Dagcafé
+18
Lejow
NoorA
Zininzon
Jordana
Lavendel
Luthien
Zwoesj
_Lacey_
TNMN
May
Sweety
Suus
Chocolate Cookie
TukTuk
Bimbam
Moezie
VeryCherry
Lotus
22 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Haha daar zal ze nu extra van genieten!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Whaha dit is apart. Ik heb ruim een maand geleden ons vorige internetabonnement opgezegd. Zou een bevestigingsbrief ontvangen en een brief waar ik de decoder in kon leveren. Na 3 weken nog geen brief gezien, dus ik bellen. Ik zou nog een brief krijgen. Week later, nog geen brief, dus weer bellen. Afdeling kwaliteitsbewaking was niet open, dus ze konden me niet helpen, maaarrrrr ik zou de volgende dag worden teruggebeld. Uiteraard werd ik niet teruggebeld. Bel ik vandaag maar weer eens hoe het zit. Nou, degene aan de telefoon vond ons dossier maar magisch en er ging van alles in fout. Er waren inmiddels al 4 brieven verstuurd (waarvan wij er dus geen een hebben ontvangen), maar ze ging nu de brief handmatig uitprinten en op de post doen, want misschien ging het dan fout bij de computer ofzo.
Loop ik net naar de brievenbus en wat vind ik daar? DÉ brief! Die lui kunnen toveren
Loop ik net naar de brievenbus en wat vind ik daar? DÉ brief! Die lui kunnen toveren
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Doen jullie vanavond ook twee minuten je muil en vingers houden?
Tuurlijk! Jij niet?
Ik sta netjes buiten bij de herdenking voor mn deur. De dranghekken stonden er gisteravond al..
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Whaha dit is apart. Ik heb ruim een maand geleden ons vorige internetabonnement opgezegd. Zou een bevestigingsbrief ontvangen en een brief waar ik de decoder in kon leveren. Na 3 weken nog geen brief gezien, dus ik bellen. Ik zou nog een brief krijgen. Week later, nog geen brief, dus weer bellen. Afdeling kwaliteitsbewaking was niet open, dus ze konden me niet helpen, maaarrrrr ik zou de volgende dag worden teruggebeld. Uiteraard werd ik niet teruggebeld. Bel ik vandaag maar weer eens hoe het zit. Nou, degene aan de telefoon vond ons dossier maar magisch en er ging van alles in fout. Er waren inmiddels al 4 brieven verstuurd (waarvan wij er dus geen een hebben ontvangen), maar ze ging nu de brief handmatig uitprinten en op de post doen, want misschien ging het dan fout bij de computer ofzo.
Whaha, das pas snelle service
Ik zou bellen en zeggen 'Joh, das snel!'
Gast- Gast
Ik zat er inderdaad over te twijfelen om te bellen, maar dan moet ik het hele verhaal weer uitleggen. Geen zin inReva schreef:
Whaha, das pas snelle service
Ik zou bellen en zeggen 'Joh, das snel!'
Gast- Gast
Whaaa ik zit een film te kijken en in de ondertiteling staat: Wordt ik een goede koningin?
Gast- Gast
Alex schreef:Whaaa ik zit een film te kijken en in de ondertiteling staat: Wordt ik een goede koningin?
Whahahaha!! Ik had laatst ook een 'kangaroe' in een ondertiteling. Te erg
Gast- Gast
Woohoo, eindelijk eindelijk eindelijk is de voorkant van mijn kussenhoes af
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Woohoo, eindelijk eindelijk eindelijk is de voorkant van mijn kussenhoes af
FOTO !!!!
Gast- Gast
Zal ik zo maken
ProudMama schreef:Ontbijtspek mag toch gewoon als je zwanger bent of niet?
Geen flauw idee Misschien dat iemand in de mamapijler het weet??
Gast- Gast
Volgens mij mag dat wel pm je met alleen opletten dat je niet te veel zout eet want daar stijgt je bloeddruk van. Dus als je een hoge bloeddruk van jezelf hebt zou ik het niet doen !
Gast- Gast
Ik ben ook benieuwd VC!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ooooooooh heb nog hartkloppingen, de kater had net een vogel in de gang gelegd die het hele huis bijelkaar schreeuwde, ik schrok me ROT!!!
Eerst natuurlijk mijn man gebeld die alleen maar dom kon lachen en kon zeggen nekje omdraaien JA HALLO.
Handschoenen aangedaan, vogel gepakt en gekeken of hij was had....niks te zien alleen wat bijwondjes en veren kwijt. In de tuin gezet en gelukkig is de vogel weg!
En de moordenaar ligt nu als een lief knorrend poesje naast me....vreselijk! Hij heeft nog nooit iets gevangen, laatst een muisje voor het eerst!
Eerst natuurlijk mijn man gebeld die alleen maar dom kon lachen en kon zeggen nekje omdraaien JA HALLO.
Handschoenen aangedaan, vogel gepakt en gekeken of hij was had....niks te zien alleen wat bijwondjes en veren kwijt. In de tuin gezet en gelukkig is de vogel weg!
En de moordenaar ligt nu als een lief knorrend poesje naast me....vreselijk! Hij heeft nog nooit iets gevangen, laatst een muisje voor het eerst!
Gast- Gast
Aiiii ja je komt soms de ergste fouten tegen in de ondertitelingen, haha. Ik kom soms ook wel eens een hele grove dt-fout tegen in een vertaling van mezelf die ik de middag daarvoor heb gemaakt. Ben altijd heel blij dat ik die dan op tijd kan ondervangen, maar ik vraag me soms wel eens af of er niet een enkele keer toch eens eentje tussendoor glipt. Vooral de laatste weken met de verbouwing slaap ik veel te weinig en ben ik heel moe en dan wil ik nog wel eens hele rare dingen doen in vertalingen...
Gast- Gast
Dan doe ik het maar niet. Stond het aan mijn hondje te voeren, en vond het er opeens zo lekker uitzien...Nonnevot schreef:Volgens mij mag dat wel pm je met alleen opletten dat je niet te veel zout eet want daar stijgt je bloeddruk van. Dus als je een hoge bloeddruk van jezelf hebt zou ik het niet doen !
Gast- Gast
Haha Mozz je hebt je kat toch wel vriendelijk bedankt? Beestje bedoelt t alleen maar goed
Gast- Gast
Dit is hem dan, de voorkant van mijn granny circle kussenhoes
Nu nog de achterkant. Doorsnede is 35 cm.
Nu nog de achterkant. Doorsnede is 35 cm.
+1, zou het echt niet kunnen...Reva schreef:Mozz, gadver!!
Ik zou hem echt niet kunnen omleggen als hij wel gewond zou zijn
Gast- Gast
Ik vraag me wel eens af hoe zwangere vrouwen zoveel zelfbeheersing kunnen hebben qua eten. Ik heb best een verstoorde relatie met eten (regelmatig eetbuien) en ik vraag me echt af of ik me ineens wel zou kunnen inhouden als ik zwanger was en dus wist dat het niet goed was voor de baby om zoveel vet/zout/suiker te eten.
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: