Dagcafé
+18
Lejow
NoorA
Zininzon
Jordana
Lavendel
Luthien
Zwoesj
_Lacey_
TNMN
May
Sweety
Suus
Chocolate Cookie
TukTuk
Bimbam
Moezie
VeryCherry
Lotus
22 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
Dat was gisteren.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lotus schreef:Dat doe ik ook wel, maar ik had vanochtend gewoon aan een les kunnen meedoen en dan had ik misschien niet een paar uur zitten eten. Grr, nu ik dat weet baal ik nog veel erger van mezelf. Ik moet eens ophouden met een puinhoop van mijn leven te maken.
Wat naar dat je je zo voelt. Zeker omdat het al zo lang duurt.
Hoop echt dat je binnenkort een beetje van het leven kan genieten meis, het leven is al zo kort.
Ik heb ook 2,5 jaar van mijn leven 'gemist', en ben heel blij dat het niet langer geworden is als dat, de tijd vliegt al zo snel voorbij!
Gast- Gast
loontjes-power schreef:
ff lezen
Virussen gaan de wereld rond na de dood van Bin Laden...
Ik had dat gisteren volgens mij al op de radio gehoord. Was wel te verwachten natuurlijk.
Lotus- Ratel
Ik heb er even een nieuw topic over gemaakt.. Is inderdaad handigger aangezien niet iedereen het dagcafe zo leuk vind
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Hmm, ik dacht, ik ga proberen nog iets positiefs te doen vandaag. Maar ondertussen zit ik te huilen van de frustratie en walging en kom ik alleen maar steeds meer vast te zitten in mijn negatieve gedachten. En jullie blijven altijd maar aardig doen tegen mij, wat ik niet snap, want ik heb niet het idee dat ik dat verdien.
Lotus- Ratel
Lieve schat toch, het liefste zou ik nu ff naast je komen zitten en je een schouder geven om op uit te huilen!!Lotus schreef:Hmm, ik dacht, ik ga proberen nog iets positiefs te doen vandaag. Maar ondertussen zit ik te huilen van de frustratie en walging en kom ik alleen maar steeds meer vast te zitten in mijn negatieve gedachten. En jullie blijven altijd maar aardig doen tegen mij, wat ik niet snap, want ik heb niet het idee dat ik dat verdien.
Blijf knokken hoor meis, het leven is echt de moeite waard en leuk als je je weer een beetje beter voelt. En er is er maar 1 die dat kan doen, en dat ben jij zelf. En dat kan je, dat weet ik zeker.
Gast- Gast
Lotus je moet niet zo streng voor jezelf zijn!!
Je zult hier zelf voor moeten vechten en wij kunnen je daarbij helpen door met je te praten en je te steunen als dat nodig is!!
Jij bent uniek zoals iedereen hier!! Je bent een leuke meid zoals je hier over komt!!
Echt je bent het waard.. en geniet van alles want wat PM al zei het leven is zo kort.
Je zult hier zelf voor moeten vechten en wij kunnen je daarbij helpen door met je te praten en je te steunen als dat nodig is!!
Jij bent uniek zoals iedereen hier!! Je bent een leuke meid zoals je hier over komt!!
Echt je bent het waard.. en geniet van alles want wat PM al zei het leven is zo kort.
Moezie- Kletskop
Inderdaad het leven bied zoveel moois, ik hoop dat je snel uit je dip komt en dat ook in gaat zien want dat verdien je. en een schouder om op uit te huilen
Gast- Gast
Dankjewel meiden.
Ik weet ook wel dat het leven leuke dingen heeft. En ik probeer ook echt om er iets van te maken, maar op dagen als vandaag lijk ik de controle over mezelf helemaal kwijt te zijn en maak ik er echt een puinhoop van en daar baal ik zo van. De laatste tijd ben ik sowieso al niet zo handig bezig, maar om de een of andere reden lukt het me niet om het anders te doen. Gelukkig zijn er ook nog wel positieve dingen, maar soms zie ik die even niet.
Ik weet ook wel dat het leven leuke dingen heeft. En ik probeer ook echt om er iets van te maken, maar op dagen als vandaag lijk ik de controle over mezelf helemaal kwijt te zijn en maak ik er echt een puinhoop van en daar baal ik zo van. De laatste tijd ben ik sowieso al niet zo handig bezig, maar om de een of andere reden lukt het me niet om het anders te doen. Gelukkig zijn er ook nog wel positieve dingen, maar soms zie ik die even niet.
Lotus- Ratel
Zodra je een dip hebt.. Dan moet je juist leuke dingen opzoeken!!
Doe ik ook altijd.. en dat is niet gemakkelijk.. Maar het helpt je wel de dag door!!
Doe ik ook altijd.. en dat is niet gemakkelijk.. Maar het helpt je wel de dag door!!
Moezie- Kletskop
Hallo!
Mensen op zoeken dan? Als ik een dipdag heb dan zoek ik mensen op waar ik me fijn bij voel. Alleen lukt het me ook niet om een dipdag de baas te worden.. Dat is ook helemaal niet erg. Soms hebben we gewoon hulp nodig van iemand anders.
Daarom zijn we ook niet alleen op de wereld
Mensen op zoeken dan? Als ik een dipdag heb dan zoek ik mensen op waar ik me fijn bij voel. Alleen lukt het me ook niet om een dipdag de baas te worden.. Dat is ook helemaal niet erg. Soms hebben we gewoon hulp nodig van iemand anders.
Daarom zijn we ook niet alleen op de wereld
Gast- Gast
als ik een dipje heb ofzo dan ga ik juist ook weg en iets doen, afleiding opzoeken. Misschien kan je dit proberen?
Ach baal nu zo van m`n haar, het zit voor geen meter en het is weer veel te dik
Ach baal nu zo van m`n haar, het zit voor geen meter en het is weer veel te dik
Gast- Gast
Waarom Dolcis?
Moezie- Kletskop
We wonen in een hofje achtig iets met heel wat huizen op een kluitje. Maar het is wel echt zo'n asowijkje. Het is hier net een camping. De hele buurt leeft voor op de straat. Als je naar buiten komt dan word het stil, en kijken ze je helemaal na. Alles wat je doet word bekeken. Er liggen dagelijks allemaal van die peuken achter het huis. Terwijl we zelf niet eens roken. Ook voor het huis trouwens.
Ze zeggen geen gedag of wat dan ook. En zijn gewoon heel erg aanwezig. Heel arrogant ook.
En zoals ik dan als persoon ben, erg op mezelf, voel me niet op mijn gemak als ik aangeloert word door iedereen, voel me hier echt heel onprettig bij.
Ze gaan smorgens al naar buiten, en savonds laat hoor je ze nog. We hebben ons raam open staan namelijk. Maar ook getoeter snachts enzo.
We gaan dus ook verhuizen volgend jaar. Want voel me gewoon niet prettig in deze buurt.
Ze zeggen geen gedag of wat dan ook. En zijn gewoon heel erg aanwezig. Heel arrogant ook.
En zoals ik dan als persoon ben, erg op mezelf, voel me niet op mijn gemak als ik aangeloert word door iedereen, voel me hier echt heel onprettig bij.
Ze gaan smorgens al naar buiten, en savonds laat hoor je ze nog. We hebben ons raam open staan namelijk. Maar ook getoeter snachts enzo.
We gaan dus ook verhuizen volgend jaar. Want voel me gewoon niet prettig in deze buurt.
Gast- Gast
ow dat kan ik me voorstellen ja dat je je niet prettig voelt in zo`n buurt. En ook als het dan helemaal stil wordt als je voorbij loopt en wordt nagekeken, zeer vervelend.
Weet ook nog dat we een keer op kamp waren in roermond en moesten we daar zo`n wijk in (waar de ouders voor in de tuin zitten e.d.) Je had groepjes en die moesten allerlei opdrachten doen bv aan zoveel mensen de kabouterplopdans leren e.d. Komen we op zo`n pleintje en de kids daarheen van willen jullie meedoen enzo nah hun deden wel mee maar daarna werden we door die hele groep jongeren achtervolgd. En daar loop je dan als enigste leiding met 8 kindjes, zeer beangstigend zowel voor mij als voor de kids.
Weet ook nog dat we een keer op kamp waren in roermond en moesten we daar zo`n wijk in (waar de ouders voor in de tuin zitten e.d.) Je had groepjes en die moesten allerlei opdrachten doen bv aan zoveel mensen de kabouterplopdans leren e.d. Komen we op zo`n pleintje en de kids daarheen van willen jullie meedoen enzo nah hun deden wel mee maar daarna werden we door die hele groep jongeren achtervolgd. En daar loop je dan als enigste leiding met 8 kindjes, zeer beangstigend zowel voor mij als voor de kids.
Gast- Gast
Een beetje contact en afleiding had ik vanochtend dus kunnen hebben als ik niet zo stom had gedacht dat de sportschool dicht zou zijn.
Normaal gesproken helpt het inderdaad wel om contact te zoeken met anderen. Het probleem is de laatste weken alleen dat ik me zo onzeker voel dat contact vaak alleen maar meer spanning en twijfels oproept. Ik vind het eigenlijk al moeilijk om hier iets te zeggen.
Normaal gesproken helpt het inderdaad wel om contact te zoeken met anderen. Het probleem is de laatste weken alleen dat ik me zo onzeker voel dat contact vaak alleen maar meer spanning en twijfels oproept. Ik vind het eigenlijk al moeilijk om hier iets te zeggen.
Lotus- Ratel
Dat klinkt inderdaad niet prettig, Dolcis.
Lotus- Ratel
niet zo onzeker zijn lotus je kan hier alles posten hoor. En misschien vinden je vriendinnen/kennissen/familie het juist wel fijn als je ze eens opzoekt, ...
Gast- Gast
Dat is inderdaad niet prettig.. Wij hadden dat vroeger ook bij ons in de buurt. Nu is dat gelukkig niet meer
Moezie- Kletskop
Hier kun je altijd terecht!! en als je eens je verhaal kwijt wilt mag je ook altijd pmen
Moezie- Kletskop
Ik vind het hartstikke knap dat je het doet. Door het bespreekbaar te maken loop je er niet voor weg. En laat je wel merken dat je er echt wat mee wilt doen. Heb je niet iemand die langs kan komen? Of fietsen wandelen?Lotus schreef:Een beetje contact en afleiding had ik vanochtend dus kunnen hebben als ik niet zo stom had gedacht dat de sportschool dicht zou zijn.
Lily(?), zo zijn er hier ook groepjes :face: de ouders, en kinderen die bijna niet aan de kant gaan als je er langs wilt met de auto.
De container staat voor aan de weg. Maar durf hem niet op te halen Mijn vriend ook niet Erg toch hahahaha..
Gast- Gast
Goedemiddag samen!
Vanmiddag ben ik even in de stad geweest op zoek naar een jurkje. Had online een jurkje besteld, maar die was niet van de stof die op de site stond en ik leek er wel zwanger in. Dat jurkje dus maar meteen weer retour gedaan en op goed geluk de stad in. En met succes! Heb zelfs 2 jurkjes kunnen vinden. Meteen ook nog wat shirtjes gekocht, want die komen altijd van pas. En ik was voor al die spullen ook nog eens minder kwijt dan voor dat ene jurkje.
Zometeen ga ik maar eens verder met het huis aan kant maken. Morgen en overmorgen krijg ik visite.
Vanmiddag ben ik even in de stad geweest op zoek naar een jurkje. Had online een jurkje besteld, maar die was niet van de stof die op de site stond en ik leek er wel zwanger in. Dat jurkje dus maar meteen weer retour gedaan en op goed geluk de stad in. En met succes! Heb zelfs 2 jurkjes kunnen vinden. Meteen ook nog wat shirtjes gekocht, want die komen altijd van pas. En ik was voor al die spullen ook nog eens minder kwijt dan voor dat ene jurkje.
Zometeen ga ik maar eens verder met het huis aan kant maken. Morgen en overmorgen krijg ik visite.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: