Dagcafé
+18
Lejow
NoorA
Zininzon
Jordana
Lavendel
Luthien
Zwoesj
_Lacey_
TNMN
May
Sweety
Suus
Chocolate Cookie
TukTuk
Bimbam
Moezie
VeryCherry
Lotus
22 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Tja, als de sleutels nog in het contact zaten heeft het ook geen zin om aangifte te doen natuurlijk..._Donnaa schreef:Hahahaha.. Je auto is gejat!!ProudMama schreef:Auto ergens neerzetten en heb bellen dat je 'geheel perongeluk' de sleutels in de auto had laten zitten en je géééééén idee hebt waar die nou gebleven is...
Gast- Gast
Nee, maar wegrijden met de sleutels erin kan niet zonder de startonderbrekingscode te weten, dus zo`n geintje kan ik niet uithalenProudMama schreef:Tja, als de sleutels nog in het contact zaten heeft het ook geen zin om aangifte te doen natuurlijk..._Donnaa schreef:Hahahaha.. Je auto is gejat!!ProudMama schreef:Auto ergens neerzetten en heb bellen dat je 'geheel perongeluk' de sleutels in de auto had laten zitten en je géééééén idee hebt waar die nou gebleven is...
Gast- Gast
Kan je goed photoshoppen? Alleen de kont van de auto boven het water uit..._Donnaa schreef:Nee, maar wegrijden met de sleutels erin kan niet zonder de startonderbrekingscode te weten, dus zo`n geintje kan ik niet uithalenProudMama schreef:Tja, als de sleutels nog in het contact zaten heeft het ook geen zin om aangifte te doen natuurlijk..._Donnaa schreef:Hahahaha.. Je auto is gejat!!ProudMama schreef:Auto ergens neerzetten en heb bellen dat je 'geheel perongeluk' de sleutels in de auto had laten zitten en je géééééén idee hebt waar die nou gebleven is...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Kan je goed photoshoppen? Alleen de kont van de auto boven het water uit..._Donnaa schreef:Nee, maar wegrijden met de sleutels erin kan niet zonder de startonderbrekingscode te weten, dus zo`n geintje kan ik niet uithalenProudMama schreef:Tja, als de sleutels nog in het contact zaten heeft het ook geen zin om aangifte te doen natuurlijk..._Donnaa schreef:Hahahaha.. Je auto is gejat!!ProudMama schreef:Auto ergens neerzetten en heb bellen dat je 'geheel perongeluk' de sleutels in de auto had laten zitten en je géééééén idee hebt waar die nou gebleven is...
oeeee ja dat vind ik een zeer strakke actie hahahaha
Gast- Gast
Whahaha PM jij bent evil!!
Maar ik zou er ook niet over peinzen om die auto te verzetten hoor. Je bent z'n sloofje niet.
Maar ik zou er ook niet over peinzen om die auto te verzetten hoor. Je bent z'n sloofje niet.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb het koud.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zou het trouwens ook maar niet zo 1,2,3 doen. Hij behandeld jou nou niet bepaald netjes de laatste tijd, en dan ben je nu opeens wel goed genoeg. Dus ik zou hem eerst maar eens lekker in de penarie laten zitten. Waarschijnlijk ben ik dan wel weer zo goed dat ik het uiteindelijk op het laatste moment alsnog doe.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Wat gebeurd er eigenlijk met z'n auto als je het niet doet?
Ik kreeg net een smsje van exvriend 'Om werk en prive gescheiden te houden heb ik vanaf heden dit nummer voor privégebruik'
Dus ik hem gesmst: Wat een goed idee! Dan kun je niet per ongeluk klanten ipv exen bedreigen.
Lullo.
Dus ik hem gesmst: Wat een goed idee! Dan kun je niet per ongeluk klanten ipv exen bedreigen.
Lullo.
Gast- Gast
Word die afgesleept ?
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Reva schreef:Ik kreeg net een smsje van exvriend 'Om werk en prive gescheiden te houden heb ik vanaf heden dit nummer voor privégebruik'
Lullo.
Briljante reactie
Hahaha, ik heb al een keer een auto van hem in de prak gereden.. Dus dat zal ik maar niet doenNonnevot schreef:ProudMama schreef:Kan je goed photoshoppen? Alleen de kont van de auto boven het water uit..._Donnaa schreef:Nee, maar wegrijden met de sleutels erin kan niet zonder de startonderbrekingscode te weten, dus zo`n geintje kan ik niet uithalenProudMama schreef:Tja, als de sleutels nog in het contact zaten heeft het ook geen zin om aangifte te doen natuurlijk..._Donnaa schreef:Hahahaha.. Je auto is gejat!!ProudMama schreef:Auto ergens neerzetten en heb bellen dat je 'geheel perongeluk' de sleutels in de auto had laten zitten en je géééééén idee hebt waar die nou gebleven is...
oeeee ja dat vind ik een zeer strakke actie hahahaha
Was niet mijn schuld trouwens hoor, maar goed..
Gast- Gast
Maar ik ga me maar is op de boodschappen storten. Tot zo!
Succes VC
Ah ik wil naar huis.. Heb het zo gehad vandaag
Ah ik wil naar huis.. Heb het zo gehad vandaag
Moezie- Kletskop
Hoe lang moet je nog?
Lotus- Ratel
Geen idee, dan moeten collega`s een hele hoop moeite doen gok ik..VeryCherry schreef:Wat gebeurd er eigenlijk met z'n auto als je het niet doet?
Gast- Gast
Heb je een saaie dag? Of gewoon geen zin in werken?
Ik ga maar eens afwassen, geloof niet dat de kabouters dat komen doen...
Ik ga maar eens afwassen, geloof niet dat de kabouters dat komen doen...
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Reva schreef:Ik kreeg net een smsje van exvriend 'Om werk en prive gescheiden te houden heb ik vanaf heden dit nummer voor privégebruik'
Lullo.
Gast- Gast
Ik ga het sowieso doen.. Ik ben de enige met sleutels, de enige met de code en de enige die in die auto mag rijden.. Neemt niet weg dat ik wel heel erg zin heb om dwars te liggen, maar daar bereik ik ook geen zak mee.. Ik ben en blijf gewoon netjes tegen en tegenover hem.. Zeker als het in belang van de zaak is..May schreef:Ik zou het trouwens ook maar niet zo 1,2,3 doen. Hij behandeld jou nou niet bepaald netjes de laatste tijd, en dan ben je nu opeens wel goed genoeg. Dus ik zou hem eerst maar eens lekker in de penarie laten zitten. Waarschijnlijk ben ik dan wel weer zo goed dat ik het uiteindelijk op het laatste moment alsnog doe.
Gast- Gast
Saaie middag.. en ik moet tot 17:00
Normaal zou ik op woensdag al vrij zijn (school) maar nu met de vakantie had ik gevraagd de woensdag ook te komen werken zo bouw ik meer verlof op
Normaal zou ik op woensdag al vrij zijn (school) maar nu met de vakantie had ik gevraagd de woensdag ook te komen werken zo bouw ik meer verlof op
Moezie- Kletskop
Dus het is voor een goed doel. Die laatste twee uurtjes kom je vast nog wel door!
Lotus- Ratel
Ja vast en zeker!!
Kwamen er net achter met een collega dat de vissen in de aqarium al een week geen eten hebben gehad
Kwamen er net achter met een collega dat de vissen in de aqarium al een week geen eten hebben gehad
Moezie- Kletskop
Oeps! Leven ze nog wel?
Lotus- Ratel
Ja normaal doet een jongen dat hier.. Maar zegt die net dat het voer op is.. Normaal zou die dat direct even moeten doorgeven zodat ik dat op de bestellijst erbij kan zetten.. Nu komt die daar eens mee!
Ze leven wel nog maar arme beestjes
Ze leven wel nog maar arme beestjes
Moezie- Kletskop
Niet echt handig dat hij dat pas na een week meldt.
Lotus- Ratel
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: