Dagcafé
+18
Lejow
NoorA
Zininzon
Jordana
Lavendel
Luthien
Zwoesj
_Lacey_
TNMN
May
Sweety
Suus
Chocolate Cookie
TukTuk
Bimbam
Moezie
VeryCherry
Lotus
22 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Ja volgens mij gaan inderdaad veel mensen naar bevrijdingsfestival. Het is er natuurlijk ook wel echt mooi weer voor!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ga nergens meer naartoe vandaag.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ga vandaag alleen naar de dokter, en mocht het nodig zijn nog even naar het ziekenhuis. Verder ga ik ook nergens heen.
May- Ratel
Succes. Hoop niks ergs?May schreef:Ik ga vandaag alleen naar de dokter, en mocht het nodig zijn nog even naar het ziekenhuis. Verder ga ik ook nergens heen.
Ik a naar een vriendin. Koffie leuten, en dan naar mijn gastouder jaar evaluatie. En verder niks
Gast- Gast
Toch niks ergs May?
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Dolcis_ schreef:Succes. Hoop niks ergs?May schreef:Ik ga vandaag alleen naar de dokter, en mocht het nodig zijn nog even naar het ziekenhuis. Verder ga ik ook nergens heen.
Nee ik ga ervan uit dat er weer eens niks uit komt. Ik heb hele moeilijk darmen, en 3 weken terug een giga aanval gehad. En sindsdien is het drama, heb echt het gevoel of mijn hele buik in elkaar is geslagen. Maar dacht eerst gaat vanzelf wel weer over maar dat gaat het niet, en het vreet gewoon energie. Maar goed waarschijnlijk kunnen ze toch niks vinden en is het succes ermee. Maar goed dan heb ik in elk geval mijn best gedaan om er wat aan te doen.
May- Ratel
Dat klinkt naar, May.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
dat klinkt echt heel vervelend, hopelijk kunnen ze er toch nog achter komen wat het is
Gast- Gast
Ja het is echt behoorlijk vervelend. Ik hoop ook zo dat ze wat vinden, maar heb er helaas wel een beetje een hard hoofd in.
May- Ratel
May, wat vervelend joh! Ik hoop dat je er gauw geen last meer van hebt.
Storm, spannend hoor, je sollicitatie! Ik zal voor je duimen!
Storm, spannend hoor, je sollicitatie! Ik zal voor je duimen!
Gast- Gast
Lily schreef:dat klinkt echt heel vervelend, hopelijk kunnen ze er toch nog achter komen wat het is
+1. Wel spannend. En hoop dat ze wel iets vinden. Niet dat ik je iets gun hoor. Maar dan kan je er misschien beter voor behandeld worden.
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Lily schreef:dat klinkt echt heel vervelend, hopelijk kunnen ze er toch nog achter komen wat het is
+1. Wel spannend. En hoop dat ze wel iets vinden. Niet dat ik je iets gun hoor. Maar dan kan je er misschien beter voor behandeld worden.
Precies dat heb ik ook hoor, dan kun je er iets aan doen. En anders blijf je maar weer aanklungelen.
May- Ratel
Ik wil ook!! Maar helaas zit er voor mij ook niet in..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik moet sowieso tot 13.00 werken en daarna om 17.00 weer beginnen tot 20.00....dan heb ik al geen tijd meer. Plus dan zie ik mijn zoon de hele dag niet, dat vind ik niet leuk..Lily schreef:waarom ga je dan niet storm? Er zal daar vast toch wel iets te doen zijn ....
En dat het geld kost, en ik weet niet met wie ik moet gaan. Genoeg redenen?
Gast- Gast
Edit: ik zie het al Dat is wel genoeg reden om niet te gaan Storm, jammer.
Laatst aangepast door Dolcis_ op wo 4 mei 2011 - 21:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Goedemorgen! Ik werd exact om 10.00 uur wakker...
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Aaah oke, ja nee dan gaat het niet. Ach je bent niet de enigste die moet werken, hopelijk is dat een troost?
Gast- Gast
aaah ik ben m`n coca cola codes in aan het voeren maar eentje accepteerd ie gewoon niet
Gast- Gast
Ik vind het ook niet erg dat ik moet werken hoor, verdien ik tenminste watLily schreef:Aaah oke, ja nee dan gaat het niet. Ach je bent niet de enigste die moet werken, hopelijk is dat een troost?
Gast- Gast
zo kan je het ook zien storm
En ja het weekend wordt het pas lekker weer hoorde ik jeeej
En ja het weekend wordt het pas lekker weer hoorde ik jeeej
Gast- Gast
Bij ons is het achter het huis best warm. Maar afgelopen dagen niet. nu gelukkig wel weer Lekker relaxen in de zon met een lekkere glas cola. Terwijl mijn zoontje ons konijntje lastig valt.
Word daar soms zó gek van. Hij zit echt dagelijks wel een keer of 5 op de trap omdat hij het konijn plaagt.. Krijg er een beetje een punthoofd van. Moet wel vol houden natuurlijk, maar hij houdt ook vol
Word daar soms zó gek van. Hij zit echt dagelijks wel een keer of 5 op de trap omdat hij het konijn plaagt.. Krijg er een beetje een punthoofd van. Moet wel vol houden natuurlijk, maar hij houdt ook vol
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: