Dagcafé
+18
Lejow
NoorA
Zininzon
Jordana
Lavendel
Luthien
Zwoesj
_Lacey_
TNMN
May
Sweety
Suus
Chocolate Cookie
TukTuk
Bimbam
Moezie
VeryCherry
Lotus
22 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Ik ga ook nergens naar toe vandaag.
Succes May bij de dokter! Ik heb zelf ook altijd last van m'n darmen. Dokters hebben nooit wat kunnen vinden dus ik ben nu bij een homeopaat in behandeling. Het hoeft namelijk niet altijd iets medisch te zijn. Je kunt gevoelsmatig ook last krijgen van je lichaam!
Succes May bij de dokter! Ik heb zelf ook altijd last van m'n darmen. Dokters hebben nooit wat kunnen vinden dus ik ben nu bij een homeopaat in behandeling. Het hoeft namelijk niet altijd iets medisch te zijn. Je kunt gevoelsmatig ook last krijgen van je lichaam!
Gast- Gast
Ik had vroeger ook altijd buikpijn. Nooit iets gevonden, denk dat het gewoon stress is geweest.Brennuss schreef:Ik ga ook nergens naar toe vandaag.
Helpt de behandeling een beetje?
Gast- Gast
Hoi Anousch!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Brennuss schreef:Ik ga ook nergens naar toe vandaag.
Dank je, ik ben het alternatieve circuit ook al in geweest. Heb voetreflextherapie ervoor gevolgd en ben naar een iriscopist geweest, maar beide heeft me helaas niks opgeleverd. Maar goed misschien dat ik toch daar wel weer verder ga zoeken als hier weer niks uitkomt, want ik wil wel gewoon echt van de pijn af.
Laatst aangepast door May op wo 4 mei 2011 - 21:53; in totaal 1 keer bewerkt
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Storm schreef:Ik ben over een maand ook jarig!
ik ook al bijna :P
En wat verveel ik me zeg pffff en moet nog tot 18u
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Ik had vroeger ook altijd buikpijn. Nooit iets gevonden, denk dat het gewoon stress is geweest.Brennuss schreef:Ik ga ook nergens naar toe vandaag.
Helpt de behandeling een beetje?
Door de gesprekken die ik heb met die mevrouw wordt ik gewoon heel bewust van mijn handelen. Ik bekijken dingen vaak van de negatieve kant, en doordat zij mij kan laten in zien dat het ook van een andere kant bekeken kan worden, dus positief, ga ik anders handelen. In combinatie met een middel merk ik wel dat ik verander, en dus mijn klachten ook minder worden! Ik heb pas een ander middel gekregen, wat volgens haar nog beter bij mij en de klachten passen, dus ik ben benieuwd!
Gast- Gast
GOOOOOEDEMORGEN!
*vrolijk*
ik ben volgennde week jarig!
*vrolijk*
ik ben volgennde week jarig!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Inderdaad!
Atelier Madame- Ratel
Ik heb gespaard zodat we lekker uit eten kunnen met zijn drietjes heb er veel zin in, moet alleen nog even kijken hoe we er gaan komen want het is in België en we hebben nu geen auto meer. Misschien dat we de auto van mijn ouders kunnen lenen die avond, ik hoop het zo...Dolcis_ schreef:Ik ookStorm schreef:Ik ben over een maand ook jarig!
Ga jij het vieren?
En jij?
Gast- Gast
Ik ken sowieso al 3 mensen die ook jarig zijn op mijn verjaardag, best vreemd.Lily schreef:wat een hoop jarigen binnenkort
Gast- Gast
Ik ken juist niemand die jarig is op mijn verjaardag
Atelier Madame- Ratel
Ah ik moet nog even wachten tot augustus tot mijn verjaardag
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik ken wel een hoop mensen die een paar dagen voor of na mij jarig zijn! Allemaal fam. van vriendlief R.
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ben jij in mei of juni jarig?Lily schreef:ik ken ook niemand die jarig is op mijn verjaardag
Gast- Gast
Ik heb straks 2 kids die altijd op dezelfde dag jarig zijn, vind dat wel makkelijk haha!
Gast- Gast
Ik ben over 4 maanden en 2 weken jarig.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: