Dagcafé
+18
Lejow
NoorA
Zininzon
Jordana
Lavendel
Luthien
Zwoesj
_Lacey_
TNMN
May
Sweety
Suus
Chocolate Cookie
TukTuk
Bimbam
Moezie
VeryCherry
Lotus
22 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Heb me in dagen niet zó verdrietig gevoeld.. Gewoon het besef en het gevoel dat mijn vader er niet meer is zit al 3 kwartier te huilen.
Gast- Gast
aaah ik snap dat je er moeite mee hebt, weet niet goed wat ik moet zeggen dus dan bied ik je een troostende schouder aan
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Heb me in dagen niet zó verdrietig gevoeld.. Gewoon het besef en het gevoel dat mijn vader er niet meer is zit al 3 kwartier te huilen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Anousch schreef:Dolcis:
Jordana: er is nieuw topic bij vriendin gezocht!
Heb gereageerd
Lejow- Lady Post-a-lot
Tuurlijk denk ik niet dat het een smoes is, gekkie! Denk jij nou maar aan je ukkies!
Gast- Gast
dames willen jullie me helpen? Ik heb zaterdag een afspraak bij de kapper staan en zoek nu nog een leuk hip kapsel. Denk dat jullie wel weten hoe ik eruit zie!?
Gast- Gast
Lily schreef:kan je niet ff lekker naar buiten gaan en dan her en der foto`s maken?
Ik vind personen leuker
De bloemetjes en de gebouwen heb ik wel beetje gehad eigenlijk.
Gast- Gast
Euh, neeLily schreef:dames willen jullie me helpen? Ik heb zaterdag een afspraak bij de kapper staan en zoek nu nog een leuk hip kapsel. Denk dat jullie wel weten hoe ik eruit zie!?
Gast- Gast
Haha, gelukkig maar.Alex schreef:Tuurlijk denk ik niet dat het een smoes is, gekkie! Denk jij nou maar aan je ukkies!
Gast- Gast
ikooknie....Dolcis_ schreef:Euh, neeLily schreef:dames willen jullie me helpen? Ik heb zaterdag een afspraak bij de kapper staan en zoek nu nog een leuk hip kapsel. Denk dat jullie wel weten hoe ik eruit zie!?
Gast- Gast
Anousch schreef:Gezellig Lejow!!
ah ik wil weer foto's maken van iemand, bied iemand zich aan?
Het lijkt mij wel leuk, maar niet met mn beugel nog in
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik vind bloemetjes en gebouwen altijd leuk oefenen. Personen op de foto zetten vind ik makkelijk, krijg daar altijd wel leuke foto's uit. Maar gewoon in de directe omgeving vind ik het moeilijk. Terwijl je in principe van honderdduizend uitgangpunten leuke foto's kunt maken. En die uitgangspunten zie ik niet altijd, die moet ik nog leren zien.Anousch schreef:Lily schreef:kan je niet ff lekker naar buiten gaan en dan her en der foto`s maken?
Ik vind personen leuker
De bloemetjes en de gebouwen heb ik wel beetje gehad eigenlijk.
Gast- Gast
niet? Hmm plaats toch regelmatig foto`s maar zal ff de recentste foto van me pakken dus let niet op Chica Het is nu wat langer als op de foto.
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door Lily op do 5 mei 2011 - 7:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: