Dagcafé
+18
Merai
Susan
Luthien
TNMN
Lejow
Lotus
Oasis
Kabouter
Spring
VeryCherry
Burn
Jordana
Chocolate Cookie
Sjaantje
Caroow
Moezie
Suus
Mida4you
22 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Nou ja Caroow, ik kan me wel voorstellen dat je daarvan baalt omdat je normaal gesproken een kleinere maat hebt, maar het klinkt alsof jij er wel bovenmatig veel van baalt. Het is natuurlijk nog steeds een normale maat en bovendien als ik het goed begrijp ook nog eens tijdelijk van aard. Niet te druk om maken dus!
Gast- Gast
Maar, als je gewoon dik bent geworden omdat je te veel hebt gegeten kan je daar wat aan doen, en dat kan nu dus niet. Echt, ik slaap er gewoon slecht door
Ik heb wel een ietwat verstoorde relatie (gehad) met eten en mijn lichaam, dus ik ga er vanuit dat het daar vandaan komt.
Ik heb wel een ietwat verstoorde relatie (gehad) met eten en mijn lichaam, dus ik ga er vanuit dat het daar vandaan komt.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Goedenavond dames, hoe gaat het hier?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Komen wij aan met onze badkamer van 15m2 haha.. En daar zit een halfronde douche in, maar wij gaan voor een grote(re) vierkante!
Gast- Gast
goooooooooooooedeavond
ik ben vanavond een avond alleen thuis en weet eventjes niet zo goed wat ik moet doen *verveel*
ik ben vanavond een avond alleen thuis en weet eventjes niet zo goed wat ik moet doen *verveel*
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik kan de hele avond niks doen. Ik heb vandaag voor het eerst weer bijna 6 uur gewerkt en heb nu best wel pijn in mijn buik. Dus lekker een beetje achter de computer hangen met mijn dikke buik. Ik kan er al bijna een glas opzetten
Caroow- Lady Post-a-lot
Hallo!
Ik ben dr ook. Ik verveel me ook een beetje. Niks leuks op tv en totaal niet moe ( anders zou ik naar bed gaan )
Heb vanmiddag ff een poosje op de bank gelegen want ik had vreselijke hoofdpijn en heb en poosje geslapen. Kwam wel goed uit want mijn dochtertje zat op de kinderopvang vandaag. Nu voel ik me weer goed.
Allen heb ik ook sinds vandaag vreselijke last van mijn verstandskies die door komt. Het is helemaal dik en vuurrood. A.s. maandag naar de tandarts en ik vrees het ergste!!!
Ik ben dr ook. Ik verveel me ook een beetje. Niks leuks op tv en totaal niet moe ( anders zou ik naar bed gaan )
Heb vanmiddag ff een poosje op de bank gelegen want ik had vreselijke hoofdpijn en heb en poosje geslapen. Kwam wel goed uit want mijn dochtertje zat op de kinderopvang vandaag. Nu voel ik me weer goed.
Allen heb ik ook sinds vandaag vreselijke last van mijn verstandskies die door komt. Het is helemaal dik en vuurrood. A.s. maandag naar de tandarts en ik vrees het ergste!!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
miss een directe vraag maar heb jij een eetstoornis?Caroow schreef:Ik kan de hele avond niks doen. Ik heb vandaag voor het eerst weer bijna 6 uur gewerkt en heb nu best wel pijn in mijn buik. Dus lekker een beetje achter de computer hangen met mijn dikke buik. Ik kan er al bijna een glas opzetten
Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt hoor, ben je aangekomen of scheelt het gewoon een keertje een maat van een broek? Ik ben in korte tijd ook veel te veel aangekomen maar vind snoepen gewoon zo lekker :p
Atelier Madame- Ratel
Caroow- Lady Post-a-lot
Alex schreef:Isabella, aso grote badkamer
Ja echt debiel eigenlijk haha; het was een slaapkamer eigenlijk altijd! Alleen de indeling is rot, dus er past niet eens een bad in
Gast- Gast
Ik ben best direct en tis en blijft internet dus dan klinkt het mss helemaal direct
maar wel heel vervelend zeg! hopelijk nemen de klachten snel af!
maar wel heel vervelend zeg! hopelijk nemen de klachten snel af!
Atelier Madame- Ratel
Het maakt ook niet uit hoor. Ik hoop idd ook dat het snel over is..
Nu klink ik gelijk heel chagrijnig en dat valt best wel mee, dus ook nog even wat leuks. Ik heb vandaag alle seizoenen van Gooische Vrouwen op dvd gekocht en een heel leuk jasje voor maar 12 euro.
Nu klink ik gelijk heel chagrijnig en dat valt best wel mee, dus ook nog even wat leuks. Ik heb vandaag alle seizoenen van Gooische Vrouwen op dvd gekocht en een heel leuk jasje voor maar 12 euro.
Caroow- Lady Post-a-lot
gooische vrouwen ik vind het zoo geweldig
en heb je een foto van je jajse?
en heb je een foto van je jajse?
Atelier Madame- Ratel
Isabella schreef:Alex schreef:Isabella, aso grote badkamer
Ja echt debiel eigenlijk haha; het was een slaapkamer eigenlijk altijd! Alleen de indeling is rot, dus er past niet eens een bad in
Oooh, dat is minder. Maar ja, je kont kunnen keren is wel fijn toch?
Gast- Gast
Leuk Gooische vrouwen! Ik ben er pas veel later in gerold omdat ik het in het begin niets aan vindt. Nu ben ik alle afleveringen stuk voor stuk aan het kijken. Binnenkort samen met mijn moeder en zusje naar de film van Gooische vrouwen
Mida4you- Ratel
Ik kom even langs om de mensen die een knuffel kunnen gebruiken, er 1tje te geven.. Dus bij deze
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Oh der untergang is op tv! had ik moeten weten, vind het nog steeds indrukwekkende film!
Gast- Gast
Het is deze jas, alleen dan in het grijs. Niet echt een heel duidelijk plaatje..
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik heb gooische vrouwen ook pas afgelopen maanden gekeken, onder druk van vriendinnen omdat we naar de film gingen . Suuuper leuk, heb gewoon in een maand de hele dvd box gekeken
Atelier Madame- Ratel
ziet leuk, en helemaal voor 12 euro
Atelier Madame- Ratel
Goed bezig geweest Atelier dame zo heel veel tijd kan ik er niet aan besteden omdat we een dochtertje hebben. Dus zo nu en dan kijk ik 's avonds eens of in de ochtend.
@ Caroow, waar heb je die leuke jas gekocht?? En dat voor maar 12 euro!
@ Caroow, waar heb je die leuke jas gekocht?? En dat voor maar 12 euro!
Mida4you- Ratel
Bij de Okay, er hingen er echt nog 10 ofzo buiten! Zonde, voor zo weinig geld kan je hem toch niet laten hangen
Caroow- Lady Post-a-lot
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: