Dagcafé
+18
Merai
Susan
Luthien
TNMN
Lejow
Lotus
Oasis
Kabouter
Spring
VeryCherry
Burn
Jordana
Chocolate Cookie
Sjaantje
Caroow
Moezie
Suus
Mida4you
22 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Dolcis_ schreef:Wel fijn Kan je nog even lekker liggen
Ach daarom!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Uhm eigenlijk niet zoveel. Straks boodschappen doen, daarna ff huishouden doen want het is een troep hier En vanmiddag wil ik een eindje aan fietsen met de kleine. Heb jij nog iets op de planning vandaag?
Mida4you- Ratel
Het is hier ook een troep. Dus daar wil ik wat aan gaan doen. Dan naar de fysio en hardlopen Tenminste, als mijn zoontje naar opa en oma kan. Soms best lastig.
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Het is hier ook een troep. Dus daar wil ik wat aan gaan doen. Dan naar de fysio en hardlopen Tenminste, als mijn zoontje naar opa en oma kan. Soms best lastig.
Oke, ja misschien dat ik straks ook nog ff ga sporten. Er is bij ons op de sportschool een kinderopvang van 09.00 tot 12.00 uur dus dat is erg handig.
Mida4you- Ratel
Ik ben trouwens best verbaasd. In moeilijke tijden kom je er echt achter wat je aan mensen hebt. Sommigen doen zich voor als je beste vrienden. Maar daar heb ik echt niks van gehoord en ben al een maand uit de running van het werk. Ze weet dat het niet goed met me gaat, maar hoor gewoon niks van haar.
In tegenstelling tot wat andere mensen, waar ik niet zoveel contact mee heb. Die sturen me regelmatig iets dat ze aan me denken enzo, of ze bellen. Ik heb zelfs kaartjes ontvangen van mensen waar ik het niet van verwacht.
Echt bijzonder is dat!
In tegenstelling tot wat andere mensen, waar ik niet zoveel contact mee heb. Die sturen me regelmatig iets dat ze aan me denken enzo, of ze bellen. Ik heb zelfs kaartjes ontvangen van mensen waar ik het niet van verwacht.
Echt bijzonder is dat!
Gast- Gast
Zo dat is handig zeg! Wat luxe.Mirjam4you schreef:Dolcis_ schreef:Het is hier ook een troep. Dus daar wil ik wat aan gaan doen. Dan naar de fysio en hardlopen Tenminste, als mijn zoontje naar opa en oma kan. Soms best lastig.
Oke, ja misschien dat ik straks ook nog ff ga sporten. Er is bij ons op de sportschool een kinderopvang van 09.00 tot 12.00 uur dus dat is erg handig.
Gast- Gast
Goedemorgen!!
Ja het is weer gefixt met explorer te kunnen posten
Ja het is weer gefixt met explorer te kunnen posten
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Had jij daar ook al last van LP?
Ik ben aan het werk vandaag tot 13.00, heb net de post gedaan en nu even zitten
Ik ben aan het werk vandaag tot 13.00, heb net de post gedaan en nu even zitten
Gast- Gast
Ten eerste, wat vervelend dat je uit de running bent. En ja hier weet ik ook alles vanaf dat je er pas achter komt wanneer je iets hebt wie je echte vrienden zijn. Heel rot dat je dan niets van hun hoort. En het inderdaad wel fijn dat je kaartje hebt gekregen van de mensen van wie je het juist niet verwacht. Maar toch blijft het raar dat je van je beste vrienden niets hoort.
Mida4you- Ratel
Ja gisteren.. Toen ben ik overgestapt naar Chrome, maar dat vind ik zo onhandig. Meer omdat ik explorer gewend ben.
Alleen zie ik nu dat ze weer de oude stijl terug hebben met posten van reacties..
Alleen zie ik nu dat ze weer de oude stijl terug hebben met posten van reacties..
Moezie- Kletskop
Mirjam4you schreef:Ten eerste, wat vervelend dat je uit de running bent. En ja hier weet ik ook alles vanaf dat je er pas achter komt wanneer je iets hebt wie je echte vrienden zijn. Heel rot dat je dan niets van hun hoort. En het inderdaad wel fijn dat je kaartje hebt gekregen van de mensen van wie je het juist niet verwacht. Maar toch blijft het raar dat je van je beste vrienden niets hoort.
Ja Ik ben er best verbaasd over. Gister belde iemand mij op om te vragen hoe het gaat, waar ik verder vrij weinig mee heb.
Toch jammer dat mensen zich dan anders voor doen.
Gast- Gast
Dolcis.. Helaas kom je dan wel je echte vrienden tegen! Van veel mensen verwacht je niet eens dat je ze niks laten horen, maar niets is minder waar!
Ik heb een paar jaar geleden toen ik heel diep in de put zat heel veel vrienden kunnen doorstrepen..
Ik heb een paar jaar geleden toen ik heel diep in de put zat heel veel vrienden kunnen doorstrepen..
Moezie- Kletskop
Hoe ben je ermee om gegaan dan? Heb je er wat van gezegd tegen die mensen? Contact verbroken, laten verwateren?loontjes-power schreef:Dolcis.. Helaas kom je dan wel je echte vrienden tegen! Van veel mensen verwacht je niet eens dat je ze niks laten horen, maar niets is minder waar!
Wel fijn dat je weer uit die diepe put bent gekomen. Zal wel niet makkelijk geweest zijn
Gast- Gast
goeiemorgen,
Heb geen zin in vandaag. Krijgen straks visite waar ik niet zo op zit te wachten. Niet de personen op zich, maar kan m'n tijd zoveel nuttiger besteden (en dan gaat ze zitten forummen...)
@ Dolcis, dat mensen leren kennen is heel herkenbaar. Ook dat juist anderen waarvan je het niet verwacht wel iets laten horen. Ik vraag mij weleens af hoe dat toch komt, want iedereen die ziek wordt kent wel dat soort mensen, volgens mij. Maarja ik ga ook geen contact zoeken om het te vragen.
Heb geen zin in vandaag. Krijgen straks visite waar ik niet zo op zit te wachten. Niet de personen op zich, maar kan m'n tijd zoveel nuttiger besteden (en dan gaat ze zitten forummen...)
@ Dolcis, dat mensen leren kennen is heel herkenbaar. Ook dat juist anderen waarvan je het niet verwacht wel iets laten horen. Ik vraag mij weleens af hoe dat toch komt, want iedereen die ziek wordt kent wel dat soort mensen, volgens mij. Maarja ik ga ook geen contact zoeken om het te vragen.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Luthien, forummen is toch ook goede dagbesteding En meestal is het uiteindelijk best gezellig toch?
Ik wil er ook niet naar vragen, lijkt ook weer zo raar. Terwijl ik best benieuwd ben hoe het komt.
Ik wil er ook niet naar vragen, lijkt ook weer zo raar. Terwijl ik best benieuwd ben hoe het komt.
Gast- Gast
Ladies, ik ga er even vandoor! doeii!
Mida4you- Ratel
Dolcis_ schreef:Doeii, boodschapseMirjam4you schreef:Ladies, ik ga er even vandoor! doeii!
Haha, ja dank je!
Mida4you- Ratel
Ik heb op een gegeven moment mijn telefoon gepakt en ben gaan verwijderen waar ik nog helemaal niks van gehoord had..
Na een maand deed ik dit weer.. Ik was op dat moment een grote zombie zonder gedachte ofzo
Maar goed ik heb ook nooit meer iets laten weten! Nu kom ik nog wel eens iemand tegen en dan is het hoi en hoe is het... Meer niet!
De mensen die mij toen hebben gesteund zijn mijn echte vrienden! Nu als ik even een dip heb kan ik altijd bij hun terecht!
Nee uit zo een diepe put komen is niet makkelijk.. Maar ik wou niet meer in die negatieve spiraal zitten.. Toen heb ik samen met mijn vriend alle dingen die mij een negatief gevoel gaven weg gegooid.. En door aan alles een positieve draai te geven ben ik eruit gekomen!!
Niet makkelijk maar het voelt zo goed!!
Nu werk ik 4 dagen in de week en 1 dag ga ik naar school.. En dan te bedenken dat ik een paar jaar geleden helemaal afgekeurd was door een depresie
Na een maand deed ik dit weer.. Ik was op dat moment een grote zombie zonder gedachte ofzo
Maar goed ik heb ook nooit meer iets laten weten! Nu kom ik nog wel eens iemand tegen en dan is het hoi en hoe is het... Meer niet!
De mensen die mij toen hebben gesteund zijn mijn echte vrienden! Nu als ik even een dip heb kan ik altijd bij hun terecht!
Nee uit zo een diepe put komen is niet makkelijk.. Maar ik wou niet meer in die negatieve spiraal zitten.. Toen heb ik samen met mijn vriend alle dingen die mij een negatief gevoel gaven weg gegooid.. En door aan alles een positieve draai te geven ben ik eruit gekomen!!
Niet makkelijk maar het voelt zo goed!!
Nu werk ik 4 dagen in de week en 1 dag ga ik naar school.. En dan te bedenken dat ik een paar jaar geleden helemaal afgekeurd was door een depresie
Moezie- Kletskop
Ja lullig is dat om er in tijden van nood achter te komen aan wie je wel en niet wat hebt. Wij zijn er tijdens onze verhuizing juist achter gekomen dat hele goede vrienden van ons nog veel meer voor ons over hebben dan we hadden gedacht. We wisten al wel dat het goede vrienden waren, maar dit ging echt alle verwachtingen te boven. Echt, wat een geweldige mensen!
Ik ben al lekker fanatiek bezig geweest. Heb daarstraks alvast aardappels geschild voor vanavond en heb het hele huis gestofzuigd en gedweild en nu zit ik vast aan de keukentafel achter m'n pc totdat de vloer droog is Maar daz niet erg, want ik moet toch werken nu.
Ik ben al lekker fanatiek bezig geweest. Heb daarstraks alvast aardappels geschild voor vanavond en heb het hele huis gestofzuigd en gedweild en nu zit ik vast aan de keukentafel achter m'n pc totdat de vloer droog is Maar daz niet erg, want ik moet toch werken nu.
Gast- Gast
Knap hoor dat je de draad zo weer hebt opgepakt! Vind je het niet zwaar werken en school?
Ik doe dat ook, en ik vind het best zwaar. Het is me ook niet gelukt om het dit schooljaar af te ronden Lig momenteel een beetje stil met alles. Maar komt wel Na de mei vakantie ga ik school weer op pakken.
Jammer van die vrienden. Ik denk dat ik het ook zo ga doen. Gewoon ook niks meer laten horen van mezelf.
Ik doe dat ook, en ik vind het best zwaar. Het is me ook niet gelukt om het dit schooljaar af te ronden Lig momenteel een beetje stil met alles. Maar komt wel Na de mei vakantie ga ik school weer op pakken.
Jammer van die vrienden. Ik denk dat ik het ook zo ga doen. Gewoon ook niks meer laten horen van mezelf.
Gast- Gast
Nu na 10 jaar vraag ik het me zelfs nog weleens af. Ik ben op mijn 16e ernstig ziek geweest en heb na de start van de behandeling nooit meer wat van mijn 'twee beste vriendinnen' gehoord, terwijl we gewoon bij elkaar op school zaten. Toen kreeg ik ook kaartjes van andere eindejaars waar ik nooit samen les mee heb gehad, die mij dus eigenlijk niet eens kenden.
Alleen ben ik er ook wel een soort boos over. Ik zou ze op een reünie ook niet zelf aanspreken denk ik.
En forummen is een hele leuke dagbesteding, maar als je nog meer te doen hebt, is het ontwijkings gedrag. Ga de stofzuiger maar eens te voorschijn halen (even iets nuttigs doen)
Alleen ben ik er ook wel een soort boos over. Ik zou ze op een reünie ook niet zelf aanspreken denk ik.
En forummen is een hele leuke dagbesteding, maar als je nog meer te doen hebt, is het ontwijkings gedrag. Ga de stofzuiger maar eens te voorschijn halen (even iets nuttigs doen)
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Wat voor ziekte had je dan als ik vragen mag?
Kan me voorstellen dat je er best boos over bent. Je rekent eigenlijk (onbewust) toch op steun van de mensen om je heen. Vooral je vrienden.
Kan me voorstellen dat je er best boos over bent. Je rekent eigenlijk (onbewust) toch op steun van de mensen om je heen. Vooral je vrienden.
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: