Dagcafé
+18
Lejow
NoorA
Zininzon
Jordana
Lavendel
Luthien
Zwoesj
_Lacey_
TNMN
May
Sweety
Suus
Chocolate Cookie
TukTuk
Bimbam
Moezie
VeryCherry
Lotus
22 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
He nonnevot.. Klaar met alles ?
Tijd om je berichtjes te plaatsen ?
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ja, dat heb ik ook altijd met mozzarella, deze was heerlijk!Reva schreef:Suus schreef:Klinkt goed! Heb net ook al zo heerlijk geluncht, een broodje met rucola, mozzarella, pesto, pijnboompitjesSweety schreef:Zo ik heb ook weer geluncht! Lekker een broodje eiersalade en een broodje bieslook roomkaas en magere ham. Nu lekker met een kop thee achter de pc
Heb een hoop gemist zag ik dus even weer bijlezenen parmaham, mmmmm!
Ooooh, lekker!! Ik vind mozzarella als ik het ergens op een terras ofzo bestel altijd zó lekker, maar als ik het zelf koop smaakt het toch anders ofzo Meer rubberachtig
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, PM gaat me niet eens een kaart sturen. Zelfs dát is teveel moeite.
En ja, ik heb een stoffen bank. Maar die kindjes van jou worden daar mooi niet op geboren. Die komen namelijk pas over 12 weken
En ja, ik heb een stoffen bank. Maar die kindjes van jou worden daar mooi niet op geboren. Die komen namelijk pas over 12 weken
Gast- Gast
Moet zo nog naar de supermarkt Geen zininin!!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Zo... ze zijn de stoep aan het dichtgooien!
Nu hopen dat ze klaar zijn, en niet als de vorige keer met het gas straks aanbellen dat het niet lukt en ze morgen verder gaan...
Nu hopen dat ze klaar zijn, en niet als de vorige keer met het gas straks aanbellen dat het niet lukt en ze morgen verder gaan...
Gast- Gast
Ze zijn hier nog steeds bezig met die glasvezelkabels, nu lopen er allemaal oranje draden voor het raam. Ben benieuwd wanneer ze het gaan afwerken, want dit ziet er niet uit.
Jaaaa.... ik heb stroom!
(doet poging tot dansje op tafel, maar verder als op een stoel klimmen lukt niet)
(doet poging tot dansje op tafel, maar verder als op een stoel klimmen lukt niet)
Gast- Gast
loontjes-power schreef:He nonnevot.. Klaar met alles ?
Haha ja zoon ligt in bed en slaapt, ik heb gepoetst half dan wel maar ik ben klaar !!!!!
Dus tijd voor al mijn berichtjes !!!
Gast- Gast
Kan je eindelijk koffie zetten!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
YES !!!!ProudMama schreef:Jaaaa.... ik heb stroom!
Gast- Gast
Nee, dat ziet er niet uit. Zou N een schaar geven...VeryCherry schreef:Ze zijn hier nog steeds bezig met die glasvezelkabels, nu lopen er allemaal oranje draden voor het raam. Ben benieuwd wanneer ze het gaan afwerken, want dit ziet er niet uit.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Jaaaa.... ik heb stroom!
Pas je wel op dat je er niet af valt
@Alex: ipv een kaartje te sturen morgen (ben nu te laat helaas) Maak ik voor jou speciaal om 0:00 uur een verjaardagstopic aan oke ???
Gast- Gast
Ik wil lekker boodschappen doen. En lekker naar de hema...Reva schreef:Ik moet ook boodschappen doen, gadverdamme. En naar de hema. Gadverdamme.
Gast- Gast
Ik moet na mijn werk nog even gauw naar action.. Haf gisteren een jurkje gekocht, eenmaal thuis was het net een zak aardappelen wat mijn lichaam bedenkte
Moezie- Kletskop
Reva schreef:Doen jullie vanavond ook twee minuten je muil en vingers houden?
Tuurlijk! Jij niet?
Gast- Gast
ow jah dat ook nog!
Uhm mn mond houden kan ik nog wel denk ik
Uhm mn mond houden kan ik nog wel denk ik
Moezie- Kletskop
ProudMama schreef:Nee, dat ziet er niet uit. Zou N een schaar geven...VeryCherry schreef:Ze zijn hier nog steeds bezig met die glasvezelkabels, nu lopen er allemaal oranje draden voor het raam. Ben benieuwd wanneer ze het gaan afwerken, want dit ziet er niet uit.
Past inderdaad wel in het trashbeeld Maar ik heb al zó veel slechte verhalen over die lui gelezen dat ik vrees dat wij nog eerder in een villa wonen dan dat het afgewerkt is.
Reva schreef:Doen jullie vanavond ook twee minuten je muil en vingers houden?
Ik ben maar alleen vanavond dus denk dat het er dik in zit hoewel ik echt een kletskous ben normaal ....
Gast- Gast
N. wil naar de Waalsdorpervlakte. Mij niet gezien, misschien als hij ouders is naar Kamp Amersfoort, maar voor de rest niet.
ProudMama schreef:Ben even koffie en tosti maken! Brb...
Hehe, eindelijk krijg je dan toch je zo gewenste koffie!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: