Dagcafé
+18
Lejow
NoorA
Zininzon
Jordana
Lavendel
Luthien
Zwoesj
_Lacey_
TNMN
May
Sweety
Suus
Chocolate Cookie
TukTuk
Bimbam
Moezie
VeryCherry
Lotus
22 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Bimbam schreef:VeryCherry schreef:Gaaf bimbam, hoe ver ben je al en welke kleurtjes gebruik je?
En ja, het was hier echt maar 16 graden, wij wonen op een hoekflat, en er staat nog een flat tegenaan, dus het wordt niet opgewarmd door de zon
Bij mij was het ook maar 16,5 graden vanmorgen.
Ik heb nog maar 2 vierkanten af, dus gaat niet zo snel. Ben nu bezig met rood, groen en eh okergeel ofzo (geen idee hoe die kleur eigenlijk heet ).
Oeh ben benieuwd naar het resultaat
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
haha graag gedaan hoor iedereen is welkom
En PM ik ben er van overtuigd dat het jullie gaat lukken, het kan soms druk zijn maar dat komt goed.
En PM ik ben er van overtuigd dat het jullie gaat lukken, het kan soms druk zijn maar dat komt goed.
Gast- Gast
Regel 1: Als je bij het groepje wil horen moet je steevast ontkennen dat er een groepje is...Dolcis_ schreef:Bedankt dat ik vandaag bij jullie groepje mag
Gast- Gast
Ohoh, zijn er hier speciale regels? Daar was ik niet van op de hoogte. Heb ik in mijn onwetendheid per ongeluk al een regel overtreden?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
haha! bedankt dat ik vandaag bij het groepje mag horen die er helemaal niet isProudMama schreef:Regel 1: Als je bij het groepje wil horen moet je steevast ontkennen dat er een groepje is...Dolcis_ schreef:Bedankt dat ik vandaag bij jullie groepje mag
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Bimbam schreef:VeryCherry schreef:Gaaf bimbam, hoe ver ben je al en welke kleurtjes gebruik je?
En ja, het was hier echt maar 16 graden, wij wonen op een hoekflat, en er staat nog een flat tegenaan, dus het wordt niet opgewarmd door de zon
Bij mij was het ook maar 16,5 graden vanmorgen.
Ik heb nog maar 2 vierkanten af, dus gaat niet zo snel. Ben nu bezig met rood, groen en eh okergeel ofzo (geen idee hoe die kleur eigenlijk heet ).
Oeh ben benieuwd naar het resultaat
Ik ook! Als ie ooit af is zal ik hem showen!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Leuk bimbam!!
Goeiemiddag Donnaa
Goeiemiddag Donnaa
Hai!_Donnaa schreef:Goedemiddag!
Ik dacht laatst aan wat jij doet. Bikinilijn een beetje epileren? Ik dacht: Dat probeer ik ook!
Nou wat een hel! Deed echt zeer met die epilady en nu heb ik allemaal van die irritatiebultjes omdat die haartjes niet goed door komen
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Hai!_Donnaa schreef:Goedemiddag!
Ik dacht laatst aan wat jij doet. Bikinilijn een beetje epileren? Ik dacht: Dat probeer ik ook!
Nou wat een hel! Deed echt zeer met die epilady en nu heb ik allemaal van die irritatiebultjes omdat die haartjes niet goed door komen
Wil je dood ofzo?!!?!?
Dat moet je ook gewoon met een pincet doen, hihi!
Gast- Gast
Ja,Lotus schreef:Ohoh, zijn er hier speciale regels? Daar was ik niet van op de hoogte. Heb ik in mijn onwetendheid per ongeluk al een regel overtreden?
- na 1 mei zijn winterjassen, kleedjes en verwarming verboden
- na 1 juni laarzen
- met cup A mag je geen bikini bovenstukje dragen
- algeheel verbod op witte leggings
- groepjes bestaan niet, en dat ontken je met de hele groep
- als groep in ontkenningsfase neem je het altijd voor elkaar op
- het dagcafe wordt in andere topics altijd verdedigt als er commentaar komt
- als je achteruit rij met de auto ben je verplicht om alles te zien, je kan dan niks over het hoofd zien, dat is onmogelijk
- deze regels blijven domweg altijd geldig
Laatst aangepast door ProudMama op wo 4 mei 2011 - 23:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hebben jullie tips hoe je dat doet als je het niet meer kan zien omdat er een buik voor zit? Voor een spiegel lukt het me niet..._Donnaa schreef:Dolcis_ schreef:Hai!_Donnaa schreef:Goedemiddag!
Wil je dood ofzo?!!?!?
Gast- Gast
Whahahaha je vergeet nog een regel; als groep in ontkenningsfase neem je het áltijd voor elkaar op
O ja, zal het aanpassen!VeryCherry schreef:Whahahaha je vergeet nog een regel; als groep in ontkenningsfase neem je het áltijd voor elkaar op
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Dolcis_ schreef:Hai!_Donnaa schreef:Goedemiddag!
Wil je dood ofzo?!!?!?
Haar verwijderen met een pincet of met een epilady is toch vrijwel hetzelfde? Met beide trek je het haartje eruit?
Het was wel heel mooi geen stoppels enzo. Maar nu na een week ziet het er niet zo mooi uit.
PM, hahaha! Die regels. Ik zal ze onthouden
Laat je man/vriend het doen. Mijn vriend heeft mij altijd geschoren toen ik het niet meer kon.
Gast- Gast
Ja, maar met een pincet heb je niet de snelheid van een raket.. Dat kan je echt niet met een epilady doen hoor, staat vaak ook in de beschrijving.. Met een pincet is heel iets anders..Dolcis_ schreef:_Donnaa schreef:Dolcis_ schreef:Hai!_Donnaa schreef:Goedemiddag!
Wil je dood ofzo?!!?!?
Haar verwijderen met een pincet of met een epilady is toch vrijwel hetzelfde? Met beide trek je het haartje eruit?
Het was wel heel mooi geen stoppels enzo. Maar nu na een week ziet het er niet zo mooi uit.
Gast- Gast
Weet je hoe eng dat is met een scherp mesje hannesen als je niks ziet?!_Donnaa schreef:Gewoon scheren PM? Op gevoel dan maar?
Gast- Gast
Haal je jezelf dan niet helemaal open Reva?
Oké.. Dan zal ik het eens met een pincet proberen. Want het resultaat is wel beter dan scheren.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja,Lotus schreef:Ohoh, zijn er hier speciale regels? Daar was ik niet van op de hoogte. Heb ik in mijn onwetendheid per ongeluk al een regel overtreden?
- na 1 mei zijn winterjassen, kleedjes en verwarming verboden
- na 1 juni laarzen
- met cup A mag je geen bikini bovenstukje dragen
- algeheel verbod op witte leggings
- groepjes bestaan niet, en dat ontken je met de hele groep
- als groep in ontkenningsfase neem je het altijd voor elkaar op
- het dagcafe wordt in andere topics altijd verdedigt als er commentaar komt
- als je achteruit rij met de auto ben je verplicht om alles te zien, je kan dan niks over het hoofd zien, dat is onmogelijk
- deze regels blijven domweg altijd geldig
Volgens mij ga jij over 12 weken twee cabaratiers baren
Gast- Gast
Lotus schreef:@ Anousch, ik heb geen plannen voor vandaag. Ga jij nog iets doen?
Nee ik ook niet, ik hoop ideetjes op te doen
Gast- Gast
- 20?Reva schreef:Ik scheer altijd op gevoel onder de douche, want ik zie niks zonder lenzen
Met - 6 zie ik nog genoeg zonder lenzen om te scheren hoor
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: