Dagcafé
+18
Lejow
NoorA
Zininzon
Jordana
Lavendel
Luthien
Zwoesj
_Lacey_
TNMN
May
Sweety
Suus
Chocolate Cookie
TukTuk
Bimbam
Moezie
VeryCherry
Lotus
22 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Oh man, ik heb zin om dwars te liggen nu.. W. z`n auto staat voor een loods geparkeerd waar een kraan in staat en die kraan is morgen nodig. Nu hebben ze hem gebeld en heeft hij gezegd dat ze mij maar moesten bellen. Ik heb nog steeds sleutels van de auto en ik weet de startonderbrekingscode..
Ik heb echt zin om die auto gewoon niet te verzetten, hij wil toch immers niks meer met me te maken hebben? Ga ik zijn 'rotzooi' ook niet opknappen..
Ik heb echt zin om die auto gewoon niet te verzetten, hij wil toch immers niks meer met me te maken hebben? Ga ik zijn 'rotzooi' ook niet opknappen..
Gast- Gast
AngelNyn schreef:Reva schreef:En waarom is het achterbaks om hier iets te noemen, AngelNyn? Terwijl het hele forum, twitter, weet ik wat, mee kan lezen en jij hier ook post in het topic? Je bent vrij om mij of mijn reacties (dat laat ik even in het midden) achterbaks te noemen en ik sta open voor kritiek, maar loze uitingen die nergens op gebasseerd zijn kan ik weinig mee.
Dat heb ik al uitgelegd Ik loop mensen niet persoonlijk aan te vallen, dat deed jij wel. Als je het dan ook nog eens in een ander topic doet, dus die combinatie van beide, dat vind ik achterbaks. Ik kwam toevallig in het dagcafe, kom ik ook niet dagelijks dus ik zag het toevallig. Daar ging het mij dus om
Maar laten we er maar over op houden, de dingen worden toch verkeerd begrepen. In ieder geval, mijn opmerking tegen Lejow was gewoon om een beetje te dollen en er de draak mee te steken, wilde niemand voor het hoofd stoten. Dit soort opmerkingen worden wel vaker gemaakt zonder dat er een probleem van gemaakt wordt, doe dat nu dan ook niet.
Ik blijf erbij dat jij de definitie van achterbaks niet begrijpt. Zonder domme erachter.
ach·ter·baks bn, bw niet openlijk; stiekem
bron: vandale.nl
Een zeer prettige dag, AngelNyn.
Edit: feit blijft dat ik domweg ( ) reageerde op een post die hier in het Dagcafé werd geplaatst over het verkeertopic. Had ik dan echt serieus een reactie op dát bericht uit DIT topic in een ander topic moeten plaatsen??
Laatst aangepast door Reva op wo 4 mei 2011 - 1:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lol, AngelNyn, heb je nu iedereen gehad die op jou gereageerd heeft? ik zou daar niet eens de moeite voor nemen joh..
Gast- Gast
Goed is dat ook weer uit de wereld!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Storm schreef:Lol, AngelNyn, heb je nu iedereen gehad die op jou gereageerd heeft? ik zou daar niet eens de moeite voor nemen joh..
Tja voordak straks weer het verwijt krijg dat ik dingen expres negeer of wat dan ook
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
AngelNyn schreef:Storm schreef:Lol, AngelNyn, heb je nu iedereen gehad die op jou gereageerd heeft? ik zou daar niet eens de moeite voor nemen joh..
Tja voordak straks weer het verwijt krijg dat ik dingen expres negeer of wat dan ook
Zoals je bij VC wel deed bedoel je? Ja, dat zou vervelend zijn.
Gast- Gast
Reva schreef:AngelNyn schreef:Storm schreef:Lol, AngelNyn, heb je nu iedereen gehad die op jou gereageerd heeft? ik zou daar niet eens de moeite voor nemen joh..
Zoals je bij VC wel deed bedoel je? Ja, dat zou vervelend zijn.
Ik had er dus over dat mensen zeggen dat ik me met een knipoog er uit probeer te lullen, als ik daar dan niet op reageer, dan krijg ik daar vast weer gezeik over.
Laatst aangepast door AngelNyn op wo 4 mei 2011 - 1:40; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk- Ratel
AngelNyn schreef:Storm schreef:Lol, AngelNyn, heb je nu iedereen gehad die op jou gereageerd heeft? ik zou daar niet eens de moeite voor nemen joh..
Je negeert mij !!!!
Gast- Gast
Nonnevot schreef:AngelNyn schreef:Storm schreef:Lol, AngelNyn, heb je nu iedereen gehad die op jou gereageerd heeft? ik zou daar niet eens de moeite voor nemen joh..
Je negeert mij !!!!
Nou mijn oprechte excuses:P
Kunnen we nou gewoon allemaal weer normaal doen?
TukTuk- Ratel
_Donnaa schreef:Oh man, ik heb zin om dwars te liggen nu.. W. z`n auto staat voor een loods geparkeerd waar een kraan in staat en die kraan is morgen nodig. Nu hebben ze hem gebeld en heeft hij gezegd dat ze mij maar moesten bellen. Ik heb nog steeds sleutels van de auto en ik weet de startonderbrekingscode..
Hmm, ik heb het allemaal niet meegekregen, maar als hij niks meer met je te maken wil hebben, waarom wil ie dan wel dat je zijn auto verplaatst? Vind ik toch wel raar...
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
AngelNyn schreef:Nonnevot schreef:AngelNyn schreef:Storm schreef:Lol, AngelNyn, heb je nu iedereen gehad die op jou gereageerd heeft? ik zou daar niet eens de moeite voor nemen joh..
Je negeert mij !!!!
Nou mijn oprechte excuses:P
Kunnen we nou gewoon allemaal weer normaal doen?
Oke maar ik moet punten scoren vandaag vandaar mijn berichtje
Gast- Gast
Omdat een auto zonder sleutels niet start?Bimbam schreef:_Donnaa schreef:Oh man, ik heb zin om dwars te liggen nu.. W. z`n auto staat voor een loods geparkeerd waar een kraan in staat en die kraan is morgen nodig. Nu hebben ze hem gebeld en heeft hij gezegd dat ze mij maar moesten bellen. Ik heb nog steeds sleutels van de auto en ik weet de startonderbrekingscode..
Hmm, ik heb het allemaal niet meegekregen, maar als hij niks meer met je te maken wil hebben, waarom wil ie dan wel dat je zijn auto verplaatst? Vind ik toch wel raar...
Gast- Gast
@donnaa Ik zou die auto mooi laten staan is zijn probleem niet meer die van jou !!
Gast- Gast
Ja Donna echt.. Dan ben je opeens wel goed :S
Nee ik zou het hem ook lekker laten voelen
Nee ik zou het hem ook lekker laten voelen
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
_Donnaa schreef:Omdat een auto zonder sleutels niet start?Bimbam schreef:_Donnaa schreef:Oh man, ik heb zin om dwars te liggen nu.. W. z`n auto staat voor een loods geparkeerd waar een kraan in staat en die kraan is morgen nodig. Nu hebben ze hem gebeld en heeft hij gezegd dat ze mij maar moesten bellen. Ik heb nog steeds sleutels van de auto en ik weet de startonderbrekingscode..
Owja, dat gaat zo lastig dan :-)
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
En weet je wat je dan moet doen.... Op het moment dat ze de kraan eruit willen gaan halen maak je even een foto en stuur je hem die door. Wedden dat hij zo bij je is om zijn eigen auto te verzetten
Gast- Gast
Donna ik zou ook met die gedachte spelen, maar zou het nooit over mij hart verkrijgen om die auto daadwerkelijk daar te laten staan. Zou me daar dan weer schuldig over voelen.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Omdat een auto zonder sleutels niet start?Bimbam schreef:_Donnaa schreef:Oh man, ik heb zin om dwars te liggen nu.. W. z`n auto staat voor een loods geparkeerd waar een kraan in staat en die kraan is morgen nodig. Nu hebben ze hem gebeld en heeft hij gezegd dat ze mij maar moesten bellen. Ik heb nog steeds sleutels van de auto en ik weet de startonderbrekingscode..
Dan kan die de sleutel toch bij jou komen ophalen? Of denk ik nu zo simpel?
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Haha vanuit Zweden ben je niet in 5 minuten even hier bij je auto hoorNonnevot schreef:En weet je wat je dan moet doen.... Op het moment dat ze de kraan eruit willen gaan halen maak je even een foto en stuur je hem die door. Wedden dat hij zo bij je is om zijn eigen auto te verzetten
Gast- Gast
Ja, als hij niet in Zweden was dan zou hij inderdaad z`n auto gaan verzettenNonnevot schreef:En weet je wat je dan moet doen.... Op het moment dat ze de kraan eruit willen gaan halen maak je even een foto en stuur je hem die door. Wedden dat hij zo bij je is om zijn eigen auto te verzetten
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Haha vanuit Zweden ben je niet in 5 minuten even hier bij je auto hoorNonnevot schreef:En weet je wat je dan moet doen.... Op het moment dat ze de kraan eruit willen gaan halen maak je even een foto en stuur je hem die door. Wedden dat hij zo bij je is om zijn eigen auto te verzetten
mmmm nee idd hahahahaha oepsss
Gast- Gast
Auto ergens neerzetten en heb bellen dat je 'geheel perongeluk' de sleutels in de auto had laten zitten en je géééééén idee hebt waar die nou gebleven is...
Gast- Gast
Ah ik had gemist dat hij in Zweden zat. Ja dan wordt het wat lastig voor hem.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Hahahaha.. Je auto is gejat!!ProudMama schreef:Auto ergens neerzetten en heb bellen dat je 'geheel perongeluk' de sleutels in de auto had laten zitten en je géééééén idee hebt waar die nou gebleven is...
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: