Dagcafé
+18
Merai
Susan
Luthien
TNMN
Lejow
Lotus
Oasis
Kabouter
Spring
VeryCherry
Burn
Jordana
Chocolate Cookie
Sjaantje
Caroow
Moezie
Suus
Mida4you
22 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Jordana schreef:**
Goh... is die meneer soms dezelfde als mijn ex???? Ik heb ook de cilinders laten vervangen omdat hij weliswaar zijn sleutel had ingeleverd maar ik er geld op durfde te verwedden dat hij tig kopieën had laden maken. Hij wilde 'alles' komen halen op een moment waarvan hij wist dat ik aan het werk was. Nou... Sjaantje heeft mooi vrij genomen die dag dus ik zat hem (verrassing!!!) op te wachten
Ik weet hun achtergrond niet, en de reden van hun breuk... maar ik vind het zó jammer als mensen zo uit elkaar gaan
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, absoluut niet..Sjaantje schreef:Storm schreef:Niet echt, ja je dacht dat ik je even op heterdaad wilde betrappen_Donnaa schreef:Storm, snap je m`n bedoeling inmiddels?
Volgens mij bedoelde Donnaa dat ze het jammer vindt dat ze geen burgemeester of admin is? Of snapte ik het ook niet helemaal?
Ik dacht dat Storm dacht dat ze een Burgemeester ontmaskerd had, maar dat dacht ze dus niet..
Maar ik bedoelde dat Storm nu inmiddels wel zou moeten weten hoe ik wil proberen dit forum onder de aandacht te krijgen..
Ach ik ben ook warrig vandaag
Gast- Gast
Ben benieuwd hoe je het gaat aanpakken, Donnaa!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
heb jij trouwens nog loopjes in je planning staan? In harkstede is ook een loopje hé de 26e. Lijkt me een hele mooieSuus schreef:Ben benieuwd hoe je het gaat aanpakken, Donnaa!
Gast- Gast
Zo zo, doe maar populair_Donnaa schreef:Gebruik maken van de populairste social media op dit moment
*edit, denk dat het niet verkeerd is als het forum wat bekender wordt. Dus lief dat je er wat voor kunt en wilt doen.
Laatst aangepast door Dolcis_ op ma 2 mei 2011 - 22:29; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Jordana schreef:**
Goh... is die meneer soms dezelfde als mijn ex???? Ik heb ook de cilinders laten vervangen omdat hij weliswaar zijn sleutel had ingeleverd maar ik er geld op durfde te verwedden dat hij tig kopieën had laden maken. Hij wilde 'alles' komen halen op een moment waarvan hij wist dat ik aan het werk was. Nou... Sjaantje heeft mooi vrij genomen die dag dus ik zat hem (verrassing!!!) op te wachten
Ik weet hun achtergrond niet, en de reden van hun breuk... maar ik vind het zó jammer als mensen zo uit elkaar gaan
Hij was niet meer gelukkig..Hij heeft er opeens een punt achter gezet en nou doet hij dit...
Dat vind ik ook en ik denk dat we dan nog meer streken van hem kunnen verwachten...
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Jawel, Reva, ik denk dat de dierenarts hetzelfde zal zeggen als jij. Zo te horen gaat het écht niet goed met Muffin en ik vrees dat het ook niet beter zal worden. Hammies worden ook niet zo oud en het zijn ook geen supersterke beestjes. Mijn Ennis was binnen 2 dagen van een gezonde hamster veranderd in een doodziek beestje en ik heb hem toen ook laten inslapen omdat ik niet wilde wachten tot hij vanzelf zou gaan hemelen.
En geniet lekker van je olijfjes! Groene of zwarte? Ik vind alleen de groene lekker
Donnaa, dank voor de uitleg, ik ben weer helemaal bij
voor Dolcis
En geniet lekker van je olijfjes! Groene of zwarte? Ik vind alleen de groene lekker
voor Dolcis
Ga jij er aan meedoen? Ik had 'm nog niet ontdekt, maar klinkt wel als een leuk loopje Maar wel een beetje lastig dat het doordeweeks is. Ik denk er nog even over naDolcis_ schreef:heb jij trouwens nog loopjes in je planning staan? In harkstede is ook een loopje hé de 26e. Lijkt me een hele mooieSuus schreef:Ben benieuwd hoe je het gaat aanpakken, Donnaa!
De eerstvolgende waar ik nu voor ingeschreven sta is de Ladies Run op 19 juni in Groningen. Zit nog na te denken over de nacht van Groningen, maar ben bang dat 7 km voor mij toch nog iets te hoog gegrepen is
Suus- Lady Post-a-lot
En wederom zou ik kunnen vragen of we over dezelfde persoon hebben Nee... dat zou té toevallig zijn, maar ik herken het wel in hoe hij onze relatie verbrak. Mijn tip: wees rustig en relaxed (jouw schoonzus dan), laat niet over je heen lopen en zorg dat je zo min mogelijk nog van jezelf prijsgeeft en dat je zo snel mogelijk klaar bent met alles regelen.Jordana schreef:**
Hopelijk kan ze van jullie steun krijgen als ze dat nodig heeft. Hoe gaat het eigenlijk met jou en je vriend nu?
De bekkema run is dat. Hij is er ook in 5 km en begint om 19.15 uur. Of ietsjepietsje eerder.
Ik wil er aan mee doen voor de halve marathon. Maar moet dan nog even een mp3 speler en een Garmin zien op te scharrelen
Ladies run lijkt mij ook erg leuk! Maar ik loop ergens rond die datum mee met de schansenloop.
Ik wil er aan mee doen voor de halve marathon. Maar moet dan nog even een mp3 speler en een Garmin zien op te scharrelen
Ladies run lijkt mij ook erg leuk! Maar ik loop ergens rond die datum mee met de schansenloop.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nee, absoluut niet..Sjaantje schreef:Storm schreef:Niet echt, ja je dacht dat ik je even op heterdaad wilde betrappen_Donnaa schreef:Storm, snap je m`n bedoeling inmiddels?
Volgens mij bedoelde Donnaa dat ze het jammer vindt dat ze geen burgemeester of admin is? Of snapte ik het ook niet helemaal?
Ik dacht dat Storm dacht dat ze een Burgemeester ontmaskerd had, maar dat dacht ze dus niet..
Maar ik bedoelde dat Storm nu inmiddels wel zou moeten weten hoe ik wil proberen dit forum onder de aandacht te krijgen..
Ach ik ben ook warrig vandaag
Ja nu snap ik het...ben ook niet de scherpste op dit moment.
Gast- Gast
wtf... op hyves onder openbare www's onder osama bin laden
"Amr Ibn Yassin
Zwarte Dag voor Al-Qaida. Misschien ook niet kk (6) Amerikanen(6) :'( Osama Bin Laden:'("
:S:S:S:S
"Amr Ibn Yassin
Zwarte Dag voor Al-Qaida. Misschien ook niet kk (6) Amerikanen(6) :'( Osama Bin Laden:'("
:S:S:S:S
Gast- Gast
Sjaantje schreef:En wederom zou ik kunnen vragen of we over dezelfde persoon hebben Nee... dat zou té toevallig zijn, maar ik herken het wel in hoe hij onze relatie verbrak. Mijn tip: wees rustig en relaxed (jouw schoonzus dan), laat niet over je heen lopen en zorg dat je zo min mogelijk nog van jezelf prijsgeeft en dat je zo snel mogelijk klaar bent met alles regelen.Jordana schreef:**
Hopelijk kan ze van jullie steun krijgen als ze dat nodig heeft. Hoe gaat het eigenlijk met jou en je vriend nu?
Ja die krijgt ze zeker. En ze praat ook ontzettend veel met haar moeder. Ze laat zich echt niet een twee drie kisten..
Ja hier gaat het met ups en downs. We hebben gister over dit zitten praten omdat we beide maar weer is versteld van hem stonden wat hij allemaal doet..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Sjaantje schreef:Jawel, Reva, ik denk dat de dierenarts hetzelfde zal zeggen als jij. Zo te horen gaat het écht niet goed met Muffin en ik vrees dat het ook niet beter zal worden. Hammies worden ook niet zo oud en het zijn ook geen supersterke beestjes. Mijn Ennis was binnen 2 dagen van een gezonde hamster veranderd in een doodziek beestje en ik heb hem toen ook laten inslapen omdat ik niet wilde wachten tot hij vanzelf zou gaan hemelen.
voor Dolcis
Nee groen, zwart lust ik niet!
Paar weken terug zat mn zus er met haar hamster, ook ingeslapen, dus denk Muffin ook wel. Vroeg de dierenarts welk beestje t was omdat er van ons gezin nogal wat in de computer stonden. Beethoven? Dood. Balou? Dood. Jimmy? Dood. Baba? Dood. Elmo? Dood. Shamu? Dood. Panda? Dood. Tijger? Dood. Simba? Dood. Gezellige boel
Gast- Gast
Die schansenloop klinkt ook erg leuk zeg! Maar nog veel te ver voor mij Ik zie dat het idd de dag voor de Ladies Run isDolcis_ schreef:De bekkema run is dat. Hij is er ook in 5 km en begint om 19.15 uur. Of ietsjepietsje eerder.
Suus- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Nee groen, zwart lust ik niet!
Paar weken terug zat mn zus er met haar hamster, ook ingeslapen, dus denk Muffin ook wel. Vroeg de dierenarts welk beestje t was omdat er van ons gezin nogal wat in de computer stonden. Beethoven? Dood. Balou? Dood. Jimmy? Dood. Baba? Dood. Elmo? Dood. Shamu? Dood. Panda? Dood. Tijger? Dood. Simba? Dood. Gezellige boel
Zwarte olijven zijn jakkiebah!
Haha dat van die hele waslijst met beestjes in de computer van de dierenarts herken ik! Ze waren er allemaal niet meer...
Suus schreef:Die schansenloop klinkt ook erg leuk zeg! Maar nog veel te ver voor mij Ik zie dat het idd de dag voor de Ladies Run isDolcis_ schreef:De bekkema run is dat. Hij is er ook in 5 km en begint om 19.15 uur. Of ietsjepietsje eerder.
Denk dat dat een beetje teveel voor mij word Beiden lopen haha!
Had je verder nog wat leuks gezien?
Gast- Gast
Hey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Hey VC!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Nu is de Ladies Run voor jou misschien niet zo ver, maar tochDolcis_ schreef:Suus schreef:Die schansenloop klinkt ook erg leuk zeg! Maar nog veel te ver voor mij Ik zie dat het idd de dag voor de Ladies Run isDolcis_ schreef:De bekkema run is dat. Hij is er ook in 5 km en begint om 19.15 uur. Of ietsjepietsje eerder.
Denk dat dat een beetje teveel voor mij word Beiden lopen haha!
Had je verder nog wat leuks gezien?
Heb verder nog niets leuks op de planning, maar heb ook niet heel actief gezocht De Bommen Berend Loop lijkt mij ook wel leuk, maar is pas in augustus en misschien ben ik dan op vakantie. En natuurlijk de 4 Mijl in oktober Maar als je nog leuke tips hebt, dan hoor ik het graag!
Suus- Lady Post-a-lot
Ik vind dat ik mijn vrije dag nu al goed heb besteed!
Ik heb heerlijk lang geslapen, en daarna heerlijk lang in bed gelegen. Ik ga er nu maar is uit denk ik, en dan straks ff winkelen met mams (en haar portemonnee:D), en dan vanavond weer terug!
Ik heb heerlijk lang geslapen, en daarna heerlijk lang in bed gelegen. Ik ga er nu maar is uit denk ik, en dan straks ff winkelen met mams (en haar portemonnee:D), en dan vanavond weer terug!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Klinkt goed Burn!!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
VeryCherry schreef:Klinkt goed Burn!!