Dagcafé
+18
Merai
Susan
Luthien
TNMN
Lejow
Lotus
Oasis
Kabouter
Spring
VeryCherry
Burn
Jordana
Chocolate Cookie
Sjaantje
Caroow
Moezie
Suus
Mida4you
22 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
@ caroow, Nee, daarvoor kan je de jas echt niet voor laten hangen!
@ Brennuss, slaap lekker
@ Brennuss, slaap lekker
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Reva schreef:Muffin is doodEn ik durf me nooit meer te vertonen bij die dierenarts.
Wie of wat is Muffin en wat heb je ermee bij de dierenarts gedaan?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
tututu mn vriend heeft vanavond hospiteeravond voor zn kamer, vanaf volgende week gaan we officieel samenwonen
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Leuk! Heb je er erg zin in? Ik vind het zo leuk om samen te wonen Maar ik heb dan ook een hele leuke vriend
Caroow- Lady Post-a-lot
haha als ik geen leuke vriend had ging ik ook niet met hem samenwonen
maar we zijn sinds we dit huisje hebben eigenlijk altijd al samen hier (is nu bijna drie maanden) en dat gaat heel goed. Hij had zn kamer meer aangehouden omdat er 1 geen zin hadden om tegelijkertijd 2 studentenkamers leeg te halen en ten tweede zn studie naast zn kamer zit en we dachten dat ie daar nog wel is zou studeren ofzo.
Maar ja hij is altijd hier :p
maar we zijn sinds we dit huisje hebben eigenlijk altijd al samen hier (is nu bijna drie maanden) en dat gaat heel goed. Hij had zn kamer meer aangehouden omdat er 1 geen zin hadden om tegelijkertijd 2 studentenkamers leeg te halen en ten tweede zn studie naast zn kamer zit en we dachten dat ie daar nog wel is zou studeren ofzo.
Maar ja hij is altijd hier :p
Atelier Madame- Ratel
Herkenbaar, voordat we de sleutel van ons huis kregen woonde hij ook al zo ongeveer bij mij. In mijn kamer die kleiner was dat de badkamer van Isabella
Caroow- Lady Post-a-lot
Oooh Revie, wat erg voor je!
Heb je hem bij de dierenarts gelaten? Heb je zo hard gehuild dat je er nooit meer heen durft?
Heb je hem bij de dierenarts gelaten? Heb je zo hard gehuild dat je er nooit meer heen durft?
Gast- Gast
Alex schreef:Oooh Revie, wat erg voor je!
Ja
In de wachtkamer zat ik nog druk te kletsen, in de spreekkamer ook toen ze Muffin bekeek en ik dacht nog nou gaat goed Totdat ze vroeg of ik erbij wilde zijn of niet. Omg... Echt brullen. De assistente kwam zelfs een glas water brengen
Gast- Gast
haha samen op een studentenkamer is nog erger!Caroow schreef:Herkenbaar, voordat we de sleutel van ons huis kregen woonde hij ook al zo ongeveer bij mij. In mijn kamer die kleiner was dat de badkamer van Isabella
Wij wonen eigk gewoon al samen in het huisje waar hij zo bij komt
Atelier Madame- Ratel
Toen wij net wat kregen werd zijn huis nog gebouwd en toen het af was woonde we samen. Eigenlijk is het dus zijn huis, maar hij heeft er nooit zonder mij gewoond.
Nu klinkt het alsof hij een heel groot huis heeft laten bouwen, maar het is gewoon een appartement. Wel met een badkamer van 3,5 bij 4, bijna net zo groot als ons oude huis dus
Nu klinkt het alsof hij een heel groot huis heeft laten bouwen, maar het is gewoon een appartement. Wel met een badkamer van 3,5 bij 4, bijna net zo groot als ons oude huis dus
Caroow- Lady Post-a-lot
whaha geniaal!
Wij hebben een 2 kamer benedenwoning, niet heel groot (45m2) maar wel met een grote tuin
Wij hebben een 2 kamer benedenwoning, niet heel groot (45m2) maar wel met een grote tuin
Atelier Madame- Ratel
Die tuin hebben wij helaas niet, maar we hebben ook geen groene vingers dus het komt ook niet heel slecht uit. We hebben een ruim balkon, en niet in een balkon-vorm zeg maar, (breed maar niet diep) maar meer vierkant. Er past dus een tafel, 4 stoelen, een parasol en een wasrek. Ik ben er erg blij mee
Caroow- Lady Post-a-lot
KLinkt toppie toch
en toen zat ik heel geboeid een documentaire over inktvissen te kijken.. ik ben af en toe ook best makkelijk te vermaken
en toen zat ik heel geboeid een documentaire over inktvissen te kijken.. ik ben af en toe ook best makkelijk te vermaken
Atelier Madame- Ratel
Fijne avond nog allemaal. Ik slik een paracetamol en ga naar bed, heb toch behoorlijk last van mijn mond en morgen de tandarts maar ff weer bellen en kijken of ik sneller terecht kan.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
beterschap M4Y!
Atelier Madame- Ratel
Succes met je kies en slaap lekker!
Ik heb op de achtergrond TUDB opstaan en ik irriteer me echt aan Isabel.
En nu ga ik nieuwe slippers uitzoeken
Ik heb op de achtergrond TUDB opstaan en ik irriteer me echt aan Isabel.
En nu ga ik nieuwe slippers uitzoeken
Caroow- Lady Post-a-lot
ook de bon van zalando liggen?
ik kan maar geen keuze maken tussen wat ik wil uitkiezen.. dus ik wacht nog maar eventjes!
ik kan maar geen keuze maken tussen wat ik wil uitkiezen.. dus ik wacht nog maar eventjes!
Atelier Madame- Ratel
ik ga het dagcafe verlaten! mn laptop is bijna leeg en ik ben moe.. weltrusten!
Atelier Madame- Ratel
He ja nu je het zegt, die bon heb ik Maar daar wil ik ook een leuke zwemshort voor mijn vriend van kopen, en die is er nu niet om te keuren.
Hij wil iets met bruin en roze en het liefst bloemen..
Caroow- Lady Post-a-lot
Weltrusten AM!
En Anousch, ik ben er nog..
En Anousch, ik ben er nog..
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:He ja nu je het zegt, die bon heb ik Maar daar wil ik ook een leuke zwemshort voor mijn vriend van kopen, en die is er nu niet om te keuren.
haha lekker dan
Atelier Madame- Ratel
Hooooiiii!
Ik heb vanavond zo'n heerlijke Lahmachun gehad! Heerlijk gewoon! En dat van een zaakje dat hier al jaren zit en ik toevallig via internet, op het werk, spotte. Echt, zoooooooo vriendelijk personeel!
Ik bestelde een Lahmachun met Donervlees en ze zei:"Ik ga het voor je maken! Neem vooral even plaats". En daarna:"Het is klaar. Welke saus wil je erbij? Knoflookje?". Dus ik:"Ja, heerlijk". Zegt ze:"Dan doe ik er twee in, want de sambalsaus is helaas op". Nu eet ik mijn Lahmachun Doner altijd met knof en sambal, maar wist niet dat het standaard was om er twee sauzen bij te krijgen??? Bij mijn eigen, op het werk, moet ik altijd 50 cent betalen voor de sambal. En thuis heb ik heus wel een beetje sambal!
En goedkoop! Lahmachun met Donervlees, sla, tomaat, komkommer en saus, twee soorten... 6 euro! Ik ga daar echt vaker heen!
Ik heb vanavond zo'n heerlijke Lahmachun gehad! Heerlijk gewoon! En dat van een zaakje dat hier al jaren zit en ik toevallig via internet, op het werk, spotte. Echt, zoooooooo vriendelijk personeel!
Ik bestelde een Lahmachun met Donervlees en ze zei:"Ik ga het voor je maken! Neem vooral even plaats". En daarna:"Het is klaar. Welke saus wil je erbij? Knoflookje?". Dus ik:"Ja, heerlijk". Zegt ze:"Dan doe ik er twee in, want de sambalsaus is helaas op". Nu eet ik mijn Lahmachun Doner altijd met knof en sambal, maar wist niet dat het standaard was om er twee sauzen bij te krijgen??? Bij mijn eigen, op het werk, moet ik altijd 50 cent betalen voor de sambal. En thuis heb ik heus wel een beetje sambal!
En goedkoop! Lahmachun met Donervlees, sla, tomaat, komkommer en saus, twee soorten... 6 euro! Ik ga daar echt vaker heen!
Gast- Gast
Mijn maag is al onderweg naar jou! Ohh wat klinkt dat lekker!
En leuk, zulk vriendelijk personeel. Ik probeer ook altijd heel vriendelijk te zijn als ik aan de kassa sta op mijn werk, mensen doen dan ook weer zo vriendelijk terug en iedereen blij
En leuk, zulk vriendelijk personeel. Ik probeer ook altijd heel vriendelijk te zijn als ik aan de kassa sta op mijn werk, mensen doen dan ook weer zo vriendelijk terug en iedereen blij
Caroow- Lady Post-a-lot
Ohh kijk dit nou toch..
Wie koopt zoiets??
Het is dus voor mannen he..
Wie koopt zoiets??
Het is dus voor mannen he..
Caroow- Lady Post-a-lot