bevrijdigings festival utrecht vol -> hoe dan?
+5
Carra
Joli86
Jerry
xxjojootjexx
May
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
bevrijdigings festival utrecht vol -> hoe dan?
Het festival was rond 17.00 uur vol en niemand werd meer toegelaten. Hoe kan dat? Iedereen moet toch gewoon werken? (scholieren begrijp ik uiteraard, maar de rest van NL moet toch gewoon werken?)
Gast- Gast
Re: bevrijdigings festival utrecht vol -> hoe dan?
ik moest ook werken.. echter kregen we amper telefoon. Ook waren andere bedrijven slecht bereikbaar. een heleboel zit gewoon dicht vandaag!
Gast- Gast
Nee hoor, er zijn bedrijven/instellingen die weekend diensten draaien. Ik kon vandaag het ziekenhuis ook niet bellen voor een afspraak, want ze draaiden weekend diensten dus waren alleen bereikbaar voor spoedgevallen.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Nee joh, wat dacht van je (semi-)overheidsinstellingen; die zijn allemaal vrij vandaag.
Gast- Gast
En zo zijn er wel meer bedrijven die elk jaar dicht gaan op 5 mei.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Bij ons op het werk (thuiszorg) draaien ze ook zondagsdienst vandaag. Dus minder personeel en het kantoor is gesloten.
Gast- Gast
EN bedrijven die er niet aan mee doen hebben ook veel personeel die gewoon vrij neemt die dag!
Gast- Gast
Bij ons wilde niemand vrij en was dus ook iedereen gewoon aanwezig. Ik heb nog nooit zo'n saaie dag gehad, want bedrijven om ons heen waren of dicht of zaten wel met minder mensen te werken. Het belverkeer was dus weer als "vroeger" en dat terwijl we nu met 5 mensen meer zitten. Het was echt slaapverwekkend, maar goed, de achterstanden zijn wel weggewerkt. Geen nadeel zonder voordeel.
Gast- Gast
echt? bij ons was iedereen gewoon aanwezig hoor!Isabella schreef:EN bedrijven die er niet aan mee doen hebben ook veel personeel die gewoon vrij neemt die dag!
Gast- Gast
ik werk bij 'n revalidatiecentrum en daar is ook iedereen vrij (behalve de verpleging natuurlijk...)
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik werk in de kinderopvang en heb maar 1 keer in de 5 jaar vrij op 5 mei... nu is dat pas weer in 2015
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Guattari schreef:Nee joh, wat dacht van je (semi-)overheidsinstellingen; die zijn allemaal vrij vandaag.
Niet allemaal! Ik was gewoon hard aan het werk.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
thuiszorgorganisatie waar ik werk was vandaag ook gesloten.
Gast- Gast
Odilia schreef:echt? bij ons was iedereen gewoon aanwezig hoor!Isabella schreef:EN bedrijven die er niet aan mee doen hebben ook veel personeel die gewoon vrij neemt die dag!
Ik denk dat jij wat dat betreft in een iets andere branch zit. Bij ons op de parkeerplaats was het ook iets rustiger.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
ik werk ik de thuis zorg en moest gewoon werken, was onderweg wel erg rustig
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
En waarom is dat zo raar trouwens? Vorige jaren was Zwolle ook altijd vol aan 't eind van de middag...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Pff...ik heb niks van deze 'rustige' dag gemerkt.
Heb het echt wel druk gehad...
Oh das niet eerlijk, heb vooral met buitenlandse klanten contact gehad vandaag haha!
Heb het echt wel druk gehad...
Oh das niet eerlijk, heb vooral met buitenlandse klanten contact gehad vandaag haha!
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Ik was ook vrij, leve de semi overheid bevrijding! Gelukkig was ik net op tijd op het festivalterrein in Utrecht. We moesten al behoorlijk lang in de rij staan, kort daarna was het afgesloten inderdaad.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
ProudMama schreef:Bij ons op het werk (thuiszorg) draaien ze ook zondagsdienst vandaag. Dus minder personeel en het kantoor is gesloten.
Dat was hier ook zo,ik had ook een avonddienst tot 23.00 vandaag.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: