Dagcafé
+18
Merai
Susan
Luthien
TNMN
Lejow
Lotus
Oasis
Kabouter
Spring
VeryCherry
Burn
Jordana
Chocolate Cookie
Sjaantje
Caroow
Moezie
Suus
Mida4you
22 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Nee, het is juist NIET zwak!!!! Verre van dat zelfs! Diepe respect voor jou, Burn, echt waar! Als jij er niet aan toe was dan is het juist alleen maar goed dat je het niet hebt gedaan.
Gast- Gast
Lexie, heb je mijn sms gehad?
Ik vind het ook niet zwak Burn, het is juist alleen maar goed en knap dat je voor je punt durft te staan!!
Ik vind het ook niet zwak Burn, het is juist alleen maar goed en knap dat je voor je punt durft te staan!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Burn: Mocht je dit nog lezen je bent juist sterk. Ik zou een voorbeeld aan je moeten nemen..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Alex schreef:Lejow schreef:Lexie, heb je mijn sms gehad?
Yep, ik ga zo even reageren!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik ben er!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik ben der half
Lejow- Lady Post-a-lot
Hee.. het typschermpje is weer zoals van ouds!
Lejow- Lady Post-a-lot
uhuh
Lejow- Lady Post-a-lot
Haaai!
Mag ik even spammen met onze badkamer? Hij is eindelijk zo goed als af! Of in ieder geval zo ver als we nu kunnen komen. Zaterdag al voor het eerst gedoucht, alleen toen bleek de douchekraan nog te lekken dus moesten we die demonteren en opnieuw monteren, maar nu zit 'ie goed!
Dit is 'm vanuit de deuropening:
En hier zie je de linkerkant iets beter:
Rechts hangt verder alleen nog een verwarming.
Links onder de spiegel moet dus nog een wastafel komen, maar die zei heel hard krak toen we 'm probeerden op te hangen
Een collega van m'n vriend zegt dat dat bijna niet kan komen door verkeerd ophangen en dat het wel een fout in de wasbak moet zijn. We hebben in ieder geval de leverancier gemaild en ik hoooooooop dat we gewoon een nieuwe wasbak krijgen, anders zijn we voor niets 500 euro armer *snif*
Mag ik even spammen met onze badkamer? Hij is eindelijk zo goed als af! Of in ieder geval zo ver als we nu kunnen komen. Zaterdag al voor het eerst gedoucht, alleen toen bleek de douchekraan nog te lekken dus moesten we die demonteren en opnieuw monteren, maar nu zit 'ie goed!
Dit is 'm vanuit de deuropening:
En hier zie je de linkerkant iets beter:
Rechts hangt verder alleen nog een verwarming.
Links onder de spiegel moet dus nog een wastafel komen, maar die zei heel hard krak toen we 'm probeerden op te hangen
Een collega van m'n vriend zegt dat dat bijna niet kan komen door verkeerd ophangen en dat het wel een fout in de wasbak moet zijn. We hebben in ieder geval de leverancier gemaild en ik hoooooooop dat we gewoon een nieuwe wasbak krijgen, anders zijn we voor niets 500 euro armer *snif*
Gast- Gast
Huh? Op basis waarvan dat dan? *verbaasd*Purple schreef:Weet ik eindelijk wie vergeet-me-nietje is.
Mooie badkamer hoor!
Maareuh, thanks! Ben er echt zo blij mee
Gast- Gast
Op basis van de badkamer.Vergeet-me-nietje schreef:]Huh? Op basis waarvan dat dan? *verbaasd*
Gast- Gast
Ziet er mooi uit, VMN! Superbalen van de wastafel, hopelijk krijg je inderdaad gewoon een nieuwe.
Gast- Gast
Das best knap want ik heb daar onder mijn oude naam niet eerder iets van laten zien volgens mij, haha. Ik ben er trouwens sinds deze week ook uit wie jij waarschijnlijk bentPurple schreef:Op basis van de badkamer.Vergeet-me-nietje schreef:]Huh? Op basis waarvan dat dan? *verbaasd*
Thanks Alex! Ben benieuwd wat ze gaan zeggen bij de leverancier. Leverancier zit ook nog eens in Duitsland, dus moet ik op mijn goedste Duits met die mensen communiceren. Niet zo handig
Gast- Gast
Ohh, mooie badkamer VMN!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik zal voor je duimen, VMN! Onze badkamer moet ook opnieuw
En ik wil ook nog steeds weten wie Purple eerst was!!!!!!
En ik wil ook nog steeds weten wie Purple eerst was!!!!!!
Gast- Gast
Willen jullie de badkamer zelf gaan doen Alex? Al ideeën aan het opdoen voor wat het moet worden?
Gast- Gast
Ja, we willen het zelf doen (met hulp van mijn zwager). We hebben in 2009 door mijn neef de badkamer laten doen (tegelen en douchecabine erin laten zetten), maar de afwerking laat nogal te wensen over. Volgens mij hebben we echt een hoop vocht onder onze douche zitten, om nog maar te zwijgen over de gipsblokken die als verhoging zijn gebruikt onder de douchebak, maar die door het vocht aan het instorten zijn waardoor de douchebak aan het verzakken is. Onze badkamer is echt onwijs klein, dus veel mogelijkheden zijn er niet.
Gast- Gast
Ik weet iemand die goed is in het verbouwen van badkamers, helaas heb ik m eerst nog even nodig
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik weet iemand die goed is in het verbouwen van badkamers, helaas heb ik m eerst nog even nodig
Hahahahaha, wiewiewie? Familie van je of een kennis ofzo?
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: