Dagcafé
+19
Mida4you
May
Tullow
Sjaantje
Suus
Sweety
VeryCherry
Bimbam
Jeanette
Luthien
Lotus
Qiara
silly-one
Muppetje
Chocolate Cookie
Zwoesj
Try
Lejow
Jordana
23 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Mijn eerste is uit de gemeenschappelijke fietsenkelder van mijn toenmalige woning gejat. Dus sinds twee weken heb ik weer een nieuwe. Helemaal blij. Is zuiniger dan mijn eerste, rijdt beter dus wat wil je nog meer.
@ Reva: Lekker hoor die Cheese Onion. Geniet er maar lekker van
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Whaha, groot gelijk, Revie. Waarom ben je pissig op je zus?
En waarom staat er bij de olifant op de kaart = sexie lexie?
Gast- Gast
Hoi!
Ik vind het zo stom van mezelf dat ik de kaart niet op tijd heb verstuurd , Alex, hij zit nu in de bus!
Ik vind het zo stom van mezelf dat ik de kaart niet op tijd heb verstuurd , Alex, hij zit nu in de bus!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Beter laat dan nooit Mijn vriend is pas een paar uurtjes weg dus was wat latersilly-one schreef:Ze ing nog maar 45minuten jarig he Try!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Je bent er dus nog op vooruit gegaan ook nogsilly-one schreef:Mijn eerste is uit de gemeenschappelijke fietsenkelder van mijn toenmalige woning gejat. Dus sinds twee weken heb ik weer een nieuwe. Helemaal blij. Is zuiniger dan mijn eerste, rijdt beter dus wat wil je nog meer.
Gast- Gast
Ik pas op het moment op op het huis en de katten van mijn broer en schoonzus. Mijn ritme is hier wat anders en kom dus ook minder op het forum. Ik slaap ook minder , maar het is wel leuk om een heel huis voor mezelf te hebben .
Fijn dat je een nieuwe motor hebt, Silly-one !
Fijn dat je een nieuwe motor hebt, Silly-one !
Laatst aangepast door Qiara op do 5 mei 2011 - 10:28; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
Ach ik he bhet ook pas net gedaan hoor haha. Ik vergeef je hetTry schreef:Beter laat dan nooit Mijn vriend is pas een paar uurtjes weg dus was wat latersilly-one schreef:Ze ing nog maar 45minuten jarig he Try!
silly-one- Ratel
Ik moet zo maar eens gaan slapen, nog 2x kranten doen en dan ben ik er vanaf (loop nu een krantenwijk van een jongen die een week op vakantie is)
Gast- Gast
Hoi Q! Geeft niks joh, dan heb ik nog verjaardagspost tegoed! Leuk juist
Try, je was nog mooi op tijd met je felicitatie, toch!
Try, je was nog mooi op tijd met je felicitatie, toch!
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:
je bent er dus nog op vooruit gegaan ook nog
Behalve de koste, want ik kreeg helaas door stom verzekeringswerk ( verkeerd voorgelicht). Niks van de verzekering.
silly-one- Ratel
Alex schreef:Hoi Q! Geeft niks joh, dan heb ik nog verjaardagspost tegoed! Leuk juist
Mooi!
Qiara- Ratel
Echt? Dat is echt kut joh!silly-one schreef:Dolcis_ schreef:
je bent er dus nog op vooruit gegaan ook nog
Behalve de koste, want ik kreeg helaas door stom verzekeringswerk ( verkeerd voorgelicht). Niks van de verzekering.
Try- Kletskop
Kun je nog wat doen aan dat verzekeringsgedoe of kun je echt fluiten naar je geld?
Gast- Gast
Try schreef:
Echt? Dat is echt kut joh!
Het is heel zuur, maar ik heb hele lieve ouders die mij geld wilde lenen voor mijn motor. Maar nu is dat geld voor een kast geworden ( verhuizing). Maar de komende periode is het hard sparen en weinig rare dingen doen. Aan de andere kant, de brief van de BD lag er al weer voor de motorrijtuigenbelastig...
silly-one- Ratel
Bah Ik wil huilen, ik wil dat mijn vriend hier is Ik wil nog niet naar bed (ben niet echt moe) maar vooral niet omdat ik niet alleen in bed wil liggen, ik wil niet alleen wakker worden..
Try- Kletskop
kan echt fluiten. Hebben het nog geprobeerd via inboedel, maar daar had hij teveel CC voor ( 600 CC teveel dus).Alex schreef:Kun je nog wat doen aan dat verzekeringsgedoe of kun je echt fluiten naar je geld?
silly-one- Ratel
Try schreef:Bah Ik wil huilen, ik wil dat mijn vriend hier is Ik wil nog niet naar bed (ben niet echt moe) maar vooral niet omdat ik niet alleen in bed wil liggen, ik wil niet alleen wakker worden..
silly-one- Ratel
Silly-one, daar word je dan niet echt blij van nee, de kosten.
Try, aaah! Vreselijk om alleen te zijn als je het niet wilt. En andersom eigenlijk ook. Alleen willen zijn terwijl dat niet zo is..
Try, aaah! Vreselijk om alleen te zijn als je het niet wilt. En andersom eigenlijk ook. Alleen willen zijn terwijl dat niet zo is..
Gast- Gast
Alex schreef:Whaha, groot gelijk, Revie. Waarom ben je pissig op je zus?
Dat zei de olifant!! Er staan toch twee streepjes bij ook!! Had je de postcode op de witte envelop gezien? Ik snapte zelf niet wat ik ervan had gemaakt.. Zombiemodus
Mn zus was gewoon in een zeurbui. Ze lag Secret Story te kijken en mijn vader vroeg daar iets over, waarop ik zei 'Dat moet je aan M. vragen, die kijkt altijd' (ze heeft ziggo en die zenden 24u per dag uit en af en toe smst ze weleens iets wat ze ziet). Nou toen was ze al pissig, waarom ik dat elk kwartier moest roepen dat zij dat altijd keek etc. Whaha!! Daarna zegt ze zelf na een tijdje 'Oh dit heb ik van de week al live gezien, ging echt de hele avond door (een ruzie daar)'. Dus ik keek mn vader aan met een verwaand hoofd en zei 'Nou ik houd mn mond maar '. Toen was het klaar, bommetje Waarom ik haar altijd wilde kwetsen en waarom ik altijd wilde dat iedereen op zn tenen liep. Nah ja Dus ik zei dat ik het oprecht vervelend vond als ze dat zo voelde, maar dat ze dat dan op een normaal moment tegen me moest zeggen en niet in zo'n kippendriftbui (nb: we zien elkaar zo'n 3 keer per week en spreken elkaar de hele dag door via alle mogelijke manieren, feesten samen, stappen samen, gaan op vakantie samen etc etc etc etc). En ik vroeg mn ouders of zij het ook zo voelden omdat ik het dan graag wist. Zij nee schudden. Nou en toen tegen mn zus gezegd dat we dan ook maar niet moesten gaan winkelen morgen omdat het mij heel erg vervelend leek als je de hele dag op je tenen lopend moet winkelen. Zak door de stront zeg, geen idee waar die last van had
En nu is het wachten wie als eerst smst over morgen wel of niet gaan
Gast- Gast
Balen, wel fijn dat je ouders je hebben kunnen helpen Enne, dat sparen is voor het goede doel he? Ik wilde dit jaar mijn rijbewijs halen (mocht afrijden op de dag dat ik naar Australie ging, en nu is alles verlopen), maar ik heb er het geld niet voor, en ik heb mijn linkerbeen (dus afstapbeen) gebroken dus kan daar niet op leunen met het gewicht van een motor.silly-one schreef:Try schreef:
Echt? Dat is echt kut joh!
Het is heel zuur, maar ik heb hele lieve ouders die mij geld wilde lenen voor mijn motor. Maar nu is dat geld voor een kast geworden ( verhuizing). Maar de komende periode is het hard sparen en weinig rare dingen doen. Aan de andere kant, de brief van de BD lag er al weer voor de motorrijtuigenbelastig...
Try- Kletskop
Echt heel erg balen, Silly-one, maar wel heel fijn dat je inmiddels weer een nieuwe motor hebt :-)!
Qiara- Ratel
Ow Silly, nu ik het lees weet ik het weer! Echt klote. Wie doet dat nou Kost echt alleen maar klauwen vol met geld, bah.
Gast- Gast
Anousch schreef:Ik moet zo maar eens gaan slapen, nog 2x kranten doen en dan ben ik er vanaf (loop nu een krantenwijk van een jongen die een week op vakantie is)
Goodnight people en tot morgen!
Gast- Gast
Idd. Het is gewoon weer even wennen omdat hij vandaag weer is weggegaan.Dolcis_ schreef:
Try- Kletskop
Slaap lekker, Anousch! Sterkte met het kranten lopen nog eventjes!
Laatst aangepast door Qiara op do 5 mei 2011 - 10:40; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: