Dagcafé
+18
Lejow
NoorA
Zininzon
Jordana
Lavendel
Luthien
Zwoesj
_Lacey_
TNMN
May
Sweety
Suus
Chocolate Cookie
TukTuk
Bimbam
Moezie
VeryCherry
Lotus
22 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Dat stelt me wel enigszins gerust. Ik hoop echt dat wij binnenkort de pil (of nou jij eigenlijk de ring, maar dat klinkt zo stom) de deur uit kunnen doen.ProudMama schreef:Je hebt het er gewoon voor over. Je wil het niet eens eten.Vergeet-me-nietje schreef:Haha dus eigenlijk heb je gewoon een afkickfase van 3 maanden en daarna een inwendig duiveltje dat je gewoon boos trapt als je iets slechts wil eten. Misschien durf ik het dan wel aan.
Het idee van nog 11 weken op deze bank hangen omdat ik rust moet houden vind ik vreselijk, maar ik doe het, alles voor 2 gezonde baby's.
Ik voel me ziek van de allergie, maar ik twijfel er niet eens over om de tabletten te nemen die ik niet mag, alles voor de kindjes hoor!!
Gewoon moedergevoel denk ik
Gast- Gast
AngelNyn schreef:loontjes-power schreef:Ze was opeens tegen lejow bezig dat ze moest oppassen want anders werd ze ook in het dagcafe benoemd :S
Dus het hele dagcafe werd er weer eens bijgehaald
Euhmm er stond een "" achter, dus het was niet zo serieus als jij hier nu doet voorkomen
maar jij weet toch dat in elk een kern van waarheid zit he !
Gast- Gast
Nonnevot schreef:AngelNyn schreef:loontjes-power schreef:Ze was opeens tegen lejow bezig dat ze moest oppassen want anders werd ze ook in het dagcafe benoemd :S
Euhmm er stond een "" achter, dus het was niet zo serieus als jij hier nu doet voorkomen
maar jij weet toch dat in elk een kern van waarheid zit he !
Whahahaha
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Maar wel met sarcasme waarschijnlijk, je kunt mij niet wijsmaken dat je geen ondertoon had bij die opmerking.AngelNyn schreef:loontjes-power schreef:Ze was opeens tegen lejow bezig dat ze moest oppassen want anders werd ze ook in het dagcafe benoemd :S
Gast- Gast
Ik doe het voor 2 kleine kindjes, dus niet voor niksBimbam schreef:PM, ik hoop echt voor je dat je je snel weer iets beter voelt!
Gast- Gast
Storm schreef:Maar wel met sarcasme waarschijnlijk, je kunt mij niet wijsmaken dat je geen ondertoon had bij die opmerking.AngelNyn schreef:loontjes-power schreef:Ze was opeens tegen lejow bezig dat ze moest oppassen want anders werd ze ook in het dagcafe benoemd :S
Nee dat lijkt mij ook niet.. en die doet het hem
Laatst aangepast door loontjes-power op wo 4 mei 2011 - 1:18; in totaal 1 keer bewerkt
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Oohhh, spannend!!Vergeet-me-nietje schreef:Dat stelt me wel enigszins gerust. Ik hoop echt dat wij binnenkort de pil (of nou jij eigenlijk de ring, maar dat klinkt zo stom) de deur uit kunnen doen.ProudMama schreef:Je hebt het er gewoon voor over. Je wil het niet eens eten.Vergeet-me-nietje schreef:Haha dus eigenlijk heb je gewoon een afkickfase van 3 maanden en daarna een inwendig duiveltje dat je gewoon boos trapt als je iets slechts wil eten. Misschien durf ik het dan wel aan.
Het idee van nog 11 weken op deze bank hangen omdat ik rust moet houden vind ik vreselijk, maar ik doe het, alles voor 2 gezonde baby's.
Ik voel me ziek van de allergie, maar ik twijfel er niet eens over om de tabletten te nemen die ik niet mag, alles voor de kindjes hoor!!
Gewoon moedergevoel denk ik
Gast- Gast
Storm schreef:Maar wel met sarcasme waarschijnlijk, je kunt mij niet wijsmaken dat je geen ondertoon had bij die opmerking.AngelNyn schreef:loontjes-power schreef:Ze was opeens tegen lejow bezig dat ze moest oppassen want anders werd ze ook in het dagcafe benoemd :S
Nee niet met sarcasme, meer gewoon om er een beetje de draak mee te steken met hoe het hier gaat, bedoelde het verder niet negatief ofzo. Maar mensen lijken hier alles wel een beetje te verdraaien.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Een heeft hier 9 van de 10 keer een negatieve insteek. Dingen kunnen zeggen en die gelijk ontkrachten.
Gast- Gast
Komt door het hechte groepsgevoel AN
AngelNyn, je snapt zelf toch ook wel dat als je een opmerking maakt naar Lejow over het dagcafe met een '' erbij, dat het toch wel een beetje misselijk bedoelt is. Dan kun je er nog 100 keer '' bij zetten maar de toon blijft hetzelfde.
Gast- Gast
Maar dan word er direct gezegd dat mensen hier van alles verdraaien.. Als je een reactie anders had verwoord was het ook anders aangekomen bij sommige
Moezie- Kletskop
Heb je je oude avatar weer terug?VeryCherry schreef:Komt door het hechte groepsgevoel AN
Gast- Gast
Storm schreef:Heb je je oude avatar weer terug?VeryCherry schreef:Komt door het hechte groepsgevoel AN
Uhu, wilde weer is wat anders
Angelnyn ik krijg een beetje het idee bij jou dat je je mening zegt hoe jij hem vind (prima) Maar zodra er reacties op komen en mensen er anders over denken trek je de keutel met deze in om er maar een leuke draai aan te geven.
Laatst aangepast door Nonnevot op wo 4 mei 2011 - 1:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
VC Ik vind jou avatar echt jou (snap je hem??)
Moezie- Kletskop
loontjes-power schreef:VC Ik vind jou avatar echt jou (snap je hem??)
Jaaa, ik vat hem. Ik heb nu hetzelfde kapsel, maar dan zwart en een pony, maar wel zo hoog
En waarom is het achterbaks om hier iets te noemen, AngelNyn? Terwijl het hele forum, twitter, weet ik wat, mee kan lezen en jij hier ook post in het topic? Je bent vrij om mij of mijn reacties (dat laat ik even in het midden) achterbaks te noemen en ik sta open voor kritiek, maar loze uitingen die nergens op gebasseerd zijn kan ik weinig mee.
Gast- Gast
Hier ga ik heen Die gozer staat zooo te trippen joh, geweldig
Reva schreef:En waarom is het achterbaks om hier iets te noemen, AngelNyn? Terwijl het hele forum, twitter, weet ik wat, mee kan lezen en jij hier ook post in het topic? Je bent vrij om mij of mijn reacties (dat laat ik even in het midden) achterbaks te noemen en ik sta open voor kritiek, maar loze uitingen die nergens op gebasseerd zijn kan ik weinig mee.
Dat heb ik al uitgelegd Ik loop mensen niet persoonlijk aan te vallen, dat deed jij wel. Als je het dan ook nog eens in een ander topic doet, dus die combinatie van beide, dat vind ik achterbaks. Ik kwam toevallig in het dagcafe, kom ik ook niet dagelijks dus ik zag het toevallig. Daar ging het mij dus om
Maar laten we er maar over op houden, de dingen worden toch verkeerd begrepen. In ieder geval, mijn opmerking tegen Lejow was gewoon om een beetje te dollen en er de draak mee te steken, wilde niemand voor het hoofd stoten. Dit soort opmerkingen worden wel vaker gemaakt zonder dat er een probleem van gemaakt wordt, doe dat nu dan ook niet.
TukTuk- Ratel
Nonnevot schreef:Angelnyn ik krijg een beetje het idee bij jou dat je je mening zegt hoe jij hem vind (prima) Maar zodra er reacties op komen en mensen er anders over denken trek je de keutel met deze in om er maar een leuke draai aan te geven.
Jammer dat je dat zo ziet, want ik bedoelde die opmerking totaal niet zoals het hier nu ineens uitvergroot wordt en opgeblazen.
TukTuk- Ratel
Storm schreef:AngelNyn, je snapt zelf toch ook wel dat als je een opmerking maakt naar Lejow over het dagcafe met een '' erbij, dat het toch wel een beetje misselijk bedoelt is. Dan kun je er nog 100 keer '' bij zetten maar de toon blijft hetzelfde.
Jij maakt er van dat het misselijk bedoelt is, ik bedoelde het gewoon serieus met een knipoog. Het wordt nu enorm opgeblazen en er wordt veel meer van gemaakt dan dat het eigenlijk was. Ik zal de opmerking wel weg halen als het zoveel onnodige reacties veroorzaakt. Nogmaals, ik bedoelde er niks lulligs of misselijks aan.
TukTuk- Ratel
Reva schreef:Een heeft hier 9 van de 10 keer een negatieve insteek. Dingen kunnen zeggen en die gelijk ontkrachten.
Ja misschien dat anderen dat dan misbruiken, maar dat was totaal mijn insteek niet :S
TukTuk- Ratel
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: