Dagcafé
+18
Lejow
NoorA
Zininzon
Jordana
Lavendel
Luthien
Zwoesj
_Lacey_
TNMN
May
Sweety
Suus
Chocolate Cookie
TukTuk
Bimbam
Moezie
VeryCherry
Lotus
22 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Mijn WW-aanvraag wordt nu behandeld. Ik moet een aantal papieren opsturen en dan duurt het 3-4 weken voor alles verwerkt is. Je kunt gewoon nu al WW aanvragen, op de site van het UWV vragen ze om de datum dat je werkloos wordt en de reden. Daarna nemen ze vanzelf contact met je op.
Gast- Gast
Wat een goed nieuws Alex! Lukt het bij jou wel een beetje met solliciteren?
En kunnen jullie het wel een beetje redden met jou salaris alleen Maple (incl uitkering straks)?
En kunnen jullie het wel een beetje redden met jou salaris alleen Maple (incl uitkering straks)?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Lavendel, lief dat je het vraagt. Ik ben hier en daar aan het solliciteren, maar word continu afgewezen. Ik ga nu reageren op een vacature voor verkoopster in een kledingwinkel voor 12 uur in de week. Ben benieuwd!
Gast- Gast
Als je het leuk vind, waarom ook niet toch?
Krijgen wel wel korting als het een leuke winkel is?
Krijgen wel wel korting als het een leuke winkel is?
Gast- Gast
Balen dat je overal afgewezen wordt Alex, krijg je wel een beetje feedback of weet je niet wat de reden is? Dat is altijd zo klote, als je niet weet wat je eraan kunt doen.
Mm ik keek net op rtl4 de dodenherdenking en er waren echt een paar mensen er doorheen aan het praten. Asociaal.
Mm ik keek net op rtl4 de dodenherdenking en er waren echt een paar mensen er doorheen aan het praten. Asociaal.
Lavendel- Ratel
ik ben ook rtl 4 aan het kijken en toen het net stil was genoot ik van de vogeltjes op de achtergrond !!!
Gast- Gast
Is het wel een beetje leuke kleding? Winkel in W in Z?Alex schreef:Tuurlijk krijg je korting!
Gast- Gast
Alex schreef:Kut, ik heb de twee minuten stilte gemist.
Even inhalen dan maar
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
*Zet Alex in de hoek*
Ga maar over je zonden nadenken
Ga maar over je zonden nadenken
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ja, ik kon er niks aan doen! De tijd staat blijkbaar niet goed op mijn telefoon, om 19.55 uur zette ik de tv op Nederland 1 en toen was het al afgelopen. ik vind het echt heel erg.
Gast- Gast
't Was op Nederland 2, gewoon om 20:00Alex schreef:Ja, ik kon er niks aan doen! De tijd staat blijkbaar niet goed op mijn telefoon, om 19.55 uur zette ik de tv op Nederland 1 en toen was het al afgelopen. ik vind het echt heel erg.
Gast- Gast
Maple schreef:'t Was op Nederland 2, gewoon om 20:00Alex schreef:Ja, ik kon er niks aan doen! De tijd staat blijkbaar niet goed op mijn telefoon, om 19.55 uur zette ik de tv op Nederland 1 en toen was het al afgelopen. ik vind het echt heel erg.
Ook op NL 1, 3 en RTL 4 hoor
NoorA- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10
Iemand nog iets leuks/minder leuks meegemaakt?
Lavendel- Ratel
De herdenking was ook nog wel bezig hoor, maar het Wilhelmus was zelfs al geweest volgend jaar heb ik weer een kans inderdaad!
Gast- Gast
Moet je het bij de huisarts melden dat je stopt met de pil, eigenlijk?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Heb ik nog nooit gedaan.Chocolate Cookie schreef:Moet je het bij de huisarts melden dat je stopt met de pil, eigenlijk?
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ook niet.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
mm er komen volgens mij alleen maar oorlogsfilms op, maar daar vind ik niks aan om die in mn eentje te kijken.. Of pretty woman maar die heb ik al minstens 3540694 keer gezien .
o wacht misschien de film op rtl4 lijkt me wel fijn slecht.
o wacht misschien de film op rtl4 lijkt me wel fijn slecht.
Lavendel- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Moet je het bij de huisarts melden dat je stopt met de pil, eigenlijk?
Nee, voor zover ik weet niet.
Lavendel- Ratel
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: