Dagcafé
+18
Merai
Susan
Luthien
TNMN
Lejow
Lotus
Oasis
Kabouter
Spring
VeryCherry
Burn
Jordana
Chocolate Cookie
Sjaantje
Caroow
Moezie
Suus
Mida4you
22 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Houd je vast aan de momenten waarop jij je goed voelt! Ik hoop dat het snel beter met je gaat!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:Kom ik net bij de juwelier om na 2 weken mijn ring op te halen. Ik heb even de naam van mijn ex er uit laten halen.. Is hij alleen maar mooi opgepoetst, en is de naam er niet uitgehaald! Duurt het nu nog weer 2 weken!
Ik heb een keer m'n ring naar de juwelier gebracht om te laten verkleinen. Mijn eerste reactie 'he dit is mijn ring helemaal niet' Hadden ze de ring zo gepolijst dat hij helemaal glad was, terwijl er dus een reliëfje inzat. Was m'n verkeringsring, dus toen was ie niet meer hetzelfde als die van m'n vriend. Moest ik em maar langsbrengen, dan werd die ook gewoon zo ver gepolijst...
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Luthien schreef:Burn schreef:Kom ik net bij de juwelier om na 2 weken mijn ring op te halen. Ik heb even de naam van mijn ex er uit laten halen.. Is hij alleen maar mooi opgepoetst, en is de naam er niet uitgehaald! Duurt het nu nog weer 2 weken!
Ik heb een keer m'n ring naar de juwelier gebracht om te laten verkleinen. Mijn eerste reactie 'he dit is mijn ring helemaal niet' Hadden ze de ring zo gepolijst dat hij helemaal glad was, terwijl er dus een reliëfje inzat. Was m'n verkeringsring, dus toen was ie niet meer hetzelfde als die van m'n vriend. Moest ik em maar langsbrengen, dan werd die ook gewoon zo ver gepolijst...
Hmm, mijn ring was volgens mij aan de ene kant glanzend, en andere andere kant mat, maar volgens mij is dit nu ook niet meer zo.
Alhoewel, dit vind ik niet zo heel erg..
Burn- Lady Post-a-lot
Goedenavond!
Hoe is t hier?
belt mn zwager net.. die heeft een appartementje in de stad die hij verhuurd, komt binnenkort weer vrij. of ik nog interesse heb...
aan de ene kant heel aanlokkelijk, maar eigenlijk gaat het thuis nu wel weer best.... en kan ik lekker sparen... moeilijk
Hoe is t hier?
belt mn zwager net.. die heeft een appartementje in de stad die hij verhuurd, komt binnenkort weer vrij. of ik nog interesse heb...
aan de ene kant heel aanlokkelijk, maar eigenlijk gaat het thuis nu wel weer best.... en kan ik lekker sparen... moeilijk
Gast- Gast
Ik vond dat toen wel heel erg, hadden samen die ringen uitgezocht. aan de zijkanten waren een soort facetjes en over de hele ring zaten streepjes. Was dus wel een iets uitgebreider reliëf dan dat ie alleen maar mat was zeg maar.
Vriend wilde de ringen toen niet meer om, omdat ze niet meer hetzelfde waren en hij wilde die van hem ook niet laten polijsten... Nooit meer bij die juwelier iets gedaan ook trouwens.
Heb je trouwens geen 'gevoel' bij de ring, dat je de naam laat verwijderen? Ik zou een ring die gerelateerd is aan een ex niet meer willen dragen denk ik...
@ Sannie89,moeilijk dilemma lijkt mij.
Vriend wilde de ringen toen niet meer om, omdat ze niet meer hetzelfde waren en hij wilde die van hem ook niet laten polijsten... Nooit meer bij die juwelier iets gedaan ook trouwens.
Heb je trouwens geen 'gevoel' bij de ring, dat je de naam laat verwijderen? Ik zou een ring die gerelateerd is aan een ex niet meer willen dragen denk ik...
@ Sannie89,moeilijk dilemma lijkt mij.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Sannie89, even de voor- en nadelen op papier zetten denk ik? Klinkt wel leuk een appartementje voor jezelf!
Ik heb mijn ring nooit meer omgedaan van mijn ex, al was die heel erg duur. Het deed me veel te veel aan hem denken, nee, bah.
Sjaantje, het is opzich wel leuk om mee te maken, maar soms een beetje eng.
Ik heb mijn ring nooit meer omgedaan van mijn ex, al was die heel erg duur. Het deed me veel te veel aan hem denken, nee, bah.
Sjaantje, het is opzich wel leuk om mee te maken, maar soms een beetje eng.
Gast- Gast
Dankjewel, Burn!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ja.. aan de ene kant wel leuk idd..
aan de andere kant, mijn vriend heeft al een eigen huis.. dus dan hebben we straks alles dubbel, waarom gewoon niet eventjes wachten en sparen tot we willen gaan samenwonen...
andere kant... wel heerlijk een eigen plekje, zonder gezeur dat ik mn troep op moet ruimen e.d.
en weet sowieso dat mn ouders t bullshit vinden om eerst, alleen te gaan wonen. Die denken dan gelijk dat 'het niet goed gaat tussen vriend en mij':S toen ik dat n keer opperde....
aan de andere kant, mijn vriend heeft al een eigen huis.. dus dan hebben we straks alles dubbel, waarom gewoon niet eventjes wachten en sparen tot we willen gaan samenwonen...
andere kant... wel heerlijk een eigen plekje, zonder gezeur dat ik mn troep op moet ruimen e.d.
en weet sowieso dat mn ouders t bullshit vinden om eerst, alleen te gaan wonen. Die denken dan gelijk dat 'het niet goed gaat tussen vriend en mij':S toen ik dat n keer opperde....
Gast- Gast
Toch kan het heel goed en fijn zijn voor jezelf om eerst op jezelf te gaan wonen. Je kunt alles zelf bepalen, bent op jezelf aangewezen en dat is ook wel even lekker om te leren/ mee te maken. Maar je moet even kijken of het echt zinvol is, of dat je binnenkort al bij je vriend gaat wonen. Dan is het zonde om alles dubbel in te gaan richten inderdaad.
(Waarom is het nu weer zoals het was op he forum?)
(Waarom is het nu weer zoals het was op he forum?)
Gast- Gast
Ja dat ben ik met je eens hoor.. en we hebben er een halfjaar geleden over gesproken of we 'klaar' waren om te gaan samen wonen, beide vonden van niet.. kwamen tot de conclusie tussen nu en 5 jaar.. dus dat is heel betrekkelijk.. ik denk er gewoon eens rustig over na en bespreek t eens met mn vriendje.
Gast- Gast
Sannie89 schreef:
Ja dat ben ik met je eens hoor.. en we hebben er een halfjaar geleden over gesproken of we 'klaar' waren om te gaan samen wonen, beide vonden van niet.. kwamen tot de conclusie tussen nu en 5 jaar.. dus dat is heel betrekkelijk.. ik denk er gewoon eens rustig over na en bespreek t eens met mn vriendje.
Ow dat is wel heel ruim, dan zou ik denk eerst lekker op mezelf gaan & daar van genieten, en dan daarna als je er beide aan toe bent verder gaan samen.
Gast- Gast
Ja idd.. maar ja t kan ook al over halfjaar zijn.. zoiets is niet te plannen.. gaat over je gevoel.. ach t komt vast wel goed
Gast- Gast
Maar gevoel kan je wel sturen, je kunt ook afspreken dat je een jaar lekker op jezelf gaat, en dan verder kijkt. Is het gevoel er al, of niet. Dan blijf je lekker daar, en anders heb je iig een jaar voor jezelf gezorgd.
Wat een stilte hier ineens..
Wat een stilte hier ineens..
Gast- Gast
ProudMama schreef:Wat heb je gedaan?Isabella schreef:Mijn vinger doet piijn
Hmm, ik ging gisteren pannenkoeken bakken. Beslag gemaakt, pak een aardappelschilmesje om het spek open te snijden, en ik snij VOL in mijn vinger. Ik dacht eerst dat het wel meeviel, maar het bloedde als een rund, en het heeft een paar uur gebloed, en het doet pijn. Daarna was het opgedroogd, en nu heb ik er een pleister eromheen, maar doet die hele vinger pijn, en het is ook dik. Is de bovenkant van mijn wijsvinger helemaal, het kapje heb ik er half af gesneden, knap he Mijn vriend heeft uiteindelijk pannenkoeken staan bakken en zei dat ik het ook wel gewoon had kunnen zeggen als ik niet wilde koken haha! *zucht*
Gast- Gast
Luthien schreef:
Ik vind de ring zelf heel mooi, en ik vind het zonde om iets niet meer te dragen. Maar nu zijn naam er uit is, is het gewoon een zilveren ring voor mij.
Ik draag ook nog steeds de zilveren ketting van een andere ex. Welliswaar met een andere hanger, maar goed.
Burn- Lady Post-a-lot
Isabella schreef:supercalifragilisticexpialidasties
*oefent voor dinsdag*
Wat????
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Jordana schreef:Isabella schreef:supercalifragilisticexpialidasties
*oefent voor dinsdag*
Wat????
Mary Poppins.
Gast- Gast
Isabella schreef:Jordana schreef:Isabella schreef:supercalifragilisticexpialidasties
*oefent voor dinsdag*
Wat????
Mary Poppins.
Aaaah, ik dacht al
maar heel veel plezier
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, dankjewel. We gaan eerst uit eten, en daarna erheen... is nog verjaardagscadeautje (ben over 3 maanden alweer jarig) en heb er héél veel zin in
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: