Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

bevrijdigings festival utrecht vol -> hoe dan?

+5
Carra
Joli86
Jerry
xxjojootjexx
May
9 plaatsers

Ga naar beneden

bevrijdigings festival utrecht vol -> hoe dan? Empty bevrijdigings festival utrecht vol -> hoe dan?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 5:15

Het festival was rond 17.00 uur vol en niemand werd meer toegelaten. Hoe kan dat? Iedereen moet toch gewoon werken? (scholieren begrijp ik uiteraard, maar de rest van NL moet toch gewoon werken?)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

bevrijdigings festival utrecht vol -> hoe dan? Empty Re: bevrijdigings festival utrecht vol -> hoe dan?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 5:17

ik moest ook werken.. echter kregen we amper telefoon. Ook waren andere bedrijven slecht bereikbaar. een heleboel zit gewoon dicht vandaag!

Gast
Gast

bevrijdigings festival utrecht vol -> hoe dan? Empty Re: bevrijdigings festival utrecht vol -> hoe dan?

Bericht  May do 5 mei 2011 - 5:17

Nee hoor, er zijn bedrijven/instellingen die weekend diensten draaien. Ik kon vandaag het ziekenhuis ook niet bellen voor een afspraak, want ze draaiden weekend diensten dus waren alleen bereikbaar voor spoedgevallen.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 5:23

Nee joh, wat dacht van je (semi-)overheidsinstellingen; die zijn allemaal vrij vandaag.smile

Gast
Gast

Bericht  xxjojootjexx do 5 mei 2011 - 5:32

En zo zijn er wel meer bedrijven die elk jaar dicht gaan op 5 mei.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 5:32

Bij ons op het werk (thuiszorg) draaien ze ook zondagsdienst vandaag. Dus minder personeel en het kantoor is gesloten.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 5:37

EN bedrijven die er niet aan mee doen hebben ook veel personeel die gewoon vrij neemt die dag!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 5:48

Bij ons wilde niemand vrij en was dus ook iedereen gewoon aanwezig. Ik heb nog nooit zo'n saaie dag gehad, want bedrijven om ons heen waren of dicht of zaten wel met minder mensen te werken. Het belverkeer was dus weer als "vroeger" en dat terwijl we nu met 5 mensen meer zitten. Het was echt slaapverwekkend, maar goed, de achterstanden zijn wel weggewerkt. Geen nadeel zonder voordeel.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 5:49

Isabella schreef:EN bedrijven die er niet aan mee doen hebben ook veel personeel die gewoon vrij neemt die dag!
echt? bij ons was iedereen gewoon aanwezig hoor!

Gast
Gast

Bericht  Jerry do 5 mei 2011 - 5:51

ik werk bij 'n revalidatiecentrum en daar is ook iedereen vrij (behalve de verpleging natuurlijk...)
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Joli86 do 5 mei 2011 - 6:24

Ik werk in de kinderopvang en heb maar 1 keer in de 5 jaar vrij op 5 mei... nu is dat pas weer in 2015
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Carra do 5 mei 2011 - 6:28

Guattari schreef:Nee joh, wat dacht van je (semi-)overheidsinstellingen; die zijn allemaal vrij vandaag.smile

Niet allemaal! nerd Ik was gewoon hard aan het werk.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 6:30

thuiszorgorganisatie waar ik werk was vandaag ook gesloten.

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte do 5 mei 2011 - 6:47

Odilia schreef:
Isabella schreef:EN bedrijven die er niet aan mee doen hebben ook veel personeel die gewoon vrij neemt die dag!
echt? bij ons was iedereen gewoon aanwezig hoor!

Ik denk dat jij wat dat betreft in een iets andere branch zit. Bij ons op de parkeerplaats was het ook iets rustiger.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Sarah1985 do 5 mei 2011 - 7:01

ik werk ik de thuis zorg en moest gewoon werken, was onderweg wel erg rustig
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jerry do 5 mei 2011 - 7:10

En waarom is dat zo raar trouwens? Vorige jaren was Zwolle ook altijd vol aan 't eind van de middag...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  BJA do 5 mei 2011 - 7:21

Pff...ik heb niks van deze 'rustige' dag gemerkt.
Heb het echt wel druk gehad...
Oh das niet eerlijk, heb vooral met buitenlandse klanten contact gehad vandaag haha!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Sterre do 5 mei 2011 - 10:38

Ik was ook vrij, leve de semi overheid bevrijding! Gelukkig was ik net op tijd op het festivalterrein in Utrecht. We moesten al behoorlijk lang in de rij staan, kort daarna was het afgesloten inderdaad.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 11:02

ProudMama schreef:Bij ons op het werk (thuiszorg) draaien ze ook zondagsdienst vandaag. Dus minder personeel en het kantoor is gesloten.

Dat was hier ook zo,ik had ook een avonddienst tot 23.00 vandaag.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: