Dagcafé
+18
Lejow
NoorA
Zininzon
Jordana
Lavendel
Luthien
Zwoesj
_Lacey_
TNMN
May
Sweety
Suus
Chocolate Cookie
TukTuk
Bimbam
Moezie
VeryCherry
Lotus
22 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Shit, ik ben net een dekentje aan het haken...Lily schreef:ik wou net zeggen, de kachel mag niet meer aan hoor en helaas ook het dekentje moet opgeruimd worden.
Nou ja, voordat ie af is is het toch vast wel bijna weer winter
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
VeryCherry schreef:Dus eigenlijk moet ik kou lijden omdat een of andere troela zegt dat het niet meer kan?!
Eigenlijk wel ja, maar je kunt ook eigenwijs zijn en doen wat je zelf wilt. Al weet ik niet wat de gevolgen daarvan zijn.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Oeh leuk bimbam, met granny squares?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ahhh PM! Klinkt wel een beetje zielig zo Binnen zitten met alle ramen en deuren dicht.
Maar ik ben het wel met je eens hoor. beter even kluizenaren en zo de zwangerschap rekken dan dat het straks wel mis gaat.. Spannend ook.
Maar ik ben het wel met je eens hoor. beter even kluizenaren en zo de zwangerschap rekken dan dat het straks wel mis gaat.. Spannend ook.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Oeh leuk bimbam, met granny squares?
Ja. Eigenlijk is het jou schuld. Je schreef een keer over granny squares en toen dacht ik: Wat is dat?
Ik heb het gegoogeld en toen dacht ik, leuk, dat wil ik ook maken!
Bimbam- Kletskop
Als alles goed gaat heb ik na 8 maanden zwangerschap en 1 bevalling 2 kinderen. De meeste vrouwen doen er 18 maanden en 2 bevallingen over.Dolcis_ schreef:Ahhh PM! Klinkt wel een beetje zielig zo Binnen zitten met alle ramen en deuren dicht.
Dus zielig... echt niet!!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Als alles goed gaat heb ik na 8 maanden zwangerschap en 1 bevalling 2 kinderen. De meeste vrouwen doen er 18 maanden en 2 bevallingen over.Dolcis_ schreef:Ahhh PM! Klinkt wel een beetje zielig zo Binnen zitten met alle ramen en deuren dicht.
Mooi dat je er zo blij mee bent haha!
Gast- Gast
Gaaf bimbim, hoe ver ben je al en welke kleurtjes gebruik je?
En ja, het was hier echt maar 16 graden, wij wonen op een hoekflat, en er staat nog een flat tegenaan, dus het wordt niet opgewarmd door de zon
En ja, het was hier echt maar 16 graden, wij wonen op een hoekflat, en er staat nog een flat tegenaan, dus het wordt niet opgewarmd door de zon
ProudMama schreef:Als alles goed gaat heb ik na 8 maanden zwangerschap en 1 bevalling 2 kinderen. De meeste vrouwen doen er 18 maanden en 2 bevallingen over.Dolcis_ schreef:Ahhh PM! Klinkt wel een beetje zielig zo Binnen zitten met alle ramen en deuren dicht.
Als je het zo bekijkt, doe je het inderdaad wel slim.
Lotus- Ratel
Anousch schreef:wat gaan jullie doen vandaag??
werken tot 18u en vanavond lekker op de bank hangen
Gast- Gast
Toch heerlijk, 2 van die frummels straks . Als ik dan de foto's van MamaRosa zag...Dolcis_ schreef:ProudMama schreef:Als alles goed gaat heb ik na 8 maanden zwangerschap en 1 bevalling 2 kinderen. De meeste vrouwen doen er 18 maanden en 2 bevallingen over.Dolcis_ schreef:Ahhh PM! Klinkt wel een beetje zielig zo Binnen zitten met alle ramen en deuren dicht.
Mooi dat je er zo blij mee bent haha!
Gast- Gast
@ Anousch, ik heb geen plannen voor vandaag. Ga jij nog iets doen?
Lotus- Ratel
Oh vandaar. Hier begint de zon smorgens achterop het huis, dan gaat hij langs onze zijmuur naar de voorkant. Dus ons huis staat de hele dag in de zon. Als het dan buiten steeds rond de 30 graden is, is het best balen dat het dan in ons huis ook 30 graden is
Gast- Gast
Ja he?!Lotus schreef:ProudMama schreef:Als alles goed gaat heb ik na 8 maanden zwangerschap en 1 bevalling 2 kinderen. De meeste vrouwen doen er 18 maanden en 2 bevallingen over.Dolcis_ schreef:Ahhh PM! Klinkt wel een beetje zielig zo Binnen zitten met alle ramen en deuren dicht.
Als je het zo bekijkt, doe je het inderdaad wel slim.
Gast- Gast
Euhm, misschien vanavond nog naar Wageningen en anders lekker niks.
Ja oké, ik moet hier nog poetsen als een malle. Word er gek van, door al die werklui vliegt het stof hier naar binnen.
Ja oké, ik moet hier nog poetsen als een malle. Word er gek van, door al die werklui vliegt het stof hier naar binnen.
PM, lijkt mij ook wel heerlijk! 2 frummeltjes, maar lijkt mij best heel erg druk.
Gast- Gast
Voordeel is wel dat het hier in de zomer niet warmer wordt dan 23 graden
Heerlijk! heb je het nog koud?VeryCherry schreef:Voordeel is wel dat het hier in de zomer niet warmer wordt dan 23 graden
* Edit, knappe vriend heb je trouwens. Zag hem laatst hier voorbij komen.
Laatst aangepast door Dolcis_ op wo 4 mei 2011 - 23:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Voordeel is wel dat het hier in de zomer niet warmer wordt dan 23 graden
Daar word ik echt jaloers van. Mijn kamer heeft een plat dak, dus in de zomer is het hier bloedheet.
Lotus- Ratel
Dolcis_ schreef:Heerlijk! heb je het nog koud?VeryCherry schreef:Voordeel is wel dat het hier in de zomer niet warmer wordt dan 23 graden
Uhu, nog wel, tis hier nu 17 graden en ik zit hier met een dik vest aan
Denk het ook wel, maar gaat vast wel lukken hoor!!Dolcis_ schreef:PM, lijkt mij ook wel heerlijk! 2 frummeltjes, maar lijkt mij best heel erg druk.
Gast- Gast
Dan zal je bijna een advertentie plaatsen: Privé sauna, nu 5 euro in het uur.Lotus schreef:VeryCherry schreef:Voordeel is wel dat het hier in de zomer niet warmer wordt dan 23 graden
Daar word ik echt jaloers van. Mijn kamer heeft een plat dak, dus in de zomer is het hier bloedheet.
Onze kamer is ook altijd zo smoorheet.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Gaaf bimbim, hoe ver ben je al en welke kleurtjes gebruik je?
Bij mij was het ook maar 16,5 graden vanmorgen.
Ik heb nog maar 2 vierkanten af, dus gaat niet zo snel. Ben nu bezig met rood, groen en eh okergeel ofzo (geen idee hoe die kleur eigenlijk heet ).
Bimbam- Kletskop
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: