Dagcafé
+18
Merai
Susan
Luthien
TNMN
Lejow
Lotus
Oasis
Kabouter
Spring
VeryCherry
Burn
Jordana
Chocolate Cookie
Sjaantje
Caroow
Moezie
Suus
Mida4you
22 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
[quote="ProudMama"]
Ja. Werkt beter dan tarzan.
Heb jij ook een boek van hem op je nachtkastje?[/quoteReva schreef:Nou okee.
Edwin Gustaaf Wijngaarde.
Ja. Werkt beter dan tarzan.
Gast- Gast
Bah, voel me nog rotter als gister. Mijn neus, holtes en keel zitten dicht. Ik heb een beetje gebrek aan lucht en last van hoes/ nies buien. En mijn ogen jeuken en tranen.
Iedere 5 min begint alles opnieuw te bloeden. Bah!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Mijn zusje is donderdag jarig!
Bezorgen ze donderdag wel post ivm feestdag?
Het is geen feestdag voor de post
*ik mag om kwart over 6 beginnen met werken dan*
Gast- Gast
ProudMama schreef:Mijn zusje is donderdag jarig!
Bezorgen ze donderdag wel post ivm feestdag?
Ja, het is namelijk geen nationale feestdag en dus wordt er gewoon post bezorgd.
Zoiets was het geloof ik. 1x in de 5 jaar is het wel een nationale feestdag en dan ben je ook vrij en dan wordt er vast ook geen post bezorgd.
Wie stemt er voor elk jaar een vrije dag op 5 mei?
Gast- Gast
Knufje voor PM
Ik ben sowieso elke 5 mei vrij
Ik ben sowieso elke 5 mei vrij
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Bah, voel me nog rotter als gister. Mijn neus, holtes en keel zitten dicht. Ik heb een beetje gebrek aan lucht en last van hoes/ nies buien. En mijn ogen jeuken en tranen.
Oooh getsie, meis! Klinkt niet lekker
Gast- Gast
Ah PM
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Alex schreef:
Wie stemt er voor elk jaar een vrije dag op 5 mei?
JA ik!
Wel betaald natuurlijk..
Gast- Gast
Zo na een nutteloze (nou ja nutteloos ik heb weer wat meer punten hier erbij zo word ik toch langzaam een prater....) middag ga ik zoon lief wakker maken en kijken of hij zin heeft om met zijn mama te gaan voetballen !
Donderdag is geen feestdag voor mij dan heb ik een afspraak staan waar ik een beetje tegenop zie...
Donderdag is geen feestdag voor mij dan heb ik een afspraak staan waar ik een beetje tegenop zie...
Gast- Gast
Flinke hooikoorts. En als je zwanger ben mag je alleen Loratidine en dat werkt niet.Alex schreef:ProudMama schreef:Bah, voel me nog rotter als gister. Mijn neus, holtes en keel zitten dicht. Ik heb een beetje gebrek aan lucht en last van hoes/ nies buien. En mijn ogen jeuken en tranen.
Dus is het wachten wat het eerste gaat onsteken: Neus, holtes, keel, ogen of longen... En dan kom ik nog niet eens buiten natuurlijk...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Flinke hooikoorts. En als je zwanger ben mag je alleen Loratidine en dat werkt niet.Alex schreef:ProudMama schreef:Bah, voel me nog rotter als gister. Mijn neus, holtes en keel zitten dicht. Ik heb een beetje gebrek aan lucht en last van hoes/ nies buien. En mijn ogen jeuken en tranen.
Dus is het wachten wat het eerste gaat onsteken: Neus, holtes, keel, ogen of longen... En dan kom ik nog niet eens buiten natuurlijk...
Ooohhh ik weet hoe vervelend het is. Tijdens mijn zwangerschap heb ik er ook vele male meer last van gehad dan normaal ! Ik heb toen toch een wat sterker medicijn voor geschreven gekregen omdat deze bij mij ook niet hielp.
Beterschap ! Ik heb het met je te doen
Gast- Gast
Blegh, vervelend PM!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
ProudMama schreef:Flinke hooikoorts. En als je zwanger ben mag je alleen Loratidine en dat werkt niet.Alex schreef:ProudMama schreef:Bah, voel me nog rotter als gister. Mijn neus, holtes en keel zitten dicht. Ik heb een beetje gebrek aan lucht en last van hoes/ nies buien. En mijn ogen jeuken en tranen.
Jeetje jij treft het ook niet!
Hopelijk gaat alles snel beter/over
Gast- Gast
ProudMama schreef:[Flinke hooikoorts. En als je zwanger ben mag je alleen Loratidine en dat werkt niet.
Zodra die tweeling van jou kan praten, mogen ze weleens even dankjewel komen zeggen. Toch aardig wat je allemaal voor hen over hebt en voor hen moet doorstaan . Als dat geen moederliefde is..
Gast- Gast
Pff ben doodop.
Gister mijn hoofd gestoten sindsdien al hoofdpijn, vannacht erg slecht geslapen.
Nu zit ik te wachten tot de gevelmannen weg gaan dan kan ik misschien nog even een half uurtje/uurtje slapen voordat ik weer moet koken.
Gister mijn hoofd gestoten sindsdien al hoofdpijn, vannacht erg slecht geslapen.
Nu zit ik te wachten tot de gevelmannen weg gaan dan kan ik misschien nog even een half uurtje/uurtje slapen voordat ik weer moet koken.
Gast- Gast
Huh, het reactie schermpje is bij mij ineens anders, is dat bij jullie ook zo, of heb ik iets raars gedaan?
Patriesje, hou je het wel goed in de gaten?
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Huh, het reactie schermpje is bij mij ineens anders, is dat bij jullie ook zo, of heb ik iets raars gedaan?
Bij mij ook, maar het werkt veel prettiger!
Gast- Gast
Ziet er wel mooi straks uit, dat nieuwe schermpje!
Ik ben al lekker aan het koken, kan het straks zo opwarmen!
Ik ben al lekker aan het koken, kan het straks zo opwarmen!
Gast- Gast
Ja, alleen, waar is de spoiler functie enzo gebleven
*edit* Heb m al gevonden! Alleen als ik nu 1 keer op enter druk, maakt hij gelijk 3 enters ofzo hehe
*edit* Heb m al gevonden! Alleen als ik nu 1 keer op enter druk, maakt hij gelijk 3 enters ofzo hehe
Lejow- Lady Post-a-lot
Hey ja een ander schermpje!
@Lejow, ja zal het even in de gaten houden, doe ook rustig aan!
Jeej de gevelmannen zijn klaar, alle voegen zitten er weer netjes in
En morgen worden m´n ramen nog gewassen
@Lejow, ja zal het even in de gaten houden, doe ook rustig aan!
Jeej de gevelmannen zijn klaar, alle voegen zitten er weer netjes in
En morgen worden m´n ramen nog gewassen
Gast- Gast
Isabella schreef:Lejow, heb je de auto al uitgezocht?
Jaja, zie topic morgen een auto kopen!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: