Dagcafé
+18
Lejow
NoorA
Zininzon
Jordana
Lavendel
Luthien
Zwoesj
_Lacey_
TNMN
May
Sweety
Suus
Chocolate Cookie
TukTuk
Bimbam
Moezie
VeryCherry
Lotus
22 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:+1, zou het echt niet kunnen...Reva schreef:Mozz, gadver!!
Ik zou hem echt niet kunnen omleggen als hij wel gewond zou zijn
Ik ook niet, echt zo'n mannen opmerking!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gast- Gast
Echt super VC!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Vergeet-me-nietje schreef:Ik vraag me wel eens af hoe zwangere vrouwen zoveel zelfbeheersing kunnen hebben qua eten. Ik heb best een verstoorde relatie met eten (regelmatig eetbuien) en ik vraag me echt af of ik me ineens wel zou kunnen inhouden als ik zwanger was en dus wist dat het niet goed was voor de baby om zoveel vet/zout/suiker te eten.
Mmm ik heb de 1e 16 weken alleen maar gespuugd dus dan heb je vanzelf een zelfbeheersing. Tja en daarna..... ik kan nu zeggen dat ik blij ben dat ik eindelijk die kilo's kwijt ben hahahaa
Gast- Gast
Mooi hoor VC, hoe lang ben je daarmee bezig geweest?
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
De eerste 3 maanden ben je te misselijk om ook maar trek te hebben, dus dan heb je het probleem niet.Vergeet-me-nietje schreef:Ik vraag me wel eens af hoe zwangere vrouwen zoveel zelfbeheersing kunnen hebben qua eten. Ik heb best een verstoorde relatie met eten (regelmatig eetbuien) en ik vraag me echt af of ik me ineens wel zou kunnen inhouden als ik zwanger was en dus wist dat het niet goed was voor de baby om zoveel vet/zout/suiker te eten.
En verder blijft er best heel veel over hoor, al zou ik ontzettend veel zin hebben in een bagel met roomkaas en gerookte zalm of filet. En in patatjes met een biefstukje.
Maar ach, dan voel je weer schopjes in je buik en is je slechte trek al weer weg hoor
Gast- Gast
Euhm, alles bij elkaar een uurtje of tien Nu nog de achterkant en zelf een rond kussenmaken en er vulling in doen. Dit weekend is hij denk ik wel af.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Echt supermooi, VC! Knap dat je dat kunt
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik las net iets over het noemen van AngelNyn's topic in het dagcafe ofzo? what's going on?
Gast- Gast
Haha dus eigenlijk heb je gewoon een afkickfase van 3 maanden en daarna een inwendig duiveltje dat je gewoon boos trapt als je iets slechts wil eten. Misschien durf ik het dan wel aan.
Gast- Gast
Ze was opeens tegen lejow bezig dat ze moest oppassen want anders werd ze ook in het dagcafe benoemd :S
Dus het hele dagcafe werd er weer eens bijgehaald
Moezie- Kletskop
Storm schreef:Ik las net iets over het noemen van AngelNyn's topic in het dagcafe ofzo? what's going on?
sssssjjjttt niet doen...... nu ben je achterbaks !
Gast- Gast
Lejow Lejow Lejow
Nou, heeft ze toch nog d'r gelijk
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Nee gewoon nieuwsgierigNonnevot schreef:Storm schreef:Ik las net iets over het noemen van AngelNyn's topic in het dagcafe ofzo? what's going on?
sssssjjjttt niet doen...... nu ben je achterbaks !
Gast- Gast
hahahahahaVeryCherry schreef:Lejow Lejow Lejow
Gast- Gast
De samenvatting:
VC zei hier dat ze moe werd van het verkeertopic. Waarop ik dat topic ben gaan lezen en niet verbaasd was dat het om AngelNyn ging. En dat zei ik hier (dat ze een opperzeikerd had getroffen en ik *zwaaide* naar AngelNyn). En dat was achterbaks. Volgens mij open en bloot, maar okee.
VC zei hier dat ze moe werd van het verkeertopic. Waarop ik dat topic ben gaan lezen en niet verbaasd was dat het om AngelNyn ging. En dat zei ik hier (dat ze een opperzeikerd had getroffen en ik *zwaaide* naar AngelNyn). En dat was achterbaks. Volgens mij open en bloot, maar okee.
Gast- Gast
Je hebt het er gewoon voor over. Je wil het niet eens eten.Vergeet-me-nietje schreef:Haha dus eigenlijk heb je gewoon een afkickfase van 3 maanden en daarna een inwendig duiveltje dat je gewoon boos trapt als je iets slechts wil eten. Misschien durf ik het dan wel aan.
Het idee van nog 11 weken op deze bank hangen omdat ik rust moet houden vind ik vreselijk, maar ik doe het, alles voor 2 gezonde baby's.
Ik voel me ziek van de allergie, maar ik twijfel er niet eens over om de tabletten te nemen die ik niet mag, alles voor de kindjes hoor!!
Gewoon moedergevoel denk ik
Laatst aangepast door ProudMama op wo 4 mei 2011 - 1:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nee ze is niet genoemd haha
Maar er werd gezegd dat ze moest opletten met der reactie in het topic over fietsers..
Maar er werd gezegd dat ze moest opletten met der reactie in het topic over fietsers..
Moezie- Kletskop
PM, ik hoop echt voor je dat je je snel weer iets beter voelt!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
loontjes-power schreef:Ze was opeens tegen lejow bezig dat ze moest oppassen want anders werd ze ook in het dagcafe benoemd :S
Euhmm er stond een "" achter, dus het was niet zo serieus als jij hier nu doet voorkomen
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: