Dagcafé
+18
Lejow
NoorA
Zininzon
Jordana
Lavendel
Luthien
Zwoesj
_Lacey_
TNMN
May
Sweety
Suus
Chocolate Cookie
TukTuk
Bimbam
Moezie
VeryCherry
Lotus
22 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
_Lacey_ schreef:Die kreeg ik ook toen ik mijn cavia vorige week moest laten inslapen.Reva schreef:En er lag een -handgeschreven- kaart in de brievenbus van de dierenarts
Ik hoop maar dat ze dat bij iedereen doen....
Mijn ouders kregen voor hun honden ook een kaart van de dierenarts.
Dus nee, Revie, ze hebben je heus geen (handgeschreven) kaart gestuurd omdat je zo hebt staan brullen
Gast- Gast
fijne avond bimbam
en toen wij onze hond lieten insliepen hebben wij geloof ik geen kaart gehad.
en toen wij onze hond lieten insliepen hebben wij geloof ik geen kaart gehad.
Gast- Gast
Ja hoor, heb ook nog een flexibath en een tummy tub.Bimbam schreef:Anousch, je kunt ook bij PM in bad.
Dames, ik ga ervandoor. Moet koken.
Kookse!
Gast- Gast
Alex schreef:_Lacey_ schreef:Die kreeg ik ook toen ik mijn cavia vorige week moest laten inslapen.Reva schreef:En er lag een -handgeschreven- kaart in de brievenbus van de dierenarts
Ik hoop maar dat ze dat bij iedereen doen....
Mijn ouders kregen voor hun honden ook een kaart van de dierenarts.
Dus nee, Revie, ze hebben je heus geen (handgeschreven) kaart gestuurd omdat je zo hebt staan brullen
Vind het wel erg attent dat ze iets sturen.
Gast- Gast
Ik heb ook geen idee, Lily.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
ja ik kom er dus superveel tegen van bruynzeel en die zijn 10-15 euro en dat vind ik toch iets te prijzig. Zal anders morgen hier wel ff in het dorp kijken. Wel vervelend heel m`n internet is `m aan het flippen heir :S alleen het forum doet nog redelijk normaal.
Gast- Gast
Gelukkig werkt het belangrijkste dus nog wel.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
nah ga ff internet resetten, moet nog wat dingen doen voor werk en dat gaat niet zonder internet. Tot zo
Gast- Gast
Goedemiddag allemaal!!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi Jade, hoe voel je je eigenlijk? Je had pas toch van die zwangerschaps- klachten?
Hoi Jordana, hoe is het met jou? En thuis? En zit je nieuwe kapsel nog zo goed?
Gast- Gast
.ProudMama schreef:
Hiet gaat het wel..
Hier thuis gaat nog steeds ups en downs..
Ja mijn kapsel zit nog steeds goed
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
dames ik ben er weer weg van, ben afgewerkt. Denk dat ik strakjes nog wel ff online kom aangezien m`n vriend moet werken. (als jullie dat gezellig vinden toch )
Gast- Gast
Lily schreef:dames ik ben er weer weg van, ben afgewerkt. Denk dat ik strakjes nog wel ff online kom aangezien m`n vriend moet werken. (als jullie dat gezellig vinden toch )
Gast- Gast
Jongens ik wil mn verklaringggggggggg *kijkt sip*
ik vind het echt niet leuk, vorige keer moest ik het aanvragen voor het uitzendbureau en wastie binnen 2 dagen binnen en nu moest ik dus een nieuwe en nou zijn we al een week verder alstie er maandag niet is mag ik dan al niet werken..
ik vind het echt niet leuk, vorige keer moest ik het aanvragen voor het uitzendbureau en wastie binnen 2 dagen binnen en nu moest ik dus een nieuwe en nou zijn we al een week verder alstie er maandag niet is mag ik dan al niet werken..
Gast- Gast
Vertraging door de feestdagen?Anousch schreef:Jongens ik wil mn verklaringggggggggg *kijkt sip*
Gast- Gast
ProudMama schreef:Vertraging door de feestdagen?Anousch schreef:Jongens ik wil mn verklaringggggggggg *kijkt sip*
Zou heel goed kunnen ja.
maar nog vind ik het niet leuk
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: