Dagcafé
+18
Lejow
NoorA
Zininzon
Jordana
Lavendel
Luthien
Zwoesj
_Lacey_
TNMN
May
Sweety
Suus
Chocolate Cookie
TukTuk
Bimbam
Moezie
VeryCherry
Lotus
22 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
VeryCherry schreef:Omg, ik word echt moe van het fietser/voorrang-topic...
Haha, je hebt ook wel een opperzeikerd getroffen *zwaait naar AngelNyn*
Gast- Gast
dames ik ben er weg van, m`n wederhelft is thuis. Een hele fijne dag en alex bereid je voor op een kaart met gedeeltelijk wat onzintekst
Gast- Gast
Yup, ik ben trash en ik ontwijk de vraag. Om het maar even te beantwoorden, whahaha.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
gaat er gezellig aan toe zo te zien he
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Dag Lily fijne dag
Moezie- Kletskop
Ach ja, ik trek me niet zoveel aan van wereldverbeteraars
Oké, N. is briljant
"Mam, ik weet waarom roodborstjes roodborstjes heten! Omdat ze rode tieten hebben, maar dat klinkt niet zo netjes, dus heten ze roodborstjes "
"Mam, ik weet waarom roodborstjes roodborstjes heten! Omdat ze rode tieten hebben, maar dat klinkt niet zo netjes, dus heten ze roodborstjes "
Alex schreef:Lily schreef:En Alex, ga je iets bijzonders doen met je verjaardag?
Morgen niet. Er komt een vriendin en mijn moeder komt. PM zou komen, maar die heeft een slappe smoes bedacht. Zaterdag vier ik het voor de familie en vrienden en ik heb gezien dat het 25 graden wordt!!! Joehoe!!!!
Ik wil wel ziek komen hoor, met mijn snothoofd. En dan bevallen van 2 hele kleine kindjes op jouw (hopelijk witte stoffen) bank...
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Oké, N. is briljant
Fantastisch! Weet ik dat ook weer (ik heb wel even hardop gelachen)
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Reva schreef:VeryCherry schreef:Omg, ik word echt moe van het fietser/voorrang-topic...
Heerlijk die achterbakse mensen hier
Toch grappig dat echte vaste prikkers hier alles kunnen maken, maar als iemand een kritische opmerking heeft, dat dan niet mag.. Terwijl als het andersom zou zijn, er vast wel iets van gezegd zou worden, of als bijv Marin zou zeggen wat ik gezegd had, om maar een voorbeeldje te noemen, dan zou er niemand over gevallen zijn.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
VeryCherry schreef:Oké, N. is briljant
Hahahahahaha geweldig
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Alex schreef:Lily schreef:En Alex, ga je iets bijzonders doen met je verjaardag?
Morgen niet. Er komt een vriendin en mijn moeder komt. PM zou komen, maar die heeft een slappe smoes bedacht. Zaterdag vier ik het voor de familie en vrienden en ik heb gezien dat het 25 graden wordt!!! Joehoe!!!!
Ik wil wel ziek komen hoor, met mijn snothoofd. En dan bevallen van 2 hele kleine kindjes op jouw (hopelijk witte stoffen) bank...
Zo, dát zijn pas dreigementen! Ik zou als ik jou was op dr kaart poepen, dat sowieso. Ik smeer er wat aarsmaden op.
VC: hilarisch Schrijf je die dingen wel op?
Gast- Gast
Geweldig VC!!Bimbam schreef:VeryCherry schreef:Oké, N. is briljant
Fantastisch! Weet ik dat ook weer (ik heb wel even hardop gelachen)
Gast- Gast
ow god word het weer een rel hier ?
Moezie- Kletskop
Uhu, ik schrijf alles op, heb er een heel mooi boekje voor. Zal ik is een foto van maken
Wat een geweldige uitspraak, VC!
En ik geloof dat ik een topic gemist heb...
En ik geloof dat ik een topic gemist heb...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Oh je hebt niks gemist Suus, maar je kan het nog lezen in het fietser/voorrang-topic
Welke kaart? Je denkt toch niet dat ik die ga sturen?!Reva schreef:ProudMama schreef:Alex schreef:Lily schreef:En Alex, ga je iets bijzonders doen met je verjaardag?
Zo, dát zijn pas dreigementen! Ik zou als ik jou was op dr kaart poepen, dat sowieso. Ik smeer er wat aarsmaden op.
Gast- Gast
AngelNyn schreef:Reva schreef:VeryCherry schreef:Omg, ik word echt moe van het fietser/voorrang-topic...
Heerlijk die achterbakse mensen hier
Toch grappig dat echte vaste prikkers hier alles kunnen maken, maar als iemand een kritische opmerking heeft, dat dan niet mag.. Terwijl als het andersom zou zijn, er vast wel iets van gezegd zou worden, of als bijv Marin zou zeggen wat ik gezegd had, om maar een voorbeeldje te noemen, dan zou er niemand over gevallen zijn.
Volgens mij zwaaide ik netjes naar je hoor. Achterbaks is achter iemands rug. Je komt hier regelmatig, dus achterbaks kun je het niet noemen. Dan had ik het wel via PM of mail gedaan. Ik vind je gewoon een zeikerd, niet alleen in het betreffende topic, dus ik was niet verbaasd dat jij het was.
Gast- Gast
Zo ik heb ook weer geluncht! Lekker een broodje eiersalade en een broodje bieslook roomkaas en magere ham. Nu lekker met een kop thee achter de pc
Heb een hoop gemist zag ik dus even weer bijlezen
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Klinkt goed! Heb net ook al zo heerlijk geluncht, een broodje met rucola, mozzarella, pesto, pijnboompitjes en parmaham, mmmmm!Sweety schreef:Zo ik heb ook weer geluncht! Lekker een broodje eiersalade en een broodje bieslook roomkaas en magere ham. Nu lekker met een kop thee achter de pc
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik heb net heerlijk brood met gebakken eieren gehad.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Suus schreef:Klinkt goed! Heb net ook al zo heerlijk geluncht, een broodje met rucola, mozzarella, pesto, pijnboompitjesSweety schreef:Zo ik heb ook weer geluncht! Lekker een broodje eiersalade en een broodje bieslook roomkaas en magere ham. Nu lekker met een kop thee achter de pc
Heb een hoop gemist zag ik dus even weer bijlezenen parmaham, mmmmm!
Ooooh, lekker!! Ik vind mozzarella als ik het ergens op een terras ofzo bestel altijd zó lekker, maar als ik het zelf koop smaakt het toch anders ofzo Meer rubberachtig
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: