Dagcafé
+18
Lejow
NoorA
Zininzon
Jordana
Lavendel
Luthien
Zwoesj
_Lacey_
TNMN
May
Sweety
Suus
Chocolate Cookie
TukTuk
Bimbam
Moezie
VeryCherry
Lotus
22 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Ik heb straks 2 kids die altijd op dezelfde dag jarig zijn, vind dat wel makkelijk haha!
Haha inderdaad!!
Hoe gaat het vandaag met je ?
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Beetje kramp, hoop dat het mijn darmen zijnloontjes-power schreef:ProudMama schreef:Ik heb straks 2 kids die altijd op dezelfde dag jarig zijn, vind dat wel makkelijk haha!
Haha inderdaad!!
Hoe gaat het vandaag met je ?
Gast- Gast
Storm schreef:Ben jij in mei of juni jarig?Lily schreef:ik ken ook niemand die jarig is op mijn verjaardag
mei
Gast- Gast
ik had de 2 weken geen ontlasting gehad Gisteren laxeermiddel gehad.. En nu heb ik ook zo een krampen.. geen prettig gevoel
Niet smakelijk sorry
Maar verder geen last meer van je keel enzo ?
Niet smakelijk sorry
Moezie- Kletskop
Keel gaat een stuk beter!! Heb weer een beetje stem en minder slijm. *klopt het af, anders is het over een uur terug*.loontjes-power schreef:ik had de 2 weken geen ontlasting gehad Gisteren laxeermiddel gehad.. En nu heb ik ook zo een krampen.. geen prettig gevoel
Niet smakelijk sorry
Heb toen ik wakker werd gelijk paracetamol genomen, dat lijkt toch iets te werken...
Alleen die kramp vind ik beetje eng, als het maar geen teken is dat mijn lichaam toch wil bevallen binnenkort
Gast- Gast
Brennus, wel fijn dat het helpt veranderen.
Storm, ik weet niet of ik het ga vieren. lijkt me wel leuk, maar ben altijd bang dat er niemand komt
Uit eten gaan is wel erg leuk Wil al zeggen, neem je onze auto maar mee. Maar dat lukt niet.
Loontjespower, vervelend zeg! Heb je van die pillen gehad? Ik had eergisteren ook 2 laxeerpillen gehad. Want was al 4 dagen niet geweest en mijn buik begon wel zwanger te lijken. Zat ik gisteren bij de fysio begonnen mijn darmen ineens te rommelen Was blij dat ik er weg was!
Storm, ik weet niet of ik het ga vieren. lijkt me wel leuk, maar ben altijd bang dat er niemand komt
Uit eten gaan is wel erg leuk Wil al zeggen, neem je onze auto maar mee. Maar dat lukt niet.
Loontjespower, vervelend zeg! Heb je van die pillen gehad? Ik had eergisteren ook 2 laxeerpillen gehad. Want was al 4 dagen niet geweest en mijn buik begon wel zwanger te lijken. Zat ik gisteren bij de fysio begonnen mijn darmen ineens te rommelen Was blij dat ik er weg was!
Gast- Gast
Mijn darmen doen het de laatste tijd iets te goed ondanks de Ferro. Het is hollen of stilstaan geloof ik...
Edit: Of het komt van de bananen, had geen ander fruit in huis dus die heb ik veel gegeten!
Edit: Of het komt van de bananen, had geen ander fruit in huis dus die heb ik veel gegeten!
Gast- Gast
@ PM Ow jee inderdaad.. Dat zou ik ook heel eng vinden! Hoelang moet je eigenlijk nog ?
@Dolcis.. Ik heb 2 zakjes gehad gemengd met water.. Die zijn best heftig. Maar heb geen drang om naar de wc te gaan zeg maar.. Alleen krampen PFF
Ow dan kan ik me voorstellen dat je blij was dat je er weg was.. Haha mijn vriend was me gisteren ook al aan het klieren.. Stel je voor je zit in een afspraak.. uhm..
@Dolcis.. Ik heb 2 zakjes gehad gemengd met water.. Die zijn best heftig. Maar heb geen drang om naar de wc te gaan zeg maar.. Alleen krampen PFF
Ow dan kan ik me voorstellen dat je blij was dat je er weg was.. Haha mijn vriend was me gisteren ook al aan het klieren.. Stel je voor je zit in een afspraak.. uhm..
Moezie- Kletskop
PM, wanneer moet je weer voor controle?
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Mijn tip bij lastige darmen: Zorg dat je Roosvicee Laxo in huis hebt. Dat is puur natuur, maar werkt wel en is niet gelijk zo heftig.
Gast- Gast
Ja die heb ik sowieso altijd in huis.. Maar die wou niet werken, dit ook niet echt.
Ik voel me echt een opgeblazen ballon Blegh
Moezie- Kletskop
LP: Ik ben nu 25 weken, hoef niet langer als 36/37 weken.
Maar in dit geval ben ik al heel blij als ik de 34 weken ga halen!! Daar ga ik nu maar voor, eerder bevallen moet ik echt niet aan denken qua risico's voor die ukkies.
BB: Ik moet maandag weer. Maar als mijn buik blijft zoals het nu voelt bel ik vandaag nog even denk ik...
Maar in dit geval ben ik al heel blij als ik de 34 weken ga halen!! Daar ga ik nu maar voor, eerder bevallen moet ik echt niet aan denken qua risico's voor die ukkies.
BB: Ik moet maandag weer. Maar als mijn buik blijft zoals het nu voelt bel ik vandaag nog even denk ik...
Gast- Gast
Laxeertabletten van Kruidvat zijn altijd een goede noodoplossing. Die zakjes Movicolon krijg ik echt niet weg...loontjes-power schreef:Ja die heb ik sowieso altijd in huis.. Maar die wou niet werken, dit ook niet echt.
Gast- Gast
Wat vervelend, LP.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Dan heb je toch nog wat weekjes te gaan! ik zou het inderdaad even aankijken en desnoods bellen!! Beter een keer teveel gebeld dan niet he.
Ik heb geen idee hoe die zakjes heette eigenlijk.. Mijn schoonbroer heeft er 2 verschillende mee genomen die heeft hij via het ziekenhuis gekregen
Ik heb geen idee hoe die zakjes heette eigenlijk.. Mijn schoonbroer heeft er 2 verschillende mee genomen die heeft hij via het ziekenhuis gekregen
Moezie- Kletskop
Lotus schreef:Wat vervelend, LP.
Ja ik weet inderdaad wel leukere dingen..
Moezie- Kletskop
Pff LP dat is ook vervelend.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
loontjes-power schreef:Lotus schreef:Wat vervelend, LP.
Het zou niet best zijn als je die niet wist.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lotus schreef:loontjes-power schreef:Lotus schreef:Wat vervelend, LP.
Gast- Gast
Lotus schreef:loontjes-power schreef:Lotus schreef:Wat vervelend, LP.
Haha nee inderdaad Maar goed als dat alles is ben ik er tevreden mee.
Trouwens heb ik verteld dat mijn broertje weer thuis is
Moezie- Kletskop
Die wil ik graag hebben. Maar kan hem vaak niet bij een supermarkt vinden. Waar haal je die altijd?ProudMama schreef:Mijn tip bij lastige darmen: Zorg dat je Roosvicee Laxo in huis hebt. Dat is puur natuur, maar werkt wel en is niet gelijk zo heftig.
Mijn zoontje heeft ook wel last van harde ontlasting. best zielig.
Gast- Gast
Hij heeft gisteren weer voor het eerst samen met ons gegeten!! Mag wel nog geen gekruid eten ofzo hebben aangezien hij 2 weken nauwelijsk gegeten heeft.. Maar het gaat al een stuk beter!!
Hij gaat zelfs vanavond met me mee naar het darten
Hij gaat zelfs vanavond met me mee naar het darten
Moezie- Kletskop
Dolcis_ schreef:Die wil ik graag hebben. Maar kan hem vaak niet bij een supermarkt vinden. Waar haal je die altijd?ProudMama schreef:Mijn tip bij lastige darmen: Zorg dat je Roosvicee Laxo in huis hebt. Dat is puur natuur, maar werkt wel en is niet gelijk zo heftig.
Mijn zoontje heeft ook wel last van harde ontlasting. best zielig.
Kruidvat!
Moezie- Kletskop
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: