hij heeft nog niets geboekt..
Met mijn been gaat het best wel goed. Ik loop heel vaak (en kan ook lang) zonder krukken, de trap op gaat weer op de gewone manier, af gaat steeds beter (maar nog niet echt normaal).
Hoe was je vakantie Lejow?
Try- Kletskop
Hoe lang zijn jullie nu bij elkaar Try?
Zwoesj- Ratel
Opgestuurd naar het hoofdkantoor van de organisatie ofzo?Anousch schreef:Try schreef:Zo'n ding kan je toch gewoon ophalen bij de gemeente? Spannend hoor, hoop dat je het snel kan regelen!
Try- Kletskop
Iets meer dan 16 maanden Zijn al wel langer aan het datenZwoesj schreef:Hoe lang zijn jullie nu bij elkaar Try?
Try- Kletskop
Try schreef:Opgestuurd naar het hoofdkantoor van de organisatie ofzo?Anousch schreef:Try schreef:Zo'n ding kan je toch gewoon ophalen bij de gemeente? Spannend hoor, hoop dat je het snel kan regelen!
Nee naar mij, maar omdat de gemeente vandaag en morgen dicht is ben ik bang dat het maandag pas zal worden... ik moet het dan weer naar de locatie brengen. dus ik hoopte dat ik dat morgen kon doen.
Gast- Gast
Try schreef:Iets meer dan 16 maanden Zijn al wel langer aan het datenZwoesj schreef:Hoe lang zijn jullie nu bij elkaar Try?
Nog geen plannen dat 1 van de 2 naar de ander toe komt?
Zwoesj- Ratel
De plannen zijn er wel maar op het moment gaat dat gewoon niet. Hij heeft zijn baan en ik mijn studie. Ik wil volgend jaar (of het jaar daarna) een half jaar in Californie (of ergens anders) studeren en dan wilt hij heel graag met me mee. Hij wilt weg uit het leger (heeft er nu 6 dienstjaren opzitten) en dat zou een mooi moment zijn. Wellicht gebeurd het iets eerder en dan wilt hij graag hiernaartoe komen en een paar maanden 'chillen'. Een baantje in een Ierse pub en genieten van 'civilian life'. Na mijn studie wil ik graag mijn master ergens anders doen, in Australie bijvoorbeeld en hij reist dan maar al te graag met me mee. Hij wilt trouwens 'een vak' leren zodat hij waar dan ook aan de slag kan Tot die tijd blijft het heen-en-weer reizen en tranen voor mij wanneer hij weer weggaat/ik weer wegga.Zwoesj schreef:Try schreef:Iets meer dan 16 maanden Zijn al wel langer aan het datenZwoesj schreef:Hoe lang zijn jullie nu bij elkaar Try?
Nog geen plannen dat 1 van de 2 naar de ander toe komt?
Try- Kletskop
Huh? Sinds wanneer word zoiets opgestuurd? :SAnousch schreef:
Nee naar mij, maar omdat de gemeente vandaag en morgen dicht is ben ik bang dat het maandag pas zal worden... ik moet het dan weer naar de locatie brengen. dus ik hoopte dat ik dat morgen kon doen.
Try- Kletskop
Vrij dagje vandaag?Lily schreef:wow ik heb vandaag de meeste berichten geplaatst schrik er een beetje van haha
Ik hoef nog maar een 'paar' berichtjes en dan ben ik een ratel geloof ik
Try- Kletskop
Try schreef:Huh? Sinds wanneer word zoiets opgestuurd? :SAnousch schreef:
Sinds zo lang ik ze aanvraag
Ik weet niet beter haha
Gast- Gast
Anousch schreef:Try schreef:Huh? Sinds wanneer word zoiets opgestuurd? :SAnousch schreef:
Sinds zo lang ik ze aanvraag
Ik weet niet beter haha
Mijne werd ook opgestuurd.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: