Dagcafé
+18
Merai
Susan
Luthien
TNMN
Lejow
Lotus
Oasis
Kabouter
Spring
VeryCherry
Burn
Jordana
Chocolate Cookie
Sjaantje
Caroow
Moezie
Suus
Mida4you
22 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
+1ProudMama schreef:Wat is er gebeurt?VeryCherry schreef:Ik ben verschrikkelijk boos op mijn broertje, maar ik weet niet of ik het tegen hem moet zeggen.
Gast- Gast
Ik moet nog broodjes halen voor mijn lunch.. Maar de klanten blijven lopen in de winkel en ze gaan maar niet weg.. Heb nog ongeveer 10 min en dan zijn meestal de broodjes op. Anders wordt het weer patat..
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Storm schreef:o klinkt leuk! Van de scouting ofzo?Lily schreef:Ik was op Jong Nederland kamp en het was erg gezellig en leuk maar wel ontzettend vermoeiend haha. Thema was wetenschap dus ook dat was voor de kids leerzaam en leuk.
Nee ik ben leiding bij Jong Nederland, dat is wel een soort scouting alleen bij ons komen ze gewoon knutselen en spelletjes spelen enzo
Gast- Gast
Ze is bezig met zichzelf omdat het niet goed ging de laatste tijd.Storm schreef:Ik vraag me eigenlijk af waarom Smikkell niet meer komt hier?
Gast- Gast
Klinkt leuk, Lily!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Bij ons hebben ze volgens mij ook zoiets in de buurt, van Jong Nederland. Erg leuk voor de kindernLily schreef:Storm schreef:o klinkt leuk! Van de scouting ofzo?Lily schreef:Ik was op Jong Nederland kamp en het was erg gezellig en leuk maar wel ontzettend vermoeiend haha. Thema was wetenschap dus ook dat was voor de kids leerzaam en leuk.
Nee ik ben leiding bij Jong Nederland, dat is wel een soort scouting alleen bij ons komen ze gewoon knutselen en spelletjes spelen enzo
Gast- Gast
Nou, eind mei ga ik dus stappen met mijn vriend, broertje en zwager. Gister waren we bij mijn ouders en toen vroeg ik meteen of ze op kunnen passen op N. Zei mijn paps; "hey, is dat dat feest in De Kelder?" Ja dus. Blijkt dat mijn vader ook graag mee had gewild en dat mijn broertje glashard gezegd heeft dat hij mijn paps niet mee wil hebben. En het lullige is nog wel dat mijn vriend en mijn paps mijn broertje zaterdag op gingen halen, anders moest hij met de trein. En toen kwam het gesprek in de auto op dat feest, mijn vriend heeft wat van de muziek laten horen en mijn vader helemaal enthousiast. Toen zei mijn vriend dat hij ook mee moest gaan en mijn paps had er al heel veel zin in. En mijn broertje zei al die tijd niks. Ik vind het zooo lullig, hij zegt niet eens waarom hij het niet hebben wil en ik snap ook niet wie hij denkt te zijn dat hij dat zomaar kan bepalen.
Maar nu weet ik dus niet of ik dat tegen hem moet zeggen. En ik zou het echt super vinden om mijn paps mee te hebben.
Maar nu weet ik dus niet of ik dat tegen hem moet zeggen. En ik zou het echt super vinden om mijn paps mee te hebben.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Zooo VC wat lullig ja. Hoe oud is je broertje? Kan me op zich wel indenken dat je je pa niet mee wilt hebben naar een feest..
Gast- Gast
O oke, wat rot voor haar.ProudMama schreef:Ze is bezig met zichzelf omdat het niet goed ging de laatste tijd.Storm schreef:Ik vraag me eigenlijk af waarom Smikkell niet meer komt hier?
Gast- Gast
Hij is 22 en mijn vader is absoluut geen ouwe lul om te zien ofzo. En hij gaat wel overal heen met mijn paps verder, naar de bios, autoRai, dat soort dingen en nu zou het ineens niet mogen?! Slaat nergens op.
Ik dacht dat je broertje 16 was ofzo..ik vind wel dat hij zich kinderachtig gedraagt dan, en ook echt niet fair naar jouw vader toe.VeryCherry schreef:Hij is 22 en mijn vader is absoluut geen ouwe lul om te zien ofzo. En hij gaat wel overal heen met mijn paps verder, naar de bios, autoRai, dat soort dingen en nu zou het ineens niet mogen?! Slaat nergens op.
Gast- Gast
Hmmm wat raar van je broertje :S kan je hem hier niet op aanspreken? Je vader kan er tenslotte niks aan doen en jij zou het ontzettend leuk vinden alsie meeging dan zou ik `m gewoon mee laten gaan hoor. Kan je moeder niet alleen op N passen?
Gast- Gast
Dat is inderdaad erg lullig, VC. Kan hij niet alsnog meegaan dan? Als jij en je vriend dat geen probleem vinden is dat toch hartstikke leuk? En moet je broertje maar niet zeuren, kom op.
Gast- Gast
Oh, mijn mams vind het geen probleem om alleen op te passen. En ik gunde mijn paps ook is een avond uit, hij heeft het ook niet makkelijk de laatste maanden. Mijn vriend zou het ook geweldig vinden als hij meegaat.
Ik vind het nog steeds geweldig als hij mee zou gaan, maar hij wil nu al niet eens meer Mijn broertje heeft hem echt tot op het bot gekwetst, kon je zo goed zien in zijn ogen.
Laat je pa gewoon mee gaan en geef je broertje op z'n flikker dat hij voor jullie heeft bepaald dat je pa niet mee mocht.
Gast- Gast
Nou, inderdaad.Alex schreef:Laat je pa gewoon mee gaan en geef je broertje op z'n flikker dat hij voor jullie heeft bepaald dat je pa niet mee mocht.
Gast- Gast
Ik zou het gewoon zeggen hoor VC! Zonde als zo'n uitje niet doorgaat omdat je broertje het niet wil..
Gast- Gast
Nah dan zou ik zelfs in staat zijn om te zeggen dat je broertje dan maar pech heeft en je vader lekker mee laten gaan. Kan me je vaders reactie goed voorstellen t.o.v. je broertje
Gast- Gast
ProudMama schreef:Thnx voor de koffie Bimbam
Wie wat je eerst? Of ben je helemaal nieuw? Heb het vast weer gemist...
Ik ben nieuw. Dus je hebt niks gemist hoor!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
O gezellig, welkom!!Bimbam schreef:ProudMama schreef:Thnx voor de koffie Bimbam
Wie wat je eerst? Of ben je helemaal nieuw? Heb het vast weer gemist...
Ik ben nieuw. Dus je hebt niks gemist hoor!
Gast- Gast
Gelukkig, dan heb ik dit keer ook niks gemist Leuk dat je mee komt kletsen, Bimbam!
Gast- Gast
Ik ga hem zo maar bellen en hopen dat hij niet aan het werk is, want hij doet echt raar. Dat feest duurt tot 5 uur 's nachts en hij vind het raar dat hij dan niet bij mijn ouders kan blijven slapen en maar de eerste trein in de ochtend terug kan nemen. En dat mijn paps nu helemaal niks meer met hem gaat doen.
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: