Dagcafé
+18
Lejow
NoorA
Zininzon
Jordana
Lavendel
Luthien
Zwoesj
_Lacey_
TNMN
May
Sweety
Suus
Chocolate Cookie
TukTuk
Bimbam
Moezie
VeryCherry
Lotus
22 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Ja okee, maar als je het nou gewoon echt niet hebt? Je moet ter plekke pinnen.. Ja okee, opzich is hij dan toch al dood dus als je niet kan pinnen sturen ze misschien wel een rekening, maar toch.
Idd, PM. Een buurvrouw vroeger had de hamster in een washand gedaan en in bad gegooid. Tja.
Idd, PM. Een buurvrouw vroeger had de hamster in een washand gedaan en in bad gegooid. Tja.
Gast- Gast
Nonnevot: Hij had parvo.
Hij heeft maar 3 dagen geleefd toen hij dus ons was, dus moest al ziek geweest zijn voor hij kwam.
Waarschijnlijk hebben ze m toen gewoon opgepept met een of ander middel.
Kostte veel tijd en energie, maar heb het gewonnen tegen de kennel en mijn geld terug gekregen.
En hun maar zeggen: "Ja mevrouw, als je niet voor een hond kan zorgen moet je geen hond kopen, dan gaan ze dood'...
Hij heeft maar 3 dagen geleefd toen hij dus ons was, dus moest al ziek geweest zijn voor hij kwam.
Waarschijnlijk hebben ze m toen gewoon opgepept met een of ander middel.
Kostte veel tijd en energie, maar heb het gewonnen tegen de kennel en mijn geld terug gekregen.
En hun maar zeggen: "Ja mevrouw, als je niet voor een hond kan zorgen moet je geen hond kopen, dan gaan ze dood'...
Gast- Gast
Dan sturen ze de rekening denk ik, of moet je ieder als onderpand achter laten.Reva schreef:Ja okee, maar als je het nou gewoon echt niet hebt? Je moet ter plekke pinnen.. Ja okee, opzich is hij dan toch al dood dus als je niet kan pinnen sturen ze misschien wel een rekening, maar toch.
Wow, dat zou ik dan niet kunnen vlg mij...
Gast- Gast
Reva schreef:Ja okee, maar als je het nou gewoon echt niet hebt? Je moet ter plekke pinnen.. Ja okee, opzich is hij dan toch al dood dus als je niet kan pinnen sturen ze misschien wel een rekening, maar toch.
Wat erg ! Er zijn trouwens best veel mensen die mij voor gek hebben verklaard. Wie laat er nu een hamster inslapen? Gooi hem tegen de muur was het antwoord.
Alsof dat kleine beestje die 2,5 jaar bij mij is geweest geen gevoel heeft ! Nee sorry dan betaal ik wel die 30 euro maar ik ga het echt niet zelf doen !
En nu ik alleen woon trouwens ben ik van plan om dit keer een konijn aan te schaffen. Eerst wilde ik weer een hamster maar ik wil eigenlijk heel graag een konijntje !
Gast- Gast
ProudMama schreef:Dan sturen ze de rekening denk ik, of moet je ieder als onderpand achter laten.Reva schreef:Ja okee, maar als je het nou gewoon echt niet hebt? Je moet ter plekke pinnen.. Ja okee, opzich is hij dan toch al dood dus als je niet kan pinnen sturen ze misschien wel een rekening, maar toch.
Wow, dat zou ik dan niet kunnen vlg mij...
Dan had ik mn vader achter moeten laten
Gast- Gast
Goeieavond!
Jeetje wat zuur van het hondje, maar 750 is wel 'goedkoop' voor een chihuahua. Maar goed als het hondje met drie dagen overlijd, moet hij wel echt al heel ziek zijn.
Pas een rekening voor onze hond. Moest een fototje gemaakt worden en hij kreeg medicijnen. Kon ook even 200 neerleggen. Maar goed mijn hond leeft tenminste nog.
Jeetje wat zuur van het hondje, maar 750 is wel 'goedkoop' voor een chihuahua. Maar goed als het hondje met drie dagen overlijd, moet hij wel echt al heel ziek zijn.
Pas een rekening voor onze hond. Moest een fototje gemaakt worden en hij kreeg medicijnen. Kon ook even 200 neerleggen. Maar goed mijn hond leeft tenminste nog.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
had de foto nog niet gezien, maar WOW Reva! hahaha
Luthien- Prater
Het was een langharig mannetje, die zijn goedkoper. Mannetjes zijn goedkoper en langharig ook.Luthien schreef:Goeieavond!
Heb daarna een Chihuahua particulier (tegen de adviezen in ) gekocht voor 600,00. Kortharig vrouwtje.
Kerngezond, alleen heeft sinds een jaar wel epileptische aanvallen zo nu en dan, maar verder nooit iets mee gehad.
Gast- Gast
Hello!
Tof, ze hebben super veel herhalingen op MTV. Net al een oude Hills aflevering (Met Lauren ) en nu een oude 16& pregnant.. I slechte mtv series!
Tof, ze hebben super veel herhalingen op MTV. Net al een oude Hills aflevering (Met Lauren ) en nu een oude 16& pregnant.. I slechte mtv series!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kijk echt nooit MTV.Lavendel schreef:Hello!
Gast- Gast
Nou, epilepsie is natuurlijk niet niks. Bij mijn rasvereniging zijn ze juist erg bezig om dit uit het ras te verbannen. Maar goed, stamboom hond zegt natuurlijk ook niksniet alles kijk maar de Cavalier King Charles Spaniels.
Ik had eigenlijk nog wat aan de studie willen doen, maar moet zo al weg, dus laat maar weer zitten.
edit: staat er niet goed, ik ben juist erg voor fokken onder een rasvereniging en stamboom.
Ik had eigenlijk nog wat aan de studie willen doen, maar moet zo al weg, dus laat maar weer zitten.
edit: staat er niet goed, ik ben juist erg voor fokken onder een rasvereniging en stamboom.
Laatst aangepast door Luthien op wo 4 mei 2011 - 5:24; in totaal 1 keer bewerkt
Luthien- Prater
Jaaaaa ik ben op tijd thuis voor de foto!! Cool Reva! En wat een emmer... Die wl ik ook
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Dat is ook pas begonnen toen ze een jaar of 2 bij ons was hoor. En ze heeft niet dagelijks of wekelijks aanvallen.Luthien schreef:Nou, epilepsie is natuurlijk niet niks. Bij mijn rasvereniging zijn ze juist erg bezig om dit uit het ras te verbannen. Maar goed, stamboom hond zegt natuurlijk ook niks, kijk maar de Cavalier King Charles Spaniels.
Soms hele tijden niet, dan opeens kort op elkaar. Geen idee wat het nou triggert bij haar...
Gast- Gast
Hopelijk blijft het daar dan bij. Kwaliteit van leven kan door epilepsie enorm snel verslechteren.
Luthien- Prater
Tot nu toe is ze na een aanval gewoon zichzelf weer. Aanval duurt meestal een klein half uurtje en daarna is ze weer lekker aan het rennen en vliegen alsof er niks aan de hand was.
Gast- Gast
m'n schoonzus heeft ook een hond met epilepsie en die laat de hele boel lopen als ze een aanval heeft.
Ik heb vanmiddag uitsteek lettertjes gekocht voor het taarten decoreren. Ben er helemaal blij mee.
Ik heb vanmiddag uitsteek lettertjes gekocht voor het taarten decoreren. Ben er helemaal blij mee.
Luthien- Prater
Onze hond heeft ook een paar keer een epileptische aanval gehad (denken wij). Ze heeft het een stuk of 4 keer gehad en ze is er 16 mee geworden. Wij wisten ook echt niet waar het vandaan kwam, en de dierenarts had ook geen idee.. Wel heel erg eng als het gebeurde, ze keek dan zo ontzettend bang..
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Wat zielig, PM! Lijkt me echt een rotgezicht
Aaaaaargh, ik wil een andere neus. En andere oren, gehemelte, ogen, keel, huid. Kutpluisjes. Kutpollen. Kutgras. Kutbomen. Kutstruiken. Kut.
Aaaaaargh, ik wil een andere neus. En andere oren, gehemelte, ogen, keel, huid. Kutpluisjes. Kutpollen. Kutgras. Kutbomen. Kutstruiken. Kut.
Gast- Gast
Haha, gave foto!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Leuke foto Reva!!
Ben weer thuis na het werken en shoppen. Heerlijk weer is wat vroeger thuis te zijn
Ben weer thuis na het werken en shoppen. Heerlijk weer is wat vroeger thuis te zijn
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: