Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+18
Merai
Susan
Luthien
TNMN
Lejow
Lotus
Oasis
Kabouter
Spring
VeryCherry
Burn
Jordana
Chocolate Cookie
Sjaantje
Caroow
Moezie
Suus
Mida4you
22 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 4 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Sjaantje ma 2 mei 2011 - 22:25

Jordana schreef:**

Goh... is die meneer soms dezelfde als mijn ex???? Ik heb ook de cilinders laten vervangen omdat hij weliswaar zijn sleutel had ingeleverd maar ik er geld op durfde te verwedden dat hij tig kopieën had laden maken. Hij wilde 'alles' komen halen op een moment waarvan hij wist dat ik aan het werk was. Nou... Sjaantje heeft mooi vrij genomen die dag dus ik zat hem (verrassing!!!) op te wachten Very Happy
Ik weet hun achtergrond niet, en de reden van hun breuk... maar ik vind het zó jammer als mensen zo uit elkaar gaan Sad
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 22:26

Sjaantje schreef:
Storm schreef:
_Donnaa schreef:Storm, snap je m`n bedoeling inmiddels? :P
Niet echt, ja je dacht dat ik je even op heterdaad wilde betrappen :P

Volgens mij bedoelde Donnaa dat ze het jammer vindt dat ze geen burgemeester of admin is? Of snapte ik het ook niet helemaal?
Nee, absoluut niet..
Ik dacht dat Storm dacht dat ze een Burgemeester ontmaskerd had, maar dat dacht ze dus niet..

Maar ik bedoelde dat Storm nu inmiddels wel zou moeten weten hoe ik wil proberen dit forum onder de aandacht te krijgen..

Ach ik ben ook warrig vandaag :P

Gast
Gast

Bericht  Suus ma 2 mei 2011 - 22:26

Ben benieuwd hoe je het gaat aanpakken, Donnaa! smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 22:27

Suus schreef:Ben benieuwd hoe je het gaat aanpakken, Donnaa! smile
heb jij trouwens nog loopjes in je planning staan? In harkstede is ook een loopje hé de 26e. Lijkt me een hele mooie Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 22:27

Gebruik maken van de populairste social media op dit moment Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 22:28

_Donnaa schreef:Gebruik maken van de populairste social media op dit moment Wink
Zo zo, doe maar populair Wink

*edit, denk dat het niet verkeerd is als het forum wat bekender wordt. Dus lief dat je er wat voor kunt en wilt doen.

Laatst aangepast door Dolcis_ op ma 2 mei 2011 - 22:29; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Jordana ma 2 mei 2011 - 22:28

Sjaantje schreef:

Goh... is die meneer soms dezelfde als mijn ex???? Ik heb ook de cilinders laten vervangen omdat hij weliswaar zijn sleutel had ingeleverd maar ik er geld op durfde te verwedden dat hij tig kopieën had laden maken. Hij wilde 'alles' komen halen op een moment waarvan hij wist dat ik aan het werk was. Nou... Sjaantje heeft mooi vrij genomen die dag dus ik zat hem (verrassing!!!) op te wachten Very Happy
Ik weet hun achtergrond niet, en de reden van hun breuk... maar ik vind het zó jammer als mensen zo uit elkaar gaan Sad

Hij was niet meer gelukkig..Hij heeft er opeens een punt achter gezet en nou doet hij dit...
Dat vind ik ook en ik denk dat we dan nog meer streken van hem kunnen verwachten...
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346

Bericht  Sjaantje ma 2 mei 2011 - 22:29

Jawel, Reva, ik denk dat de dierenarts hetzelfde zal zeggen als jij. Zo te horen gaat het écht niet goed met Muffin en ik vrees dat het ook niet beter zal worden. Hammies worden ook niet zo oud en het zijn ook geen supersterke beestjes. Mijn Ennis was binnen 2 dagen van een gezonde hamster veranderd in een doodziek beestje en ik heb hem toen ook laten inslapen omdat ik niet wilde wachten tot hij vanzelf zou gaan hemelen.
hug

En geniet lekker van je olijfjes! Groene of zwarte? Ik vind alleen de groene lekker Very Happy

Donnaa, dank voor de uitleg, ik ben weer helemaal bij Wink

hug voor Dolcis
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Suus ma 2 mei 2011 - 22:31

Dolcis_ schreef:
Suus schreef:Ben benieuwd hoe je het gaat aanpakken, Donnaa! smile
heb jij trouwens nog loopjes in je planning staan? In harkstede is ook een loopje hé de 26e. Lijkt me een hele mooie Very Happy
Ga jij er aan meedoen? Ik had 'm nog niet ontdekt, maar klinkt wel als een leuk loopje smile Maar wel een beetje lastig dat het doordeweeks is. Ik denk er nog even over na smile
De eerstvolgende waar ik nu voor ingeschreven sta is de Ladies Run op 19 juni in Groningen. Zit nog na te denken over de nacht van Groningen, maar ben bang dat 7 km voor mij toch nog iets te hoog gegrepen is Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje ma 2 mei 2011 - 22:32

En wederom zou ik kunnen vragen of we over dezelfde persoon hebben :shock: Nee... dat zou té toevallig zijn, maar ik herken het wel in hoe hij onze relatie verbrak. Mijn tip: wees rustig en relaxed (jouw schoonzus dan), laat niet over je heen lopen en zorg dat je zo min mogelijk nog van jezelf prijsgeeft en dat je zo snel mogelijk klaar bent met alles regelen.
Hopelijk kan ze van jullie steun krijgen als ze dat nodig heeft. Hoe gaat het eigenlijk met jou en je vriend nu?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 22:33

De bekkema run is dat. Hij is er ook in 5 km en begint om 19.15 uur. Of ietsjepietsje eerder.
Ik wil er aan mee doen voor de halve marathon. Maar moet dan nog even een mp3 speler en een Garmin zien op te scharrelen :P
Ladies run lijkt mij ook erg leuk! Maar ik loop ergens rond die datum mee met de schansenloop.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 22:33

_Donnaa schreef:
Sjaantje schreef:
Storm schreef:
_Donnaa schreef:Storm, snap je m`n bedoeling inmiddels? :P
Niet echt, ja je dacht dat ik je even op heterdaad wilde betrappen :P

Volgens mij bedoelde Donnaa dat ze het jammer vindt dat ze geen burgemeester of admin is? Of snapte ik het ook niet helemaal?
Nee, absoluut niet..
Ik dacht dat Storm dacht dat ze een Burgemeester ontmaskerd had, maar dat dacht ze dus niet..

Maar ik bedoelde dat Storm nu inmiddels wel zou moeten weten hoe ik wil proberen dit forum onder de aandacht te krijgen..

Ach ik ben ook warrig vandaag :P

Ja nu snap ik het...ben ook niet de scherpste op dit moment.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 22:34

wtf... op hyves onder openbare www's onder osama bin laden
"Amr Ibn Yassin
Zwarte Dag voor Al-Qaida. Misschien ook niet kk (6) Amerikanen(6) :'( Osama Bin Laden:'("

:S:S:S:S

Gast
Gast

Bericht  Jordana ma 2 mei 2011 - 22:34

Sjaantje schreef:
En wederom zou ik kunnen vragen of we over dezelfde persoon hebben :shock: Nee... dat zou té toevallig zijn, maar ik herken het wel in hoe hij onze relatie verbrak. Mijn tip: wees rustig en relaxed (jouw schoonzus dan), laat niet over je heen lopen en zorg dat je zo min mogelijk nog van jezelf prijsgeeft en dat je zo snel mogelijk klaar bent met alles regelen.
Hopelijk kan ze van jullie steun krijgen als ze dat nodig heeft. Hoe gaat het eigenlijk met jou en je vriend nu?

Ja die krijgt ze zeker. En ze praat ook ontzettend veel met haar moeder. Ze laat zich echt niet een twee drie kisten..

Ja hier gaat het met ups en downs. We hebben gister over dit zitten praten omdat we beide maar weer is versteld van hem stonden wat hij allemaal doet..
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 22:37

Sjaantje schreef:Jawel, Reva, ik denk dat de dierenarts hetzelfde zal zeggen als jij. Zo te horen gaat het écht niet goed met Muffin en ik vrees dat het ook niet beter zal worden. Hammies worden ook niet zo oud en het zijn ook geen supersterke beestjes. Mijn Ennis was binnen 2 dagen van een gezonde hamster veranderd in een doodziek beestje en ik heb hem toen ook laten inslapen omdat ik niet wilde wachten tot hij vanzelf zou gaan hemelen.
hug

En geniet lekker van je olijfjes! Groene of zwarte? Ik vind alleen de groene lekker Very Happy

Donnaa, dank voor de uitleg, ik ben weer helemaal bij Wink

hug voor Dolcis

Nee groen, zwart lust ik niet!

Paar weken terug zat mn zus er met haar hamster, ook ingeslapen, dus denk Muffin ook wel. Vroeg de dierenarts welk beestje t was omdat er van ons gezin nogal wat in de computer stonden. Beethoven? Dood. Balou? Dood. Jimmy? Dood. Baba? Dood. Elmo? Dood. Shamu? Dood. Panda? Dood. Tijger? Dood. Simba? Dood. Gezellige boel :P

Gast
Gast

Bericht  Suus ma 2 mei 2011 - 22:40

Dolcis_ schreef:De bekkema run is dat. Hij is er ook in 5 km en begint om 19.15 uur. Of ietsjepietsje eerder.
Ik wil er aan mee doen voor de halve marathon. Maar moet dan nog even een mp3 speler en een Garmin zien op te scharrelen :P
Ladies run lijkt mij ook erg leuk! Maar ik loop ergens rond die datum mee met de schansenloop.
Die schansenloop klinkt ook erg leuk zeg! Maar nog veel te ver voor mij Wink Ik zie dat het idd de dag voor de Ladies Run is smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje ma 2 mei 2011 - 22:44

Reva schreef:Nee groen, zwart lust ik niet!

Paar weken terug zat mn zus er met haar hamster, ook ingeslapen, dus denk Muffin ook wel. Vroeg de dierenarts welk beestje t was omdat er van ons gezin nogal wat in de computer stonden. Beethoven? Dood. Balou? Dood. Jimmy? Dood. Baba? Dood. Elmo? Dood. Shamu? Dood. Panda? Dood. Tijger? Dood. Simba? Dood. Gezellige boel :P

Zwarte olijven zijn jakkiebah!

Haha dat van die hele waslijst met beestjes in de computer van de dierenarts herken ik! Ze waren er allemaal niet meer...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 22:44

Suus schreef:
Dolcis_ schreef:De bekkema run is dat. Hij is er ook in 5 km en begint om 19.15 uur. Of ietsjepietsje eerder.
Die schansenloop klinkt ook erg leuk zeg! Maar nog veel te ver voor mij Wink Ik zie dat het idd de dag voor de Ladies Run is smile

Denk dat dat een beetje teveel voor mij word laughcry Beiden lopen haha!
Had je verder nog wat leuks gezien?

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry ma 2 mei 2011 - 22:45

Hey meiden smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 22:45

VeryCherry schreef:Hey meiden smile
Haii

Gast
Gast

Bericht  Burn ma 2 mei 2011 - 22:46

Hey VC!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Suus ma 2 mei 2011 - 22:46

Dolcis_ schreef:
Suus schreef:

Denk dat dat een beetje teveel voor mij word laughcry Beiden lopen haha!
Had je verder nog wat leuks gezien?
Nu is de Ladies Run voor jou misschien niet zo ver, maar toch Wink
Heb verder nog niets leuks op de planning, maar heb ook niet heel actief gezocht smile De Bommen Berend Loop lijkt mij ook wel leuk, maar is pas in augustus en misschien ben ik dan op vakantie. En natuurlijk de 4 Mijl in oktober smile Maar als je nog leuke tips hebt, dan hoor ik het graag!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Burn ma 2 mei 2011 - 22:47

Ik vind dat ik mijn vrije dag nu al goed heb besteed!

Ik heb heerlijk lang geslapen, en daarna heerlijk lang in bed gelegen. Ik ga er nu maar is uit denk ik, en dan straks ff winkelen met mams (en haar portemonnee:D), en dan vanavond weer terug!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  VeryCherry ma 2 mei 2011 - 22:48

Klinkt goed Burn!!
VeryCherry
VeryCherry