Dagcafé
+18
Lejow
NoorA
Zininzon
Jordana
Lavendel
Luthien
Zwoesj
_Lacey_
TNMN
May
Sweety
Suus
Chocolate Cookie
TukTuk
Bimbam
Moezie
VeryCherry
Lotus
22 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
loontjes-power schreef:Reva die hooikoorts pillen heb ik nu ook.. Die zijn goed!!
Ja, klopt! Ik heb ze al jaren, ook voor katten/beesten, stof etc Alleen ik weet niet, ik heb ooit van een vage vriendin gehoord dat zij die pillen niet kreeg van haar huisarts omdat hij die liever niet voorschreef aan vrouwen die nog een kinderwens hadden en sinds die tijd is dat altijd in mn hoofd gebleven. Hoewel ik mijn eigen huisarts er nooit over heb gehoord.
Gast- Gast
Daar kan ik je niet mee helpen, Lily.
Het douchen is gelukt. Nu nog het tweede deel van mijn voornemen zien waar te maken. Ik weet alleen niet hoe.
Het douchen is gelukt. Nu nog het tweede deel van mijn voornemen zien waar te maken. Ik weet alleen niet hoe.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
loontjes-power schreef:Lily schreef:hmmm heb ik een eetdilemma vanavond :S worden het speklapjes, kipfiletreepjes in kebabkruiden of kipfilet in een of andere marinade hmmm
Kipfiletreepjes met kebabkruiden
ja die waren gisteren erg lekker we hebben gisteren gegrild en dit is er over en aangezien m`n wederhelft vanavond en morgenavond koopavond heeft moet ik me eigen opofferen en de restjes opeten.
Gast- Gast
Reva schreef:loontjes-power schreef:Reva die hooikoorts pillen heb ik nu ook.. Die zijn goed!!
Ja, klopt! Ik heb ze al jaren, ook voor katten/beesten, stof etc Alleen ik weet niet, ik heb ooit van een vage vriendin gehoord dat zij die pillen niet kreeg van haar huisarts omdat hij die liever niet voorschreef aan vrouwen die nog een kinderwens hadden en sinds die tijd is dat altijd in mn hoofd gebleven. Hoewel ik mijn eigen huisarts er nooit over heb gehoord.
Maak me niet gek... dan toch maar eens mijn huisarts bellen ..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Hallo, daar was ik weer!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
loontjes-power schreef:Reva schreef:loontjes-power schreef:Reva die hooikoorts pillen heb ik nu ook.. Die zijn goed!!
Maak me niet gek... dan toch maar eens mijn huisarts bellen ..
Ja, ik zou niet gelijk schrikken hoor, die 'vriendin' had altijd heel aparte verhalen. Maar dit vergeet ik op 1 of andere manier niet Mocht je gaan bellen, dan hoor ik het antwoord heel graag.
Gast- Gast
Voor de geïnteresseerden: Ik ben bij de huisarts geweest, en het komt waarschijnlijk bij mijn lever/galblaas vandaan. Dus ik krijg bloedonderzoek en een echo.
Lily ik zou gaan voor de kipfilet met marinade.
May- Ratel
Ik hoop dat ze iets onschuldigs vinden en dat je snel van je klachten af bent, May!
Lotus- Ratel
nu maar begonnen met zoeken naar liedjes voor de bruiloft, is ook geen makkelijke opgave
Gast- Gast
Lotus schreef:Ik hoop dat ze iets onschuldigs vinden en dat je snel van je klachten af bent, May!
Ik hoop het ook Ben in elk geval blij dat mijn gevoel wel klopte en het waarschijnlijk niet gewoon alleen van mijn darmen afkomt en dat ik afgescheept zou worden met dat het door stress komt.
May- Ratel
Dat kan ik me voorstellen. Het is altijd prettig als je serieus wordt genomen.
Lotus- Ratel
ik hoop ook inderdaad dat er iets uit die onderzoeken komt en vooral dat er dan ook iets aan te doen is.
Gast- Gast
Reva mijn moeder gaat bellen
Moezie- Kletskop
Woow, iedereen is boodschappen aan het doen geloof ik. Haat aan volle supermarkten.
Gast- Gast
May schreef: Voor de geïnteresseerden: Ik ben bij de huisarts geweest, en het komt waarschijnlijk bij mijn lever/galblaas vandaan. Dus ik krijg bloedonderzoek en een echo.
Dat is fijn! Tenminste, ik bedoel dat ze op zoek gaan wat ze eraan kunnen doen. Succes alvast!
Gast- Gast
jij trouwes ook succes met boodschappen doen ach en wie weet zijn er wel veel kassa`s open dus hoef je daar niet zo lang te wachten.
Gast- Gast
Whaha ja hoor
Moezie- Kletskop
Gefeliciteerd, Lily!
Lotus- Ratel
Reva schreef:May schreef: Voor de geïnteresseerden: Ik ben bij de huisarts geweest, en het komt waarschijnlijk bij mijn lever/galblaas vandaan. Dus ik krijg bloedonderzoek en een echo.
Dat is fijn! Tenminste, ik bedoel dat ze op zoek gaan wat ze eraan kunnen doen. Succes alvast!
Dank je!
May- Ratel
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: