Dagcafé
+18
Merai
Susan
Luthien
TNMN
Lejow
Lotus
Oasis
Kabouter
Spring
VeryCherry
Burn
Jordana
Chocolate Cookie
Sjaantje
Caroow
Moezie
Suus
Mida4you
22 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Misschien eens een zuidmeeting organiseren?
Wat rot dat je je zo voelt PM Last van hooikoorts of is het wat anders? Dan is het misschien inderdaad verstandig toch even langs de huisarts te gaan, ook met het oog op die twee in je buik.
Wat rot dat je je zo voelt PM Last van hooikoorts of is het wat anders? Dan is het misschien inderdaad verstandig toch even langs de huisarts te gaan, ook met het oog op die twee in je buik.
Gast- Gast
Hallo dames!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Wie wil even meedenken? Ik ben vast een lijstje aan het maken met wat we mee moeten nemen op vakantie, met name voor A. Shoot!
Gast- Gast
Alex ik ga altijd het hele huis na qua ruimtes. Wat gebruik ik waar. Zo heb ik meestal wel alles bij elkaar.
Gast- Gast
Maar ik kan je niet echt helpen. Heb geen kinderen en ben voor mezelf ook altijd heel slecht in bedenken wat er mee moet.
Gast- Gast
Ik ben er ook niet zo goed in, de laatste keer dat ik een nachtje weg was had ik geeneens een tandenborstel... (Nouja, mijn hele toilettas lag nog thuis )
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ik ga ook de kamers langs wat ik moet hebben. En daarnaast maak ik nog een lijstje die ik aanvul van internet.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Haha Bimbam, das niet handig
Ik denk dat A. al genoeg heeft aan haar bikini en zonnebrand. Er zijn zoveel glijbanen in dat zwembad, volgens mij zie ik haar de rest van de dag niet meer (en mijn man ook niet, die blijft er uiteraard bij).
Ik denk dat A. al genoeg heeft aan haar bikini en zonnebrand. Er zijn zoveel glijbanen in dat zwembad, volgens mij zie ik haar de rest van de dag niet meer (en mijn man ook niet, die blijft er uiteraard bij).
Gast- Gast
Geen idee Alex. Ik moet dat van mij en mijn vriend ook echt altijd 100 x nagaan anders vergeet ik gewoon de helft
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Heb gebeld naar telefonisch spreekuur.Nonnevot schreef:Pm: ben je al naar de huisarts geweest ?
Gast- Gast
Wat zeiden ze daar dan PM?
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Alex schreef:Wie wil even meedenken? Ik ben vast een lijstje aan het maken met wat we mee moeten nemen op vakantie, met name voor A. Shoot!
Spul tegen muggen
Zonnebrand
Aftersun
Een strandbal of iets dergelijks, geen idee waar jullie naar toe gaan.
Wagenziekpilletjes (als ze daar last van heeft)
Norit, niet alleen voor haar maar ook handig voor volwassenen
Even denken nog..
Gast- Gast
Die heeft een zoontje wat net loopt en alles omgooit wat hij tegen komt. En aangezien ik niks mag doen lijkt me het geen goed idee als hij hier de boel afbreektSweety schreef:Hoe komt het dat je zonder stroom zit PM?
Als je je echt niet goed voelt dan gewoon thuis blijven. Misschien kan je zusje naar jou toe komen?
En praten kan ik toch amper en voel me echt ziek, dus laat mij maar gewoon rustig op de bank hangen vandaag...
En koffie zetten voor bezoek kan ook niet eens hahaha!
Gast- Gast
Goed zo en wat zeiden ze?ProudMama schreef:Heb gebeld naar telefonisch spreekuur.Nonnevot schreef:Pm: ben je al naar de huisarts geweest ?
Gast- Gast
Alle middeltjes die ik normaal gebruik vallen af. Het enige wat goed helpt zijn injecties met bijnierschorshormonen, en die mag ik absoluut niet. Zelfs de neusspray die ik normaal heb mag niet...Vergeet-me-nietje schreef:Misschien eens een zuidmeeting organiseren?
En je gaat het risico ook echt niet nemen met die 2.
Gast- Gast
Maandag al hoor En ik mag behalve Loratidine en een simpele neusspray gewoon niks.Nonnevot schreef:Goed zo en wat zeiden ze?ProudMama schreef:Heb gebeld naar telefonisch spreekuur.Nonnevot schreef:Pm: ben je al naar de huisarts geweest ?
Gast- Gast
uuhhmm ja half hahahahahaStorm schreef:Nonnevot, al klaar met poetsen?
Mijn lieve zoon gaat vanavond naar zijn vader. En aangezien ik toch voor piet snot poets als hij hier is, dacht ik bij mezelf "doe maar lekker de helft poetsen"
En zo kan ik nu dus wel die 90 berichten plaatsen wat ik nog moet doen vandaag......
Gast- Gast
ProudMama schreef:Maandag al hoor En ik mag behalve Loratidine en een simpele neusspray gewoon niks.Nonnevot schreef:Goed zo en wat zeiden ze?ProudMama schreef:Heb gebeld naar telefonisch spreekuur.Nonnevot schreef:Pm: ben je al naar de huisarts geweest ?
owww oeps hahahahha "kruip langzaam onder mijn steen vandaan...."
Dat is wel balen ! Frustrerend dat je nu gewoon niks mag hebben !
Gast- Gast
Ik voel hem ook hoor....Alex schreef:Storm schreef:Nonnevot, al klaar met poetsen?
Hahahahaha, jij blijft schoppen
Gast- Gast
Haha ja dat is zeker waar!Nonnevot schreef:uuhhmm ja half hahahahahaStorm schreef:Nonnevot, al klaar met poetsen?
Mijn lieve zoon gaat vanavond naar zijn vader. En aangezien ik toch voor piet snot poets als hij hier is, dacht ik bij mezelf "doe maar lekker de helft poetsen"
En zo kan ik nu dus wel die 90 berichten plaatsen wat ik nog moet doen vandaag......
Het lijkt mij trouwens zo leuk om S. en M. (klinkt raar he..) samen te laten spelen. Zat net de foto's op je hyves te kijken en die boef van jou is echt een deugniet eerste klas he?
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: