Dagcafé
+18
Lejow
NoorA
Zininzon
Jordana
Lavendel
Luthien
Zwoesj
_Lacey_
TNMN
May
Sweety
Suus
Chocolate Cookie
TukTuk
Bimbam
Moezie
VeryCherry
Lotus
22 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Reva, ik zou de boel op marktplaats zetten.
Ik ben weer weg, fijne avond dames.
Ik ben weer weg, fijne avond dames.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Is ook echt zielig!Reva schreef:Wat zielig, PM! Lijkt me echt een rotgezicht
Aaaaaargh, ik wil een andere neus. En andere oren, gehemelte, ogen, keel, huid. Kutpluisjes. Kutpollen. Kutgras. Kutbomen. Kutstruiken. Kut.
Heb je geen goede medicatie tegen hooikoorts dan? Er is zo ontzettend veel, je hoeft er niet zoveel last van te hebben.
Tenzij je zwanger bent, want dan mag je niks.
Gast- Gast
Nog leuke dingen gekocht Jordana?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Pfff ik heb net friet gegeten, paaseitjes en een te groot stuk appeltaart van mn huisgenoot wat op moest. En nu zit ik echt propvol. So much for my diet today...
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Ik ben juist weer min of meer aan de lijn, maar wordt er nu al sacho van...
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Lavendel schreef:Nog leuke dingen gekocht Jordana?
Heb een leuk bruin shirtje en jasje gekocht en oorbellen en een armband
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Hey! Ik vraag me meer af hoe het met jou is na je nieuws van gister!Maple schreef:Helleuw... hoest hier?
Gast- Gast
Hoi Maple! Hoe is het met jou?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
(quote dit stukje maar niet)
Gaat wel goed eigenlijk. Mijn man moet weg vanwege reorganisatie, maar mag in principe nog 3 maanden blijven, dus we hebben de ruimte om wat te zoeken. Hij vindt 't moeilijk, vooral 't feit dat hij straks weer opnieuw een plekje in een team moet zien te 'veroveren', en vraagt zich sowieso af watvoor werk en in welke sector hij zal gaan zoeken. Hij heeft verder geen diploma's en daar baalt hij nu als een stekker van. Maar aan de andere kant is hij op z'n huidige werk wel op verschillende afdelingen aan de slag geweest, dat maakt zijn kansen wel weer groter.
Van het weekend gaan we een cv opstellen en gaan we een aantal sollicitaties de deur uit doen. Ben heel benieuwd... Hij ziet het aan de ene kant niet echt zitten, gaat uit van het ergste, maar aan de andere kant hoopt hij wel op een baan dichter bij huis zodat hij benzinekosten bespaart, en hij staat zelfs open voor een parttime baan zodat hij deels huisvader zou kunnen zijn, mocht dat ooit nodig zijn
Weet iemand trouwens hoe dat zit met WW? Kun je dat al een aantal weken vóórdat je werkloos wordt aanvragen zodat je als je eenmaal werkloos bent vrij snel je uitkering hebt, of kan die aanvraag echt pas gedaan worden op het moment dat je daadwerkelijk op straat staat? En wat is de verwerkingstijd ongeveer, hoeveel weken/maanden?
Gaat wel goed eigenlijk. Mijn man moet weg vanwege reorganisatie, maar mag in principe nog 3 maanden blijven, dus we hebben de ruimte om wat te zoeken. Hij vindt 't moeilijk, vooral 't feit dat hij straks weer opnieuw een plekje in een team moet zien te 'veroveren', en vraagt zich sowieso af watvoor werk en in welke sector hij zal gaan zoeken. Hij heeft verder geen diploma's en daar baalt hij nu als een stekker van. Maar aan de andere kant is hij op z'n huidige werk wel op verschillende afdelingen aan de slag geweest, dat maakt zijn kansen wel weer groter.
Van het weekend gaan we een cv opstellen en gaan we een aantal sollicitaties de deur uit doen. Ben heel benieuwd... Hij ziet het aan de ene kant niet echt zitten, gaat uit van het ergste, maar aan de andere kant hoopt hij wel op een baan dichter bij huis zodat hij benzinekosten bespaart, en hij staat zelfs open voor een parttime baan zodat hij deels huisvader zou kunnen zijn, mocht dat ooit nodig zijn
Weet iemand trouwens hoe dat zit met WW? Kun je dat al een aantal weken vóórdat je werkloos wordt aanvragen zodat je als je eenmaal werkloos bent vrij snel je uitkering hebt, of kan die aanvraag echt pas gedaan worden op het moment dat je daadwerkelijk op straat staat? En wat is de verwerkingstijd ongeveer, hoeveel weken/maanden?
Gast- Gast
goedenavond!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
*
zou het dan eindelijk....?
zou het dan eindelijk....?
Laatst aangepast door Storm op wo 4 mei 2011 - 6:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maple, je kunt inderdaad volgens mij een paar weken voordat je werkloos wordt ww aanvragen! Wel fijn dat hij nog 3 maanden mag blijven, maar ik snap wel dat jullie erg geschrokken zijn.
Gast- Gast
Hoop echt dat hij snel iets vind Maple!
Als ik jou was zou ik gewoon even bellen met het UWV voor dat soort vragen, dan weet je het zeker.
Verwerken van een uitkering duurt vaak maanden hoor! Althans, bij mij wel.
Als ik jou was zou ik gewoon even bellen met het UWV voor dat soort vragen, dan weet je het zeker.
Verwerken van een uitkering duurt vaak maanden hoor! Althans, bij mij wel.
Gast- Gast
Oww wat vervelend Maple. Hopelijk vind hij snel wat anders ! In ieder geval fijn dat hij nog 3 maanden heeft hoe rot de situatie natuurlijk ook is.
Gast- Gast
Bij dreigend ontslag kun je alvast WW aanvragen...
Aanvraag duurt maximaal 6 tot 8 weken
Aanvraag duurt maximaal 6 tot 8 weken
Laatst aangepast door Zininzon op wo 4 mei 2011 - 6:27; in totaal 1 keer bewerkt
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Wat vervelend Maple!
WW uitkering kun je al van tevoren aanvragen.
Kijk anders ook even op http://www.rechtopww.nl/
Succes!
WW uitkering kun je al van tevoren aanvragen.
Kijk anders ook even op http://www.rechtopww.nl/
Succes!
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: